#


کلاه قرمزی از تلویزیون رفت

کلاه قرمزی
26 ژوئن 2017 بدون نظر 2229 بازدید

کلاه قرمزی از تلویزیون رفت

کلاه قرمزی از تلویزیون رفت

به گزارش از من بپرس، مجموعه پرطرفدار کلاه قرمزی به جای پخش از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

این مجموعه که توسط تیم ایرج طهماسب و حمید جبلی تهیه شده است، قرار بود در نوروز 1396 از تلویزیون پخش شود، اما به علت مشکلات مالی صدا و سیما این قضیه منتفی شد.

حال در خبری که امروز منتشر شده، این مجموعه از طریق شبکه خانگی در لوح های فشرده در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. مؤسسه تصویر گستر پاسارگاد پخش این مجموعه را بر عهده دارد.

همچنین این برنامه به صورت هفتگی در سایت Lotusplay.ir نیز عرضه می شود.

گفتنی است که جزئیات بیشتر درباره زمان پخش این مجموعه در شبمه خانگی و دیگر اطلاعات مربوط به آن از طریق کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/Kolaahghermezi96 قابل دسترس است.

کلاه قرمزی از محصولات تلویزیون در دهه هفتاد است که توانست خیلی زود در بین کودکان و نوجوانان جایی برای خود دست و پا کند.

با ادامه این مجموعه و ورود شخصیت های متنوع تر و بیشتر و طرح مسائل دیگری غیر از مسائل بچه ها در آن، طیفی از مخاطبان بزرگسال نیز جذب این مجموعه شدند.

ساخت چند نسخه سینمایی با استفاده از شخصیت های عروسکی این برنامه و فروش بسیار عالی آنها، نشان از موفقیت تلویزیون در شناختن و احترام به علایق مخاطبانش داشت.

در دوره ای که کمپانی های عظیم در سراسر جهان با استفاده از انواع جلوه های ویژه و خلق ابر قهرمان های روئین تن و داستان هایی مملو از خشونت و کشتار و سکس به دنبال جذب مخاطبان در سنین پایین هستند، تلویزیون ایران با چند عروسک اسفنجی و با استفاده زا متن هایی قوی و طرح مسائلی جذاب و به روز انبوهی از این کودکان و بزرگسالان را پای دستگاه های خود می نشاند.

به حدی که شاید بتوان ادعا کرد که سنت هر ساله این مجموعه در پخش نوروزی آن، یکی از عمده ترین دلایل استقبال مخاطبان از تلویزیون رسمی ایران بوده است.

اما متأسفانه سیاست های غلط و ولخرجی های رؤسای تلویزیون که در دوره های اخیر با صرف بودجه هایی هنگفت به ساخت تله فیلم ها و سریال هایی روی آوردند که به درد یک بار پخش نیز نمی خوردند، بودجه ای برای تأمین هزینه های مالی این چنین مجموعه هایی باقی نمانده است.

بعید است کسی بتواند تخمین بزند که با چقدر سرمایه می توان چنین مخاطبانی را جذب کرد و نیز چه مقدار بی تدبیری لازم است تا این مخاطبان را این گونه از دست داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *