#


از بازیگر باسابقه بریتانیایی در جشنواره ونیز تقدیر شد

27 جولای 2018 بدون نظر 1053 بازدید

از بازیگر باسابقه بریتانیایی در جشنواره ونیز تقدیر شد

تقدیر از ونسا ردگریو در جشنواره ونیز

در این دوره از جشنواره فیلم ونیز جایزه افتخاری شیر طلایی توسط برگزارکنندگان این جشنواره به ونسا ردگریو یکی از بازیگران باسابقه و پرطرفدار بریتانیایی اهدا شد. ونیز بینال، سازمان مادر این جشنواره با مدیریت پائولو براتا و پیشنهادی که دبیر هنری قدیمی ترین جشنواره اروپا (آلبرتو باربرا) داده است این تصمیم گرفته شد. این بازیگر باسابقه بریتانیایی با دریافت شش نامزدی و یک جایزه اسکار به عنوان یکی از باسابقه ترین بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر انگلستان به شمار می رود.

ونسا ردگریو با 81 سال سن بیانیه ای را منتشر کرده است که در آن از برگزارکنندگان جشنواره ونیز تقدیر کرده است و همچنین یادآوری کرده است که سال گذشته برای بازی در فیلم «اسناد اسپرن» که برگرفته از رمان کوتاه هنری جیمز بوده مقابل دوربین رفته است، در ونیز حضور پیدا کرد.

وی علاوه بر این خاطرات چندین سال پیش را یادآوری کرد، دورانی که برای بازی در فیلم «تعطیلات» که کارگردانی آن بر عهده تینتو براس بوده است در مرداب های ونتو جلوی دوربین رفت و گفت: «شخصیت من تمام لغاتش را با لهجه ونتونی به جا آورده می شد. شرط می بندم تنها زن غیر ایتالیایی که تمام نقش خود را با لهجه اهالی ونتو ایفا کرده است من بودم.

باربرا نیز این بازیگر بریتانیایی را به دلیل نحوه بازیگری اش تحسین کرده و استعداد بی نظیر او را در کنار نیروی فریبنده ای که دارد مانند خصوصیات ذاتی او به حساب آورده است. دبیر هنری این جشنواره نیز از ونسا ردگریو همچون بازیگری یاد کرده است که موفق شده به راحتی مرزهای بازیگری را از سینمای هنری اروپا گرفته تا تولیدات پر زرق و برق هالیوود گذرانده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *