#


ناصر ملک مطیعی برای اولین بار بعد از انقلاب در تلویزیون حضور می یابد

23 دسامبر 2017 5 نظر 1657 بازدید

ناصر ملک مطیعی برای اولین بار بعد از انقلاب در تلویزیون حضور می یابد

ناصر ملک مطیعی برای اولین بار بعد از انقلاب در تلویزیون حضور می یابد

با توجه به اینکه اکثر رسانه ها از ویژه برنامه شب یلدا برنامه تلویزیونی «دورهمی» در مورد حضور علی اوجی و نرگس محمدی صحبت هایی را کرده اند، خبرهایی منتشر شده است که شب چهارشنبه مورخ 29آذر پیشکسوت سینمای ایران آقای ناصر ملک مطیعی مهمان برنامه تلویزیونی «دورهمی» خواهد بود. ناصر ملک مطیعی بعد از انقلاب اولین بار است که در برنامه ی تلویزونی حضور خواهد داشت. قبل از این برنامه ناصر ملک مطیعی قرار بود که در برنامه ی تلویزیونی “خوشا شیراز” حضور پیدا کند ولی لغو شد.

برنامه تلویزیونی «دورهمی» که سری جدید خود را به تازگی شروع کرده است تدارکاتی را به مناسبت شب یلدا دیده است و در دو شب میزبان چهره های معروفی از حوزه سینما و موسیقی خواهد بود و پنج شنبه شب مصادف با شب یلدا قرار است که زوج بازیگر (علی اوجی و نرگس محمدی) در این برنامه تلویزیونی حضور داشته باشند.

ولی طبق خبرهای منتشر شده در یکی از قسمت های این برنامه قرار است که هنرمند پیشکسوت ناصر ملک مطیعی در روز چهارشنبه مهمان این برنامه شود و به گفت و گو با مهران مدیری بپردازد.

در ویژه برنامه ای که «دورهمی» برای شب یلدا به روی آنتن می برد در پنج شنبه شب در ساعت 23 علاوه بر اینکه میزبان علی اوجی و نرگس محمدی می باشد میزبان دو خواننده جوان، عماد طالب زاده و حجت اشرف نیز خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *