#


دیبا زاهدی با (تیغ و ترمه) در جشنواره فجر سی و هفت

دیبا زاهدی
5 فوریه 2019 بدون نظر 3099 بازدید

دیبا زاهدی با (تیغ و ترمه) در جشنواره فجر سی و هفت

دیبا زاهدی با (تیغ و ترمه) به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می آید او در بازی با فیلم (پنج ستاره )و (بادیگارد) به دنیای سینما معرفی شد.

فیلم دیبا زاهدی درسی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون کشورمان که امسال با فیلم سینمایی (تیغ و ترمه) به کارگردانی کیومرث پور احمد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حاضر می‌شود دیبا زاهدی است.

به بهانه اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر به کارنامه این بازیگر نگاهی اجمالی داریم.

 مروری بر کارنامه بازیگری دیبا زاهدی

از سال ۱۳۹۲ زاهدی بازیگری را آغاز کرد. او در طول این چند سال با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما سرلوحه کار هایش را گزیده کاری قرار داد و حضوری موفق در چند کار سینمایی که انجام داد، داشت.

زاهدی در فیلم سینمایی (تیغ و ترمه) که ساخته جدید کیومرث پوراحمد است جلوی دوربین رفت و با بازیگرانی چون هومن برق نورد، لاله اسکندری ،مهران رجبی و سام درخشانی هم بازی شد.

اولین بازی او در فیلم (پنج ستاره ) چه کاری از مهشید افشارزاده بود جلوی دوربین رفت و با چهره های مشهوری چون بهنوش بختیاری، شهاب حسینی ،بهناز جعفری و لیلا بلوکات همبازی شد.

(بادیگارد) ساخته ابراهیم حاتمی کیا یکی دیگر از فیلم های پرطرفدار دیبا زاهدی بود. دیبا زاهدی در نقش مریم دختر پرستویی و مریلا زارعی در فیلم (بادیگارد) ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت و اگرچه در این فیلم دارای نقش پررنگی نبود اما در کنار هنرمندان بنام سینما توانست بازی قابل قبولی را از خود ارائه دهد.

در سال ۹۴ و ۹۵ فیلم های سینمایی اگزما، سایه و آزاد به قید شرط از دیگر فیلم‌های دیبا هستند که در آنها جلوی دوربین رفته است.

اولین تجربه حضور در نمایش خانگی دیبا زاهدی ساخته فریدون جیرانی (فیلم نهنگ آبی) است که در این فیلم با  بازیگرانی چون ساعد سهیلی/ حسین یاری/ لیلا حاتمی/ الهام کردا/ فرهاد آئیش/ مصطفی زمانی/ ماهور الوند/ آزاده صمدی و ستاره پسیانی همبازی بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *