#


قطع شدن برنامه تلویزیونی “من و شما” به خاطر حضور ناصر ملک مطیعی

23 دسامبر 2017 9 نظر 1929 بازدید

قطع شدن برنامه تلویزیونی “من و شما” به خاطر حضور ناصر ملک مطیعی

قطع شدن برنامه تلویزیونی “من و شما” به خاطر حضور ناصر ملک مطیعی

بعد از اینکه اعلام کردند که ناصر ملک مطیعی می خواهد در برنامه “دورهمی” حضور داشته باشد، بعضی از رسانه های خبری را منتشر کردند که این بازیگر پیشکسوت قرار است به همراه علی پروین در برنامه تلویزیونی “من و شما” حضور پیدا کنند. ولی این برنامه ی ضبط شده پس از اینکه چند دقیقه گذشت به طور اتفاقی قطع شد. در زیر نویس های شبکه “شما” اعلام کردند که به خاطر مشکلات فنی این برنامه امشب پخش نمی شود. ولی این طور که به نظر می رسد عاملی که موجب شد تا این برنامه را نشان ندهند حضور ناصر ملک مطیعی بوده است.

این بازیگر پیشکسوت قرار بود که برای نخستین بار بعد از انقلاب در برنامه ی تلویزیونی “من و شما” که آرش ظلی اجرای آن را بر عهده داشت حضور داشته باشد. ولی وقتی کهزمان نمایش این برنامه فرا رسید شبکه “شما” این برنامه را پخش نکرد و بعد از گذشت چند دقیقه این برنامه قطع شد و اعلام کردند که دلیل این قطعی به خاطر بروز برخی مشکلات فنی این برنامه می باشد.

مدیران این شبکه تلویزیونی در حالی مدعی ایجاد مشکلات فنی شدند که در فضای مجازی قسمت هایی از ویدوئوهای این برنامه که علی پروین و ناصر ملک مطیعی در آن حضور داشتند پخش شد و بهاین طور که به نظر می رسد دوباره مدیران سیما با حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه ی تلویزیونی مخالفت کردند و سریال قدیمی «سه دونگ، سه دونگ» را جایگزین آن کردند.

رقابت بر سر حضور “ناصر ملک مطیعی” باعث قطع برنامه!

بعد از اینکه چند دقیقه از قطع برنامه “من و شما” گذشت، ایسنا رقابت شبکه نسیم و شبکه شما را دلیل قطع برنامه اعلام کردند. طبق خبری که ایسنا منتشر کرد اعلام کردند که برنامه من و شما جمعه ها در شبکه نمایش پخش می شود که به خاطر حضور بازیگر پیشکسوت ایران، ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی در شبکه نسیم، مسئولان برنامه شبکه ی شما تصمیم گرفتند که به خاطر اینکه اولین حضور ناصر ملک مطیعی را در تلویزیون به نام خودشان به ثبت برسانند آن را امروز پخش کنند و مجری برنامه در صحبت هایی که می کرد روز جمعه را به بینندگان به خیر گفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *