#


تحقیقات پلیس لس آنجلس برای پرونده کوین اسپیسی کامل شد

14 آوریل 2018 بدون نظر 749 بازدید

تحقیقات پلیس لس آنجلس برای پرونده کوین اسپیسی کامل شد

بررسی پرونده اتهام جنسی کووین اسپیسی در دادستانی

با تکمیل شدن پژوهش های سازمان پلیس لس آنجلس در ارتباط با اتهام آزار جنسی بر ضد ستاره سابق سریال «خانه پوشالی»، این پرونده هم اکنون وارد مرحله قضایی شده است و به واسطه دادستانی در حال بررسی می باشد. کوین اسپیسی از طرف مردهای زیادی در امریکا و انگلستان متهم به سوء استفاده جنسی شده است. نخسنیم فردی که قدم پیش گذاشت و بازیگر برنده اسکار را متهم کرد، آنتونی رپ بازیگر مرد «پیشتازان فضا: اکتشاف» بوده است. وی مدعی بود در سن چهارده سالگی از طرف اسپیسی مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

دسامبر سال قبل، به همراه موج افشاگری‌ های زنان بر ضد مردان هالیوود و داغ شدن موضوع سوء استفاده و آزار جنسی در صنعت سرگرمی، کوین اسپیسی نیز یکی از چهره ‌های معروفی بود که در امان نماند، تا جایی ‌که ساخت فصل نهایی سریال دوست داشتنی نتفلیکس به صورت تعلیق درآمد. منتشر شدن خبر این رسوایی باعث حذف و اخراج بازیگر نقش فرانک آندروود و فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌ های «تمام پول ‌های جهان» جدیدتری اثر ریدلی اسکات با حضور کریستوفر پلامر شد.

بر اساس نوشته ورایتی، پلیس اسکاتلند یارد هم در حال بررسی دست‌ کم سه شکایت آزار جنسی بر ضد بازیگر 58ساله می باشد. یک هفته قبل پلیس لس آنجلس پژوهش هایش را در خصوص حادثه ‌ای که اکتبر 1992میلادی – در ارتباط با مردی بزرگسال – در هالیوود غربی اتفاق افتاده بود، کامل کرد. رپ به عنوان نخستین فردی که به اسپیسی اتهام زد تعریف کرده بود سال 1986میلادی برای حضور در یک مهمانی این بازیگر به آپارتمانش در نیویورک رفته بود که مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفت. آن دوره ، کوین اسپیسی 26 سال سن داشت.

اسپیسی در واکنش به اتهام رپ بیان کرد این گونه خاطره‌ ای را به یاد نمی ‌آورد و اصرار کرده بود در صورتی که به هر علتی منجر به ناراحتی رپ شده، عذرخواهی می‌ کند. وی با منتشر کردن پستی در صفحه اینستاگرامش بیان کرد تصمیم دارد از این به بعد، به طور رسمی و علنی به عنوان یک هم‌ جنس ‌گرا به زندگی اش ادامه دهد. هم اکنون چندین ماه است که به روز رسانی صفحه ستاره «خانه پوشالی» در این شبکه اجتماعی متوقف شده و مدیر برنامه ‌هایش نیز حاضر به اظهارنظر نمی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *