#


پخش تهران20 به زودی با تغییرات جدید از شبکه تهران

3 دسامبر 2018 بدون نظر 1471 بازدید

پخش تهران20 به زودی با تغییرات جدید از شبکه تهران

پخش تهران20  به زودی با تغییرات جدید از شبکه تهران

برنامه تهران20 که پیش از این از شبکه پنج تهران پخش می شد مدتی به دلیل ایجاد تغییراتی در آن متوقف شده است. این برنامه طی روزهای آتی از شبکه تهران مجددا پخش خود را از سر خواهد کرفت درحالی که تغییرات بسیاری در ساختار و محتوای آن ایجاد شده است. سید مرتضی عمادی به عنوان مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها داشته اعلام کرده: تغییراتی ساختاری و محتوایی بسیاری درخصوص سری جدید برنامه تهران20 ایجاد شده و به زودی این برنامه از شبکه پنج تهران پخش خواهد شد.

عمادی درخصوص تغییرانی که در این برنامه اعمال شده به جزئیات آن اشاره کرده است و گفته: در سری جدید برنامه تهران20 بیشترین تمرکز ما درخصوص دغدغه های شهری و همکاری با ارگان های شهری است. هدف از تولید این سری همفکری با مشکلات و مطالبات مردمی است.

عمادی در ادامه صحبت های خود افزود: در سری جدید برنامه تهران20 سعی داشته ایم تا مردم حضور بیشتری داشته باشند. یکی از اولویت های مهمی که در برنامه تهران20 وجود دارد این است که مطالبات مردمی را پیگیری کرده و به نتیجه نهایی و مطلوب دست پیدا کنیم. در این برنامه سعی برآن شده تا نماینده ای از سوی مردم نیز در این برنامه شرکت کنند و شاهد پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده باشند.

عمادی ادامه داد: از دیگر ماموریت هایی که برنامه تهران20 برعهده دارد پیگیری و توجه به مشکلاتی است که در شهرستان های استان تهران وجود دارد به همین دلیل در این برنامه تلاش بیشتری شده تا تمام مشکلات عنوان شده با جدیت پیگیری شوند. شهر هوشمند و قابلیت هایی که دارد یکی از بخش های مهم در برنامه تهران20 به شمار می رود. در این برنامه رعایت حقوق شهروندی و تمرکز بر وظایف شهروندی از دیگر ماموریت هایی که تهران20 آن را دنبال خواهد کرد.

عمادی در پایان مصاحبه خود افزود: تهیه کنندگی سری جدید برنامه تهران20 را محمد علیبازی برعهده داشته و از روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می رود. مخاطبان و علاقه­ مندان این برنامه می توانند هر شب راس ساعت20 حدود50 دقیقه این برنامه را تماشا کنند. محمد دلاوری و ذاکر تیموری اجرای این برنامه را برعهده خواهند داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *