#


فیلم حمال طلا و صحبت های کارگردان فیلم در این باره

فیلم حمال طلا
11 فوریه 2019 بدون نظر 1469 بازدید

فیلم حمال طلا و صحبت های کارگردان فیلم در این باره

تورج اصلانی کارگردان فیلم حمال طلا گفت :این فیلم به یک شغل در جامعه پرداخته است و در یک دنیای رئال تعریف می‌شود. فیلم حمال طلا ساخته تورج اصلانی در آخرین روز جشنواره فیلم فجر ۲۱ بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت برای منتقدان و اهالی رسانه اکران شد و داستانش بر طبق شغلی است که در جامعه ما چندان شناخته شده نیست.

در نشست خبری فیلم حمال طلا تورج اصلانی بیان کرد: فیلم من کاملا در دنیای رئال بیان می شود و در ارتباط با شغل  ((قال کاری ))است که اغلب  جواهرسازان با آن آشنا هستند فیلم تخیلی نمی باشد.

حمال طلا

 به تصویر کشیدن کثیفی و ادبیات لمپنیسم در فیلم حمال طلا

من به مسئله یی پرداختم که یک شغل است و در جامعه وجود دارد و منظور خاصی از ساخت آن وجود نداشت ولی یک فیلمساز و کسی که ادعا دارد کار فرهنگی می‌کنند باید در جامعه شاخک های تیز تری داشته باشد.

کارگردان فیلم حمال طلا در ارتباط با اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد یا فیلمبرداری را جواب داد: حرفه اصلی من تصویربرداری است و در عین حال حرف‌هایی را دارم که مرا به سمت کارگردانی هدایت می‌کند و اگر لازم باشد حرفهایم را خودم بزنم در عرصه فیلمسازی هم وارد خواهم شد که البته تمرکزم در بحث فیلمسازی بیشتر در ایران و تهران است تا درباره جایی که میشناسم فیلم بسازم .ولی برای حرفه ای فیلمبرداری در چند سال گذشته در خارج از کشور هم فعال بوده ام.

سهراب پور تهیه کننده فیلم در این نشست گفت :فیلم حمال طلا کمی مهجور واقع شده است و یکی از علت های آن از طرف اهمال کاری خودم می باشد که به دلیل مشغله ای که بر سر کار دیگری داشتم به این فیلم توجه کمتری کردم اما باید بگویم این فیلم خیلی قابل دفاع است.

سهراب پور که تهیه‌کننده فیلم (درخونگاه) نیز هست به نقدی که در ارتباط این فیلم در یک برنامه تلویزیونی انجام شده است گفت :بحثی که در ارتباط با درخونگاه پیش آمد  یک حمله تمام عیار بود و منتقدی  که به نقد آن پرداخت یک تیم صد نفره را زیر سوال برد .نمیدانم چرا زمانی که شورای نمایش و پروانه ساخت داریم برخی از افراد این گونه ترک تازی می‌کنند.

تصویربرداراین فیلم تورج زاهدی است که در این فیلم ایفای نقش نیز داشته و بیان کرد: اخیراً مد شده در سینما مدیر سینما صدابرداری داشته باشیم و به همین دلیل است که من مدت زمان دو سال می باشد که کار نکرده ام اما زمانی برای همکاری از من دعوت شد یک روز از من خواستند تا گریم شودمو متوجه شدم باید در فیلم بازی هم کنم حال اینکه این تصمیم درست بوده و یا اشتباه باید مخاطب قضاوت کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *