#


برنامه «شبی با عبدی» در شبکه نسیم با حضور اکبر عبدی

17 مارس 2018 بدون نظر 2639 بازدید

برنامه «شبی با عبدی» در شبکه نسیم با حضور اکبر عبدی

شبکه نسیم برنامه «شبی با عبدی» را با حضور اکبر عبدی می سازد

مدیر شبکه نسیم در خصوص برنامه «شبی با عبدی» گفته است که برای پیشگیری از سلبریتی محور شدن برنامه، قسمت های نمایشی برای آن پیش بینی شده است و اکبر عبدی در آن دارای چند کاراکتر می باشد و در آن نقشی را بازی می کند و قسمت هایی هم به گفت ‌و گو با مهمانان و مردم تخصیص می یابد.

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در خصوص جزییات برنامه «شبی با عبدی» که قرار است پس از تعطیلات نوروز ۹۷ بر روی آنتن این شبکه به نمایش در بیاید گفته است: برنامه «شبی با عبدی» با اجرای خود اکبر عبدی به تولید و پخش خواهد رسید. این برنامه دارای یک قسمت نمایشی می باشد و با اجرای خود اکبر عبدی و آثار او و کاراکترهایی که ایفای نقش کرده است ساخته می شود.

وی در ادامه افزود: «قسمتی از برنامه که کارگردانی آن برعهده محمدحسین لطیفی می باشد هم به شکل گفت و ‌گو محور می باشد و مهمانانی که در سریال یا مجموعه ای همراه با اکبر عبدی بازی کرده اند به برنامه دعوت خواهند شد و وی در خصوص آن آثار صحبت می کند و به نوعی خاطره بازی می باشد.

مدیر شبکه نسیم در مورد این برنامه که تا به حال چند قسمت از آن ضبط شده است،بیان کرد: «وجه اختلاف مهم برنامه «شبی با عبدی» این است که وی دارای چندین کاراکتر می باشد. وی هم خودش بازی می کند هم با پارتنرش بازی دارد و هم با مردمی که در استودیو حاضر هستند بازی می کند.»

احسانی در مورد این که چه تدبیری پیش بینی شده است تا این برنامه مانند دیگر برنامه های ترکیبی به سوی سلبریتی ها نرود، بیان کرد: «ما به منظور این که این موضوع را حل کنیم در برنامه ها به سوی قسمت های دیگری غیر از گفت و گو با چهره ها پرداخته ایم که در زمان نمایش آن خواهید دید.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *