#


بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی
7 مارس 2019 بدون نظر 3695 بازدید

بیوگرافی سحر قریشی

نام : سحر قریشی

تاریخ : 6 ام دی سال 1366

پیشه : بازیگر و مدل

زندگینامه

سحر قریشی در روز 6 دی سال 1366 در شهر تهران،متولد شده است. ندا افشار مادر او بوده و درخصوص بازیگری سحر او را بسیار مورد تشویق قرار داده است. پدر سحر مقیم آمریکا بوده و این بازیگر جوان در یک خانواده سه نفره متولد شده است و فقط یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و است که سحر و سپهر اهل فوتبال بوده و طرفدار پروپا قرص تیم استقلال هستند.
به گفته خودش اهل رژیم لاغری و رژیم غذایی است چون از سمت پدر و مادر ژن چاقی دارد. قدش ۱۷۰ و ورزش ۵۸ کیلوگرم است و به شدت نگران افزایش وزن هست و همیشه مراقب است و ورزش می کند.
به قول خوذش هیچ علاقه‌ ای به كتاب نداردو بعد از بازیگری تنها برای پیشرفت كار خودش به سمت مطالعه رفته تا به اطلاعاتش اضافه کند و بتواند از یکنواختی بازی خارج شود. عاشق كتاب‌ های روانشناسی است و سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذرانده است
مدعی این است که روی صورتش هیچ عمل زیبایی انجام نداده است و تنها یک بار تزریق لب انجام داده که به گفته خودش از این کار پشیبمان شده و فورا ژل را از لبش خارج کرده است.او همچنین برای گواه این موضوع عکس های مربوط به دوران کودکی اش را هم منتشر کرده اما همچنان ، برخی ها اصرار دارندکه بگویند سحر قریشی عمل زیبایی انجام داده است!
سحر قریشی در سال 1384 با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و بعد از چهار سال زندگی مشترک در سال 1388 از او طلاق گرفت.

ماجرای سحر قریشی و همسر اولش مهران اخوان ذاکری

همسرنخست سحر قریشی ، مهران اخوان ذاکری بوده که او را در عرصه بازیگری بسیار تشویق کرده است.  اما پس از مشهور شدن سحر در سریال دلنوازان خواهان کنار گذاشتن بازیگردی از سمت همسرش شد و در مصاحبه اخر خود گفت: سحر همیشه مرا به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم ، بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آنرا کنار خواهم گذاشت. من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد . وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم.
در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم ، اما چون خودم اجازه کار به او داده ام و مشوقش بودم تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد.
تقریبا اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت من از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند و حق را به من دادند. اما تهیه کننده سریال دلنوازان با من برخورد بدی کرد و از او برای سریالش استفاده کرد.
سحر در بسیاری از مصاحبه های خود گفته است که دیپلم دارد . میخواهم بدانم او دیپلم خود را از کدام دبیرستان دریافت کرده است؟  تصمیم من برای جدایی از او جدی بوده و طلاقش میدهم . حرفم را با این متن به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند !
مدتی بعد سحر قریشی به عنوان میهمان در برنامه دید در شب که اجرای آن برعهده رضا رشیدپور بود حضور پیدا کرد و در این برنامه با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد. و مسئله طلاقش را از دید خودش بیان کرد و تمام ادعاهای همسر سابقش را رد کرد
سحر قریشی در باره طلاقش گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در امریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم رو جواب می دادند.
آن ها خود را به عنوان مدیر برنامه من نشان داده و چند پیشنهاد کاری را نیز رد کردند. پس از آن نیز مصاحبه های مختلفی انجام داده و ادعاهای عجیبی را مطرح کردند. هیچکس دوست ندارد از خوشبختی کنار بکشد اما من واقعا در زندگی مشترکم احساس خوشبختی نمی کردم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید.
به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. به مرور زمان سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جو گیر ! بعد از جدایی از هسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

سحر قریشی

او در همین برنامه با یک سوال شخصی دیگر نیز روبرو شد:
رضا رشیدپور: با اقای امید علومی (خواننده نسل جوان ) چه نسبتی داری ؟
سحر قریشی: من هم اکنون شرایط مساعدی برای تنها زندگی کردن ندارم  از قبل امید را می شناختم و الان به صورت محرم ( صیغه محرمیت ) برای آشنایی بیشتر با هم رابطه داریم که اگر انشالله تفاهم داشتیم در آینده ازدواج کنیم.
این دو برای بازی در فیلم دریا کنار که در سال 1393 ساخته شد با یکدیگر آشنا شدند، آنها بازیگران این فیلم بودند  خوانندگی تیتراژ و موسیقی این فیلم برعهده امید علومی بوده است.
بعد از چندین ماه در محافل هنری دیگر سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد. با این تفاسیر میتوان نتیجه گرف که این دو نفر از یکدیگر جدا شده ان.

عرصه بازیگری سحر قریشی

سحر قریشی در یکی از مصاحبه هایش درباره علاقه و ورودش به عرصه بازیگری میگوید:علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردداز همان دوران، وقتی که کارتون نگاه می کردم شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم در همان زمان همه می گفتند که سحر تو روزی هنرپیشه می شوی، وقتی به دوران دبیرستان رسیدم وارد حیطه تئاتر شدم.
از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش ( مهران اخوان ذاکری ) ترغیب می شود که برای فیلم سینمایی لج و لج بازی تست بدهد و در سال ۱۳۸۸ برای بازی در این فیلم به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی قبول می شود. پس از بازی در این فیلم توسط سیاوش خیرابی برای بازی در نقش یلدا به سهیلی زاده معرفی می شود.
برای بازی در نقش یلدا تست می دهد و قبول می شود و همین سرآغاز موفقیت او در عرصه بازیگری می شود. بعد بازی در نقش یلدا مشهور می شود و تقریبا برای تمام مردم ایران شناخته شده می شود که بعد از آن در فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است
به طور مشخص اعلام نشده چرا سحر قریشی اجازه همکاری با تلویزیون را ندارد اما تحلیلی هست که این اتفاق را با ماجرای زندگی شخصی و جدایی از همسر قبلی اش ربط می دهد.

سحر قریشی

فیلم شناسی

نام فیلم کارگردان در نقش سال
لج و لج بازی
سید مهدی برقعی سایه ۱۳۸۸
همه چی آرومه
مصطفی منصور یار ۱۳۸۹
محرمانه تهران
مهدی فیوضی ۱۳۹۰
گشت ارشاد
سعید سهیلی
نازنین ۱۳۹۰
ساعت شلوغی
آرش معیریان
سحر ۱۳۹۰
دوباره با هم
روزبه حیدری ۱۳۹۰
اکباتان
مهر شاد کارخانی
۱۳۹۰
زن، مرد، زندگی
مهدی ودادی ۱۳۹۱
نازنین
مهدی گلستانه نازنین ۱۳۹۲
روزگاری عشق و خیانت
داود بیدل اتیه ۱۳۹۲
دربست آزادی
مهرشاد کارخانی
۱۳۹۲
پنج ستاره
مهشید افشارزاده
فریبا ۱۳۹۲
آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند
قربان محمدپور
عسل ۱۳۹۲
آتیش بازی
بهمن گودرزی
سحر ۱۳۹۲
سه بیگانه
مهدی مظلومی
عباس آقا (شهناز) ۱۳۹۳
شیفت شب
نیکی کریمی
نوشین ۱۳۹۳
شانس، عشق، تصادف
آرش معیریان
مینو ۱۳۹۳
۲ دوست
محمد بانکی
۱۳۹۳
دریاکنار
آرش معیریان
سحر ۱۳۹۳
تگرگ و آفتاب
رضا کریمی
نسرین ۱۳۹۳
پانسیون دختران
مریم ابراهیم‌وند
۱۳۹۳
من و شارمین
بیژن شیرمرز
سحر ۱۳۹۴
رسوایی ۲
مسعود ده نمکی
خبرنگار ۱۳۹۴
آبنبات چوبی
محمدحسین فرحبخش
نگین ۱۳۹۴
کارگر ساده نیازمندیم
منوچهر هادی
رویا ۱۳۹۵
عشقولانس
محسن ماهینی
زیبا ۱۳۹۵
ثبت با سند برابر است
بهمن گودرزی
سارا ۱۳۹۵
آس و پاس
آرش معیریان
پریزاد ۱۳۹۵
بگذارید میترا بخوابد
آرش سنجابی
۱۳۹۵
پا تو کفش من نکن
محمدحسین فرح‌بخش
لیلا ۱۳۹۵
خالتور
آرش معیریان
مینو ۱۳۹۶
همه چی عادیه (فیلم)
محسن دامادی
۱۳۹۵
اپاچی آرش معیریان
۱۳۹۷

سریال ها

نام فیلم سال کارگردان در نقش
سیسیلی‌ها
۱۳۸۹ روح‌الله حسینی
تینا
حال خوب من
۱۳۸۹ بهروز خلج
لیلی
نارمک (تهرانپارس)
۱۳۹۰ صالح دلدم

نردبان چوبی
۱۳۹۰ فرشاد ارج

سه خط موازی
۱۳۹۰ محسن افشانی

بچه‌های لواسان
۱۳۹۱ احمد توکلی

شیر یا خط
۱۳۹۲ فرشاد ارج
نیلوفر/شبنم
آسپرین
۱۳۹۵ فرهاد نجفی
نیازی
سیزده شمالی ۱۳۹۷ علیرضا امینی خودش
رقص روی شیشه ۱۳۹۷ مهدی گلستانه در دست ساخت

نام فیلم کارگردان سال در نقش
دلنوازان
حسین سهیلی زاده
۱۳۸۸ یلدا
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
محمود معظمی
۱۳۸۹ اپیزود شاهد
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
احمد معظمی
۱۳۹۰ اپیزود اتفاق خودش می افتد

سحر قریشی

تئاتر

بعد از دوران دبیرستان در سال ۱۳۹۶ وارد عرصه تئاتر شده و نخستین کار تئاتر خود را انجام داد. او در نمایش لامبورگینی ۲ که توسط   سیامک صفری کارگردانی شده بود حضور پیدا کرد. در این کار قریشی  گریمی متفاوت  داشت و توانست کار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. بازی سحر قریشی در این نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد که چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *