#


سریال ممنوعه و بازیگر نقش دانیال

سریال ممنوعه
27 دسامبر 2018 بدون نظر 1849 بازدید

سریال ممنوعه و بازیگر نقش دانیال

سریال ممنوعه و بازیگر نقش دانیال

در سریال ممنوعه، مصطفی قدیری بازیگر نقش دانیال می باشد که در ادامه عکس های جدید او را به همراه بیوگرافی کوتاهی مشاهده می‌کنید.

 با بازیگر سریال ممنوعه بیشتر آشنا شوید

 مصطفی قدیری در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان ایفای نقش دانیال را برعهده دارد و به خوبی توانسته است از عهده این چنین نقشی براید.

مصطفی قدیری از چهره‌های جوان سینما است که در چند فیلم و سریال بازی های درخشانی را داشته است. در ادامه مطلب شما را با بیوگرافی کوتاه و عکس‌های جدید او آشنا می کنیم

 بیوگرافی کوتاه از مصطفی قدیری

 مصطفی قدیری در ۱۹ دی ۱۳۶۲ در رشت زاده شد. ایشان با سریال(0شاید برای شما هم اتفاق اتفاق بیفتد) برای اولین بار دیده شد و بعد از آن در سریال رهایی جلوی دوربین رفت. پس از آن در میان مخاطبان سینما با بازی در فیلم سینمایی امیر ساخته نیما اقلیما شناخته شد.

 با آنکه تنها ۵ قسمت از پخش این سریال گذشته است اما مخاطبان از آن استقبال بالای کرده اند. بازی در نقش دانیال در سریال ممنوعه از مصطفی قدیری چهره شناخته  شده تری را ساخت.

 مصطفی قدیری در سریال ممنوعه با بازیگرانی چون جعفری ،هادی حجازی فر، لیلا زارع، پژمان بازغی، آتیلا‌پسیانی، آناهیتا درگاهی، نیکی کریمی، مجید مظفری ،نیلوفر رجایی‌فر، سوگل خالقی، علی استادی، فاطمه گودرزی و امیرحسین آرمان میلاد کی مرام همبازی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *