#


معرفی برندگان جوایز سالانه منتقدان فیلم ونکوور

18 دسامبر 2018 بدون نظر 1287 بازدید

معرفی برندگان جوایز سالانه منتقدان فیلم ونکوور

معرفی برندگان جوایز سالانه منتقدان فیلم ونکوور

انجمن منتقدان فیلم ونکوور پس از بررسی های لازم نامزدهای دریافت جوایز سال2018 این انجمن را معرفی کردند. جوایز سال2018 منتقدان فیلم ونکوور در ژانویه سال جدید میلادی برندگان خود را خواهد شناخت. هالیوود ریپورتر اعلام کرده انجمن منتقدان فیلم ونکوور روز گذشته از فیلم رما به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال نام برده است. این فیلم توسط آلفونسو کوارون ساخته شده و عنوان بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان سال2018 را نیز به خود اختصاص داده است.

در این دوره از جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم ونکوور فیلم اصلاح شده توانسته با نامزدی در سه بخش به عنوان پیشتاز این مراسم معرفی شود. پل شریدر کارگردانی اولین اصلاح شده را برعهده داشته و این فیلم در بخش های بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامه نامزد دریافت جایزه شده است.

منتقدان کانادایی درخصوص انتخاب بهترین بازیگر نقش اول زن با سختی و مشقت بسیاری مواجه بودند که نهایتا ملیسا مک کارتی، رجینا هال و اولیویا کلمن مشترکا توانستند در این بخش نامزد شوند. مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم ونکوور در تاریخ7 ژانویه2019 در شهر ونکوور برگزار خواهد شد. در ادامه اسامی منتخبان انجمن منتقدان فیلم ونکوور را عنوان خواهیم کرد.

بهترین فیلم: «رُما»

بهترین کارگردان: پل شریدر برای «اولین اصلاح شده»

بهترین بازیگر مرد: ایتن هاوک برای «اولین اصلاح شده»

بهترین بازیگر زن: ملیسا مک‌کارتی «تو هرگز نمی توانی مرا ببخشی؟»، اولیویا کُلمن «سوگلی» و رجینا هال «از دختران حمایت کنید»

بهترین بازیگر مرد مکمل: ریچارد ای. گرانت برای «تو هرگز نمی توانی مرا ببخشی؟»

بهترین بازیگر زن مکمل: ریچل وایس «سوگلی»

بهترین فیلمنامه: پل شریدر برای «اولین اصلاح شده»

بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان: «رُما» به کارگردانی آلفونسو کوارون

بهترین مستند بلند: «مراقب فاصله بودن»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *