#


سلندیون در بیستمین سالگرد تایتانیک می‌خواند

تایتانیک
11 می 2017 بدون نظر 3231 بازدید

سلندیون در بیستمین سالگرد تایتانیک می‌خواند

سلن دیون در بیستمین سالگرد تایتانیک می‌خواند

به گزارش از من بپرس، به مناسبت بیستمین سال پخش فیلم تایتانیک، سلن دیون ترانه قلب من ادامه خواهد داد را اجرا می کند.

سلن دیون خواننده مطرح کانادایی-فرانسوی که با اجرای این آهنگ با نام قلب من ادامه خواهد داد به شهرت رسید، قرار است در جشنواره بیلبورد بعد از گذشت 20 سال دوباره آن را اجرا کند.

جشنواره موسیقی بیلبورد که مختص موسیقی آمریکا است ۲۱ ماه می برگزار می‌ شود.

شاید انتخاب موسیقی متن «تایتانیک» و ترانه آن در صدر بهترین آهنگ های جشنواره بیلبورد و قرار گرفتن آن در میان ۱۰۰ ترانه برتر این جشنواره دلیل اجرای تازه سلندیون از این آهنگ دوران ساز باشد.

ترانه قلب من ادامه خواهد داد ضمن شکستن رکرود فروش سال 1997 و انتخاب به عنوان برترین آهنگ سال، جایزه گرمی را نیز به دست آورده بود. این ترانه که در مراسم اسکار سال 1997 نیز برنده جایزه بهترین ترانه فیلم شده بود، نقش بسیار مهمی در شهرت سلن دیون بازی کرده است.

سلن دیون با اشاره به این نقش و به منظور از سپاسگزاری از جیمز هورنر آهنگساز که با اعتماد به او اجرای این آهنگ را به وی سپرده بود، گفت: این ترانه برای من خیلی معنی دارد و نقشی فوق‌العاده در حرفه من ایفا کرد. من واقعا سپاسگزار جیمز هورنر فقید هستم و نیز ویل جنینگز که این ترانه را نوشتند و این فرصت را به من دادند تا بخشی از «تایتانیک» باشم، فیلمی شگفت‌انگیز که میراث آن برای نسل‌های بعدی هم به جا می‌ماند. این افتخار بزرگی است که این فرصت به من داده شد تا در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد این ترانه را در بیستمین سالگرد ساخته شدنش بار دیگر اجرا کنم.

رکوردشکنی های تایتانیک

تایتانیک علاوه بر شهرت ترانه آن، از بسیاری جهات فیلمی تارریخ ساز است. این فیلم که با پیگیری های جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان آن به سرانجام رسید، رکوددار دریافت جوایز اسکار شد.

فیلمی که کامرون با گذشتن از دستمزد کارگردانی خود کمپانی پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم را راضی به ادامه ساخت آن کرده بود، در کنار فیلم هایی مانند بن هور و ارباب حلقه‌ها: بازگشت شاه با برنده شدن در ۱۱ رشته از جوایز اسکار دارای رکرودی منحصر به فرد است

همچنین تایتانیک با فروش نزدیک به دو میلیاردی خود آن هم در 20 سال پیش، رکوردی دست نیافتنی در فروش به جا گذاشت که تنها خود کامرون با فیلم آواتار توانست آن را بشکند. در حال حاضر نیز این فیلم کماکان رده دوم جدول پرفوش ترین های تاریخ سینما را در دست دارد.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *