...

#


بازگشت مجدد کنلث هیل ، بازیگر نقش واریس ، در فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

کنلث هیل
23 آگوست 2017 بدون نظر 6033 بازدید

بازگشت مجدد کنلث هیل ، بازیگر نقش واریس ، در فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

مصاحبه کنلث هیل ، بازیگر نقش واریس در رابطه با برگشتن او به سریال در فصل هفت سریال گیم آف ترونز …

” من برمیگردم … برای بار آخر ، عنکبوت عزیز ، من باید در این خاک غریب بمیرم ، درست مثل تو ” . آیا این یکی از پیشگویی های ملیساندرا است ؟ مسلما واریس رابطه خوبی با ملیساندرا ندارد و همین باعث می شود که شاید به حرف های کاهن سرخ گوش ندهد ، واریس مطمئنا به یاد دارد که در روز اخته شدنش در شعله ها چه دید … اما برای ما ، نا مشخص است . واریس این جریان را تنها برای تیریون تعریف کرده است ، اما کاهن سرخ کینوارا ، آن را از کجا می دانست ؟

شاید پیشگویی ملیساندرا غلط باشد …

اما کنلث هیل بازیگر نقش واریس این گونه می گوید : ” حتی اگر واریس مطمئن باشد که حرف های ملیساندرا درست است ، باز هم تغییری در نظرش ایجاد نمی شود . ”

تعریف وی از امیلیا کلارک …

هیل در مورد امیلیا کلارک ، بازیگر نقش دنریس ، این گونه اظهار نظر می کند : ” من احترام زیادی برای امیلیا قائلم … اون هر صبح اولین نفریه که سر صحنه میاد و آخرین نفریه که برمی گرده ، او همکار فوق العاده ایه . ”

کمک به تارگرین ها …

واریس حالا در تلاش است که تارگرین ها به جایگاه سابق خود در وستروس برسند ، و شاید هم ، واریس کسی باشد که در کودکی به دنریس و ویسریس کمک کرد تا فرار کنند . هیل هیچ گاه کتاب های نغمه آتش و یخ را نخوانده است ! با این حال او می گوید ، که پس از شروع فعالیتش به عنوان واریس ، جرج مارتین نامه ای برایش نوشته و در آن شخصیت واریس را توصیف کرده است .

استارک ها مردمی صادق و درست کار …

هیل در مورد نظر واریس نسبت به جان اسنو این گونه می گوید : ” به نظرم اون دوستش داره … و نظرش نسبت به سانسا هم مساعده ، اون قبلا تلاش کرد که سانسا رو از لیتل فینگر دور نگه داره ، واریس نسبت به استارک ها خوشبینه ، اونها رو مردم صادق و درست کاری می دونه … ” ملاقات دنریس و جان بنظر او تقابل واقعی آتش و یخ بود . ” خانواده های اونها سالها باهم درگیر بودند ، اما خب … اون دو تا ، با وجود این که هر دو شون سن کمی دارند ، به خوبی خودشون رو کنترل کردند . ”

هیل در مورد شخصیت خود در نهایت این گونه می گوید :

” واریس جایگاه خود را میداند ، این که بقیه در موردش چه فکری می کنند . و این که با اطلاعاتی که در اختیار دارد تا چه حد می تواند تاثیر گذار باشد . ما نمی تونیم رهبر باشیم ، ولی می تونیم به کسایی که رهبری رو به عهده دارند کمک کنیم . “

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *