...

#


جان اسنو واقعی در فصل 8 Game Of Thrones و کلیپی زیبا از نبرد های با شکوه وی در طول سریال …

جان اسنو واقعی
11 سپتامبر 2017 بدون نظر 4465 بازدید

جان اسنو واقعی در فصل 8 Game Of Thrones و کلیپی زیبا از نبرد های با شکوه وی در طول سریال …

جان اسنو واقعی در فصل 8 Game Of Thrones …

با پایان فصل 7 گیم آف ترونز ، از جان اسنو واقعی سریال بازی تاج و تخت رو نمایی شد . کیت هرینگتون درباره فصل 7 Game Of Thrones و جان اسنو واقعی در فصل 8 این سریال پر بیننده و تماشایی این چنین می گوید :

نظر کیت هرینگتون راجع به قسمت پایانی فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

کیت‌ هرینگتون در مورد قسمت پایانی گفته است که : ” قسمت آخر یکی از بهترین قسمت های گیم اف ترونز بود . ”

بازیگران و طرف داران سریال از لحظه ای که قسمت آخر فصل هفت پخش شد به طور شگفت‌ انگیزی علاقه مند آن شدند .

کیت‌هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو ( اگان تارگرین ، یکم طول می کشه به این اسم عادت کنیم . ) در مورد فصل 7 اظهار نظر می کند .

‏” فک کنم قسمت آخر یکی از بهترین قسمت های گیم اف ترونز بود ، که تا حالا دیدم . در این قسمت شاهد هر‌ چیزی بودیم . من عاشق این قسمت بودم . ”

بخش مورد علاقه او …

او در مورد بخش مورد علاقه اش گفت ، که همان صحنه ی گودال‌ اژدها بود ” میدونی ، فک کنم بخش مهم این قسمت ، این بود که تمام کارکتر ها درون گودال اژد ها قرار داشتیم و که این برای ما بازیگران بسیار عجیب بود . به عنوان بازیگر فکر نمی کردیم که با این تعداد از بازیگران در یک سکانس کار کنیم . ”

بخش دیگر مورد علاقه ی کیت ، قسمتی بود که جان و تئون در دراگون استون باهم صحبت کردند . ” در واقع بخش مورد علاقه ی شخص من ، قسمتی بود که داشتیم دوباره برای کار با Alfie Allen آماده می شدیم . من صحنه ی ملاقات این دو را در دراگون استون خیلی دوست داشتم ، چون به طرز بازی او علاقه‌ مندم . ”

او درباره خدا حافظی از نقش جان اسنو در فصل 8 می گوید …

جان اسنو واقعی

از آن جایی که فیلم برداری فصل 8 به زودی آغاز می شه ، کیت در مورد خداحافظی با این نقش ( جان اسنو ) صحبت می کنه : ” بسیار ذهن من رو مشغول کرده است . ناراحتم که چنین روزی رسیده است . دوست دارم کارم رو به خوبی به پایان برسونم . این تنها چیزیه که بهش فکر می کنم . ”

کیت هم چنین گفت : فصل بعد به یک حمام خون تبدیل خواهد شد و ما شاهد مرگ کاراکتر های زیادی خواهیم بود .

مرگ لیتل فینگر نشان دهنده پایه و اساس سریال گیم آف تروتز …

او در مورد مرگ لیتل فینگر هم صحبت کرد : ” این مرگ نشان دهنده پايه و اساس سریال گیم اف ترونز هست ، این که شخص با مرگ خود رو به رو می شود و ما شخصیت واقعی او را در آن لحظه مشاهده می کنیم . من برای او ( لیتل فینگر ) متاسفم و این صحنه فوق العاده بود که با بازی زیبای Aidan Gillen همراه بود . ”

و در آخر او درمورد چیزی که تماشاگران انتظارش رو می کشیدن و غیر قابل پیش بینی بودن این فصل صحبت کرد . ” می دونی ، داستانی که در سریال وجود داره به آرومی در طول سریال پیش‌ می رفت ، اما در فصل 7 همه چيز عوض می شه و سریال سرعت می گیره . ”

روند سریال گیم آف ترونز با سرعت بالا تری پیش خواهد رفت …

” من امید وارم که تماشا گران از سرعت گرفتن این ترن هوایی که به آرامی حرکت می کرد ، لذت ببرن .
تماشا گران باید به این گیم اف ترونز سریع عادت کنند که کمی با گیم اف ترونز قبلی تفاوت دارد . اما سریالی که در هر حال به پایان می رسید ، باید در این مرحله بزرگ به پایان برسد . ”

در پایان شما را به دیدن کلیپی بسیار زیبا ، که مربوط به شخصیت واقعی جان اسنو و فدا کاری های با شکوه او در نبرد های مختلف است ، دعوت می کنم . با ما همراه باشید .

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *