#


اعلام آمار ارسالی به جشنواره فیلم حسنات

7 ژانویه 2019 بدون نظر 1425 بازدید

اعلام آمار ارسالی به جشنواره فیلم حسنات

اعلام آمار ارسالی به جشنواره فیلم حسنات

 دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اعلام کرد که به این دبیرخانه یک هزار و ششصد و شصت و چهار اثر برای شرکت در جشنواره ارسال شده است.

 طبق اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین دوره این جشنواره ۳۰ آذر بود و هنرمندان عرصه فیلم کوتاه از اول مرداد تا پایان آذرماه امسال از سراسر کشور ۱۶۶۴ اثر را به دبیرخانه این دوره از جشنواره حسنات ارسال کردند.

در ادامه گزارش دبیرخانه آمده است که: در بخش انیمیشن ۱۴۰ اثر در بخش فیلمنامه ۵۳۰ اثر در بخش داستانی ۶۹۵ است و در بخش مستند ۲۹۹ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره حسنات ارسال شده است. اثر هر هنرمند موفق در بین ۱۴۰ اثر بخش پویانمایی موفق به دریافت جوایز در جشنواره های ملی و بین المللی شدند. تماشاچی ساخته شیدا کاشی از تهران، اشک باران ساخته اسماعیل عباسی از تبریز، دیده بان ساخته نرگس رستمی مغز از همدان، پسر دریا ساخته علی جلالی یکتا از تهران، محراب آرامش ساخته زیبا ارژنگ از تهران، سبز و صورتی ساخته سپیده قبادی از تهران و NO WAR ساخته شفیقه آسانی از مشهد از جمله آثاری هستند که به این  جشن جشنواره ارسال شده است.

در دوره های قبلی جشنواره دو فیلمنامه )فیلمرغ( و )سبز و صورتی( در بخش فیلمنامه موفق به دریافت جایزه شده و در این دوره از جشنواره فیلم های ساخته شده این فیلمنامه ها به دبیرخانه ارسال شده است.

در ادامه دبیرخانه با بیان اینکه به دبیرخانه جشنواره حسنات ۶۹۵ اثر ارسال شده است در گزارشش آورده است که از این تعداد از آثار، ۳۶ اثر آن از هنرمندان شاخص کشور ارسال شده است که می توان به آثاری چون آخرین( آغوش ) از سامان حسین پور ، (مثل بچه آدم) اثر آرین وزیر دفتری از تهران ، (جذام) از علی محمد اقبال دار از گیلان،( بر ساخته ) اثرفرشید رهنما از کهگیلویه و بویراحمد، (تشریح) ساخته سیاوش شهابی از تهران ،(جمعه گل )ساخته محمدرضا هادی از تهران، (فنگ شویی) و (وارونه) ساخته زیور حجتی از اصفهان، (آن شب باران می بارید) ساخته محمد مهدی باقری از تهران، (بچه خور) اثر محمد کارت داور هفتمین جشنواره حسنات ، (تشریح یک سوختگی مزمن) ساخته سید علی مصدق اشاره کرد.

از جمله اثاری که در بخش فیلمنامه ارسال شده اند می توان از اثاری مانند:

(کسی به پیرزن نامه نمی نویسد) اثر وحید حق وردی  از اراک

(روز هشتم محرم )اثر مصیب حنایی از تهران

( زیر برف )اثر حسین طاهری از تهران

(چرخ فلک) اثر آمین صحرایی از تهران

(دو خط موازی) اثر عارف اصل شهرانی از اهواز

   (جا منهای جا 9 اثر صدیقه ابراهیمی از دلیجان

( پله کان ) اثر محسن باقری دستگردی از چهارمحال بختیاری،  رامی توان نام برد

در بخش مستند از بین ۲۹۹ اثر ارسال شده می توان به آثاری مانند:

 ( حیات ساخته )فرح زارع از تهران

(دوزخ )ساخته بهرام احمدی از سنندج

(لوتوس ) ساخته محمدرضا وطن‌دوست از ساری

(جوکر)  ساخته سجاد ایمانی از نوراباد فارس

(  دور بودن) اثری از سمیرا کاملی از تهران

( من شیخ عبدالصاحب هستم) ساخته احمد معبودی از اهواز،

(چشم آواز و گامی برای رفتن) اثر ریبوار  محمودپور از مریوان و مستند بابایی ساخته مظفر حسین خانی از اراک را نام برد.

 دبیرخانه جشنواره فیلم حسنات اعلام کرد که از بین یک هزار و ۲۳۹ هنرمند که آثار خود را به این دوره از جشنواره حسنات ارسال کرده‌اند هنرمندان استان‌های  تهران اصفهان و خراسان رضوی در مقام های اول دوم و سوم ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین جشنواره حسنات را داشته اند.

 این جشنواره در اصفهان برگزار خواهد شد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *