#


پهن کردن فرش قرمز برای اسکار

فرش قرمز
9 مارس 2017 بدون نظر 3511 بازدید

پهن کردن فرش قرمز برای اسکار

پهن کردن فرش قرمز برای اسکار

فرش قرمز : این روزها شهر کالیفرنیا خود را برای هنرمندان و کارگردانان برای جشنواره اهدای جایزه اسکار آماده میکند.درحالی که احتمال بارانی بودن هوای کالیفرنیا کم است اما مجریان جشنواره خود را برای هرگونه اتفاق غیر منتظره آماده می کنند. آنها در حال برپایی سقف هایی هستند تا احتمال بارندگی باران مشکلی برای میمهانان اتفاق نیوفتد. تمامی راه ها به بلوار هالیوود توسط پلیس در حال کنترل است.

همان طور که تمام دست اندر کاران صنعت سینما در حال آماده کردن خود برای این جشن بزرگ هستند، مقامات اجرایی جشنواره به احتمال وقوع بارندگی فکر می کنند تا فردا شب ( یکشنبه شب به وقت ایران ) میهمانان دچار مشکل نشوند.

دیروز جمعه هواشناسی از احتمال وقوع 9 درصدی بارش باران در هنگام ورود مهمانان خبر داده است. البته این احتمال در سالهای 2014 و 2015 هم داده شد که با گزارش هواشناسی منطبق نبود و باران بارید.
نه پلیس و نه نیروهای امنیتی در مورد مسائل جزئی امنیتی صحبتی به میان نمی آورند ولی طبق روند هر ساله پلیس و سگ های بمب یاب در زمان برگزاری، قبل و بعد از آن در اطراف محل جشنواره حضور دارند. هشتاد و نهمین مراسم اسکار به میزبانی جیمی کیمل از شبکه ABC به طور مستقیم پخش می شود.

برچسب ها برچسب‌ها:, , ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *