#


چهل و سومین جشنواره تورنتو با حضور فیلم جدید نیکول کیدمن

10 آگوست 2018 بدون نظر 1001 بازدید

چهل و سومین جشنواره تورنتو با حضور فیلم جدید نیکول کیدمن

حضور نیکول کیدمن با یک فیلم مستقل در چهل و سومین جشنواره تورنتو

جشنواره فیلم تورنتو لیستی از فیلم های راه یافته به بخش رقابتی «پلتفرم» در این جشنواره منتشر کرد که در بین آن ها جدیدترین ساخته نیکول کیدمن به نام «ویرانگر» قرار است در این جشنواره حضور داشته باشد. دوره چهل و سوم مهم ترین جشنواره سینمایی آمریکای شمالی که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود، ستاره هایی نظیر نیکول کیدمن، پاتریشیا کلارسن، الیزابت ماس و فرانک گریلو در این رویداد سینمایی حضور داشته باشند.

بخش رقابت پلتفرم که در چهارمین سال متوالی برگزار می شود با به نمایش درآوردن فیلم مستقل «دونیبروک» (Donnybrook) که کارگردانی آن بر عهده گروه ساتن است افتتاح خواهد شد. بازیگرانی مهیجی که در این فیلم بازی می کنند عبارت اند از: فرانک گریلو، جیمی بل و مارگرت کوئلی.

همچنین قرار است فیلم «ویرانگر» (Destroyer) با بازی نیکول کیدمن در کانادا به صورت جهانی به نمایش گذاشته شود. کارگردان این فیم هیجان انگیز به نام کارین کوزاما داستانی جنایی در لس آنجلس را روایت می کند. علاوه بر این فیلم «بوی او» (Her Smell) اثری از الکس راس پری که با بازی الیزابت ماس فیلمبرداری شده بود قرار است در بخش پلتفرم این دوره از جشنواره تورنتو به نمایش گذاشته شود. یکی دیگر از فیلم های این بخش فیلم معمایی نئونوآر «ناگهان» (Out of Blue) است که پاتریشیا کلارکسن در آن ایفای نقش کرده است.

در این بخش از جشنواره تورنتو دوازده فیلم سینمایی مستقل وجود دارد که بدون حمایت و پشتیبانی استودیوهای هالیوودی برای جایزه 25 هزار دلاری این جشنواره به رقابت می پردازند.دبیر جشنواره تورنتو، پیرس هندلینگ گفته است که این بخش جنبی با هدف پشتیبانی از کارگردان های مولف و فیلم های مستقلی برگزار می شود که نسبت به قبل بیشتر با مشکل تامین سرمایه و بودجه روبه رو هستند. چهل و سومین دوره جشنواره فیلم تورنتو قرار است از 6 تا 16سپتامبر برگزار شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *