#


درخشش میلاد کی مرام در ممنوعه

میلاد کی مرام
29 ژانویه 2019 بدون نظر 6517 بازدید

درخشش میلاد کی مرام در ممنوعه

درخشش میلاد کی مرام در ممنوعه

این بازیگر با ایفای نقش‌های ماندگار از (ملکه) تا (ملی و راه های نرفته اش) توانسته است در میان مخاطبانش جا باز کند .به بهانه درخشش و بازی موفق میلاد کی مرام در سریال ممنوعه مروری بر ماندگار ترین نقش های این بازیگر جوان نیز در این مطلب خواهیم داشت.

یکی از بازیگران پرکار و جوان این روزهای تلویزیون و سینما این بازیگر است. او اولین بار در سریالی به کارگردانی گلاب آدینه که می توان تاثیر گذار ترین فرد در زندگی میلاد کی مرام دانست او را جلوی دوربین رفت. گلاب آدینه میلاد کی مرام را به دنیای بازیگری دعوت داد. (خواستگاری) اولین سریالی بود که میلاد کی مرام به ایفای نقش در آن پرداخت و از آنجا راه انتخاب های بعدی برایش باز شد.

این روزها میلاد کی مرام با نقش‌آفرینی در سریال ممنوعه حسابی مورد توجه مردم قرار گرفته است به همین علت مروری بر نقش های ماندگار او داشتیم که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید می کنید.

 یکی از متفاوت ترین و بهترین بازی های میلاد کی مرام نقش او در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان است.

 او در این فیلم بازیگر نقش اصلی سریال است که با ایفای نقش (سامی تجنگی) توانسته به خوبی از عهده این نقش متفاوت بر بیاید. بازی و گریم قابل توجه و متفاوت کی مرام مورد توجه بسیاری از مخاطبان این سریال قرار گرفته است.

 سریال کی مرام بازیگرانی چون : نیکی کریمی/ امیرحسین آرمان/ امیر جعفری/ بهاره افشاری/ لیلا زارع/ پژمان بازغی/ خاطره اسدی/ فاطمه گودرزی/ نیما شعبان نژاد/ آناهیتا درگاهی/ مجید مظفری/ نسرین نکیسا/ نیلوفر رجایی فر/ شیوا خسرو مهر/ شیدا یوسفی/ و علی استادی با نیما کی مرام هم بازی هستند.

 فیلم ملکه به کارگردانی محمدعلی آهنگر باشه به تهیه کنندگی ابوالقاسم حسینی و بازیگری میلاد کی مرام از فیلم های مورد توجه در سینما ها بوده است.

 میلاد کی مرام در نقش دیده بانی به نام سیاوش در فیلم (ملکه) نقش آفرینی کرد و توانست با این نقش دو جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره خانه سینما و جشنواره مقاومت را برای آقای  بازیگر، برای خود کسب کند.

 میلاد کی مرام با مصطفی زمانی/ مهدی سلطانی/ همایون ارشادی/ هومن برق نورد/ حمید آذرنگ و… در فیلم ملکه همبازی بود.

 تهمینه میلانی کارگردان (ملی و راه های نرفته اش ) بود که میلاد کی مرا با ایفای نقشی متفاوت در این فیلم توانست بازی قبول و مخاطب پسندی را از خود ارائه دهد .او در این فیلم نقش سیامک که جوانی شکاک و بدل را بود بازی کرد هم بازی او در این فیلم ماهور الوند بود.

 میلاد کی مرام در فیلم ملی و راه های نرفته اش با بازیگرانی چون جمشید هاشم پور/ ستاره اسکندری/  السا فیروز آذر/ افسر اسدی و ماهور الوند همبازی بود.

 فیلم سینمایی امیر ساخته نیما اقلیما توانست با بازی میلاد کی مرام مورد توجه مخاطبان سینما قرار بگیرد و به گفته آقای کارگردان زمان زیادی برای تمرین متفاوت بودن نقشه ها در این فیلم انجام شد.

 یکی از نقش های اصلی و محوری بر عهده میلاد کی مرام در فیلم (امیر) است که به عقیده خودش در این فیلم دنیای جدیدی از بازیگری را کشف کرد.

این بازیگر با بهدخت ولیان/ مصطفی قدیری/ وحید منافی/ مهدی عامل هاشمی/ کسرا محبوبی/ روشنک سه قلعه/ آرتین گلچین و هادی کاظمی و سحر دولتشاهی در فیلم امیر همبازی بود.

 یکی  دیگر از فیلم های میلاد کی مرام که در آن کاری متفاوت تر از سایر نقش هایش در سینما از خود ارائه داد (امکان مینا) ساخته کمال تبریزی است.

این بازیگر در فیلم (امکان مینا ) با نقش مهران در مقابل نقش  مینا با بازی مینا ساداتی جلوی دوربین رفت.

 شایسته ایرانی/ سیامک صفری/ بهرنگ علوی/ سیامک احصایی/ مینا ساداتی با میلاد کی مرام در فیلم امکان مینا هم بازی بودند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *