#


نوروز97 جناب خان همراه با برنامه «خندوانه» مهمان خانه های تان خواهد بود

24 دسامبر 2017 3 نظر 993 بازدید

نوروز97 جناب خان همراه با برنامه «خندوانه» مهمان خانه های تان خواهد بود

نوروز97 جناب خان همراه با برنامه «خندوانه» مهمان خانه های تان خواهد بود

بعد از اختلافاتی که بین رامبد جوان و تهیه کننده برنامه «خندوانه» و صاحب امتیاز جناب خان، سعید سالارزهی به وجود آمد، این عروسک که طرفداران زیادی را به همراه داشت در فصل گذشته این برنامه جلوی دوربین نرفت و بزرگ ترین غایب این برنامه بود. ولی رامبد جوان جدیدا در برنامه “من و شما” خبر داد که در فصل آینده برنامه «خندوانه» جناب خان حضور خواهد داشت.

مدیر شبکه نسیم آقای محمد احسانی قبل از این اعلام کرده بود که برنامه «خندوانه» در ایام نوروز پخش خواهد شد. ولی رامبد جوان در گفت و گوی تلویزیونی که با برنامه “من و شما” داشت اعلام کرد که در سری جدید برنامه «خندوانه» عروسک پرطرفدار این برنامه حضور خواهد داشت.

سازنده ی برنامه «خندوانه» پیش از این گفته بود: آغوش من همیشه برای جناب خان باز است و چندی بار در مورد این موضوع گفت و گوهایی انجام شده است و هنوز امید داریم که برای حضور این عروسک پرطرفدار موافقت صورت بگیرد و در سری جدید این برنامه شاهد حضور جناب خان باشیم.

بعد این که رامبد جوان صحبت هایش به پایان رسید صاحب امتیاز جناب خان آقای سعید سالارزهی نیز نسبت به این مسئله واکنش مثبتی را نشان داد تا امیدها برای برگشت این عروسک پر طرفدار به برنامه «خندوانه» نسبت به قبل بیشتر شود و این طور که به نظر می رسد این اتفاق در نوروز97رخ خواهد داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *