#


درخشش مهدی ماهانی در مسکو

مهدی ماهانی
16 ژانویه 2019 بدون نظر 5341 بازدید

درخشش مهدی ماهانی در مسکو

درخشش مهدی ماهانی در مسکو

مهدی ماهانی جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم مستقل مسکو را برای بازی در فیلم ))طاق باز(( به کارگردانی شهرام اسدزاده کسب کرد .

 درخشش مهدی ماهانی در  فیلم طاق باز

یکی از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم مستقل مسکو فیلم طاق باز به کارگردانی شهرام اسدی و تهیه‌کنندگی علی یاور بود که توانست برای ایران افتخار آفرین باشد .مهدی ماهانی توانست جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را که در آن با نقشی متفاوت ظاهر شده بود از آن خود کند.

 مهدی ماهانی در فیلم  طاق باز با ایفای نقشی متفاوت توانست بهترین بازیگر جشنواره مسکو شود.

افتخار آفرینی مهدی ماهانی با فیلم طاق باز در مسکو

طاق باز به کارگردانی شهرام اسدزاده و تهیه‌کنندگی علی یاور بعد از حضور در بخش رقابتی نهمین دوره جشنواره تخصصی فیلم های سکانس، پلان در کرواسی توانست در جشنواره فیلم مستقل مسکو به نمایش در بیاید و برای مهدی ماهانی افتخار آفرین شود.

 در جشنواره فیلم مستقل مسکو فیلم طاق باز با فیلمهایی از کشورهای آلمان ایتالیا فرانسه آمریکا انگلستان روسیه ژاپن و دیگر فیلم های شرکت کننده در چندین بخش به رقابت پرداخت و توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت نماید.

 در خلاصه داستان فیلم تا باز آمده است

شاهرخ اتفاقات غیر قابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش را سبب می شود چون در مقطعی از زندگی خود پیوسته در تشخیص دنیای واقعی و توهمات معلق است.

 بازیگران فیلم طاقباز عبارتند از

 سارا خوئینی ها/ نسیم ادبی/ علی صالحی/ شاهد احمدلو/ نادر فلاح و مهدی ماهانی بازیگران اصلی این فیلم هستند همچنین در کنار بازیگران اصلی بهاره ارجمند/ شهریار حیدری/ محمود گل محمدی/ آسیا  اسدزاده/ و آرش نوری بازیگر خردسال به ایفای نقش پرداخته اند.

 عوامل ساخت فیلم طاقباز عبارتند از

 دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی آشتیانی/ طراح صحنه : سهیل میرسپاسی/ مدیریت تصویربرداری : امیر معقولی/ صدابردار و صداگذار: سامان شهامت/ طراح لباس :مائده فضلی/ جلوه های ویژه کامپیوتری و ساخت تیزر: امیرحسین تحسینی/ طراح گریم  :زهره سیه پوش/ موسیقی : امید حجت/ بازیگردان : افشین سنگ چاپ/ مشاور در پخش و اکران فیلم بین الملل : پوریا حیدری/ تابناک علی تصدیقی

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *