#


نخل طلای افتخاری کن برای تهیه کننده شرک و شیر شاه

تهیه کننده شرک
20 می 2017 بدون نظر 2781 بازدید

نخل طلای افتخاری کن برای تهیه کننده شرک و شیر شاه

نخل طلای افتخاری کن برای تهیه کننده شرک و شیر شاه

به گزارش از من بپرس، جشنواره کن با دادن نخل طلای افتخاری به یک تهیه کننده انیمیشن، از وی تقدیر کرد.

جفری کاتزنبرگ تهیه ‌کننده و رئیس استودیو انیمیشن دریم ورکز است که در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

این جایزه امسال طی مراسمی با حضور ویل اسمیت و اوما تورمن، از اعضای هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن

به این تهیه کننده نام آشنای دنیای انیمیشن اهدا شد.

کاتزنبرگ بعد از دریافت این جایزه رد سخنانی با مقایسه جشنواره کن با مسابقات المپیک گفت: فکر می‌کنم برای هر کس در صنعت سینما آمدن به جشنواره کن مشابه رفتن یک ورزشکار به المپیک باشد، این فوق‌العاده است.

کسب جایزه در درجه دوم اهمیت قرار دارد و تنها شرکت در جشنواره، بزرگترین افتخار است. جشنواره کن مهم‌ترین و معتبرترین جشنواره سینمایی است و یک رویداد استثنائی‌ است چرا که مدیران آن نیز استثنائی هستند.

ریاست دیزنی

جفری کاتزنبرگ از سال 1984 تا 1994 به مدت ده سال رئیس کمپانی والت دیزنی بود. از معروف ترین کارهای وی در مقام تهیه کننده می توان به انیمیشن های دوران سازی چون پری دریایی کوچولو، دیو و دلبر، علاء ‌الدین، شیرشاه و شرک اشاره کرد.

تیری فرمائو که دبیر اجرایی جشنواره فیلم کن است، حضور انیمیشن شرک را نقطه عطفی در تاریخ جشنواره کن می داند که باعث شد فرصت بیشتری به فیلم هایی از این دست بدهد.

فرمائو خطاب به کاتزنبرگ اضافه کرد که زمانی که در سال ۲۰۰۱ هدایت جشنواره کن را برعهده گرفتم یکی از اهدافم تقویت رابطه میان جشنواره کن و هالیوود بود و کاتزنبرگ کسی بود که به این هدف کمک زیادی کرد.

تاریخ جشنواره کن بدون همکاری و نقش کاتزنبرگ نوشته نمی‌شد و حضور انیمیشن شرک در بخش رقابتی سال ۲۰۰۱ موجب شد تا ما پذیرای انیمیشن ‌های دیگری نیز باشیم. شما آنچه برای ژانر انیمیشن امکان‌پذیر است را نشان دادید.

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *