#


فیلم افتتاحیه جشنواره زوریخ مشخص شد

27 آگوست 2018 بدون نظر 1059 بازدید

فیلم افتتاحیه جشنواره زوریخ مشخص شد

فیلم جدید ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی؛ فیلم افتتاحیه جشنواره زوریخ

جدیدترین اثر پیتر فرلی قرار است به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره زوریخ به نمایش گذاشته شود. بازیگرانی چون ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی که دو بازیگر معروف هالیوود به شمار می روند در درام کمدی «کتاب سبز» ایفای نقش کرده اند. چهاردمین جشنواره فیلم زوریخ از 27سپتامبر تا 7اکتبر برگزار می گردد.

براساس نوشته نشریه ورایتی، داستان این فیلم کمدی ماجرای یک محافظ ایتالیایی- آمریکایی را در دهه 60میلادی روایت می کند که به عنوان یک شوفر به یک پیانیست آفریقایی- آمریکایی خدمت می کند تا او را در تور کنسرت هایش در جنوبی ترین ایالات آمریکا یاری کند. در طی مسیری که می روند، باید از «کتاب سبز» کمک بگیرند. این کتابچه در خصوص راهنمایی هتل ها و رستوران هایی است که دورگه های آفریقایی- آمریکایی را قبول می کنند.

جدیدترین ساخته فرلی نیز قرار است به زودی در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش گذاشته شود. این کارگردان محبوب آمریکایی برای شرکت در افتتاحیه این رویدا سینمایی و اکران جهانی «کتاب سبز» تصمیم دارد تا با بازیگرش مورتنسن به سوئیس سفر کند.

برگزارکنندگان دوره چهاردهم جشنواره فیلم زوریخ بیانیه ای را منتشر کردند و تاکید داشتند «با اینکه داستان «کتاب سبز» در دهه 60میلادی اتفاق می افتد ولی به طور باورنکردنی با دنیای فعلی همخوانی دارد، در وضعیتی که انواع و اقسام تبعیض نژادی در آمریکا و سایر بخش های جهان همواره در جریان است. بر این اساس، علاقه مندان به سینما به تماشای فیلم روشنگرانه ای خواهند پرداخت.»

این فیلم کمدی قرار است از ماه ژانویه 2019 در سینماهای سوئیس بر روی پرده برود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *