#


حاشیه جنجالی مجموعه خوش و بش

31 دسامبر 2018 بدون نظر 3065 بازدید

حاشیه جنجالی مجموعه خوش و بش

حاشیه جنجالی مجموعه خوش و بش

 بعد از پخش قسمت جدید مجموعه خوش و بش که به کارگردانی محمد مسلمی می باشد تماس بدنی نیما فلاح و همسرش سحر ولدبیگی در بخش‌هایی از این مجموعه با تذکر تلویزیون همراه شد.

 خوش و بش پرماجرای نیما فلاح و سحر ولدبیگی

 محمد مسلمی کارگردان مجموعه خوش و بش با حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون مدتی است که این برنامه را روی آنتن شبکه دو سیما برده است .در کنار سایر بازیگران نیما فلاح و سحر ولدبیگی به تجربه متفاوتی در این سریال نقش ایفا می کنند.

 پنجشنبه شب در قسمتی از این مجموعه رابطه زن و شوهری نیما فلاح و سحر ولدبیگی ماجرا ساز شد.

 حاشیه‌سازی رابطه زن و شوهری نیما فلاح و سحر ولدبیگی در خوش و بش

در  مجموعه خوش و بش که نیما فلاح و سحر ولدبیگی در آن به ایفای نقش پرداخته بودند با هم تماس های فیزیکی داشتند که صدا و سیما مجبور به تذکر درباره آن شد.

 در حالی که بخش هایی از بازی نیما فلاح و سحر ولدبیگی در مجموعه خوش و بش در حال پخش بود و این زوج هنرمند که گاهی با هم تماس فیزیکی داشته است شبکه دو در اقدام عجیب شروع به تذکر دادن کرد.

 تذکر شبکه دو به این دو زوج هنری به شکل بود که مدام  زیرنویس می‌کرد آقای نیما فلاح و خانم سحر ولدبیگی در دنیای واقعی با همدیگر زن و شوهر هستند.

 انتشار این قسمت از مجموعه خوش و بش  وتذکر هایی که مدام به شرح رابطه زن و شوهری آقا و خانم بازیگر می‌پرداخت به سوژه پربازدید در فضای مجازی تبدیل شد و حسابی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

 قبل از آن هم در برنامه های دیگر چنین اتفاقاتی افتاده بود. مثلا زمانی که نیما کریمی و همسرش زینب زارع اجرا های مشترکی را با هم روی آنتن برنامه زنده داشتند هم ماجراهایی به این شکل رخ داد.

 ماجرا به این شکل بود که زمانی که آقا و خانم مجری به صورت مشترک اجرای برنامه لحظه سال تحویل  را بر عهده داشتند در لحظه اعلام خبر عید  به طور ناخودآگاه همدیگر را در روی آنتن برنامه زنده به آغوش کشیدند و این ماجرا برای شان حسابی حاشیه ساز شد.

 و وقتی محسن افشانی و خواهرش مهمان برنامه شیدایی در شبکه دو بودن محسن افشانی در پایان برنامه بر صورت خواهرش بوسه زد که این نیز حواشی زیادی را برایشان ایجاد کرد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *