#


گیشه فیلم ‌های ایرانی در این هفته چگونه بود؟

24 می 2018 بدون نظر 1271 بازدید

گیشه فیلم ‌های ایرانی در این هفته چگونه بود؟

«تگزاس» پرفروش‌ ترین فیلم باقی ماند

فیلم کمدی «تگزاس» توانست برای چهار هفته پیاپی عنوان پرفروش‌ ترین فیلم هفته را به خود اختصاص دهد. نکته جالبی که وجود دارد این است که آمار فروش این هفته به خاطر شروع ماه رمضان به شدت کاهش یافته است، به صورتی که در بین فیلم ‌های در حال اکران، فقط فیلم «تگزاس» موفق شد در هفت روز اخیر بیش از یک میلیارد فروش داشته باشد و دیگر فیلم ‌ها در هفت روز گذشته فروش شان کمتر از 500میلیون تومان بوده است.

تگزاس

فیلم جدید مسعود اطیابی که بیست و نهم فروردین ماه وارد سینماهای کشور شد، به عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران برای دومین هفته پیاپی شد. فیلم تگزاس در هفت روز اخیر توانست یک میلیارد و 87میلیون تومان درآمد داشته باشد و جمع درآمد آن از گیشه به 6میلیارد و 832میلیون تومان رسید. بازیگرانی که در این فیلم بازی می کنند حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی می باشند که به عنوان نقش های اصلی فیلم هستند.

عصبانی نیستم

این فیلم که بعد از پنج سال توقیف از هفته قبل در سینماهای کشور بر روی پرده رفت، با در اختیار داشتن 73سالن سینمایی، بعد از سه هفته توانست یک میلیارد و 999 میلیون تومان در آمد داشته باشد. فیلم «عصبانی نیستم» در هفته گذشته 487میلیون تومان فروش داشته است.

خجالت نکش

نخستین فیلم سینمایی که رضا مقصودی آن را به همراه بازیگرانی چون احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی تولید کرده است پس از سه هفته اکران یک میلیارد و 269میلیون تومان درآمد کسب کرد. این فیلم توانست در هفت روز اخیر 473میلیون تومان فروش داشته باشد.

چهارراه استانبول

آخرین فیلم سینمایی محسن کیایی، پس از سه هفته اکران توانست یک میلیارد و 450میلیون تومان درآمد کسب کند. این فیلم که برای بار اول در جشنواره فیلم فجر اکران شد، با در اختیار داشتن 83سالن سینمایی، در هفته اخیر، 464میلیون تومان درآمد داشته است.

مصادره

فیلم «مصادره» به عنوان پرفروش ترین فیلم اکران نوروز می باشد که تا به حال 15میلیارد و 70میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که از سومین هفته اکران فروش آن افت داشته است، در هفت روز اخیر 384میلیون تومان فروش داشته است و عنوان پنجمین فیلم پرفروش هفته را به خود اختصاص داد. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی حضور دارند.

فیلشاه

انیمیشن «فیلشاه» در مقایسه با هفت روز گذشته افت فروش داشته است. این انیمیشن با در اختیار داشتن 137سالن، در هفت روز اخیر 348تومان در آمد داشته است. «فیلشاه» تا به حال 6میلیارد و 992میلیون تومان فروش داشته است.

لاتاری

سومین فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان که اکران خود را مانند دیگر فیلم های اکران نوروز از 23اسفند ماه96 شروع کرد، تا به این زمان 14میلیارد و 141میلیون تومان درآمده داشته است. این فیلم در هفت روز اخیر 346میلیون تومان فروش داشته است.

به وقت شام

آخرین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا که برای بار اول در جشنواره فیلم فجر سال قبل اکران شد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را به دست آورد، تا به این زمان 12میلیارد و 736میلیارد تومان درآمده کسب کرده است. این فیلم در هفته اخیر 246میلیون تومان فروش داشته است و به عنوان هشتمین فیلم پرفروش هفته شد.

خوک

فیلم «خوک» ساخته مانی حقیقی به عنوان نهمین فیلم پرفروش هفته شد که برای بار اول در جشنواره فیلم برلین بر روی پرده رفت. این فیلم که فقط 35سالن در اختیار دارد پس از گذشت دو هفته نمایش 571میلیون تومان درآمد کسب کرد و در هفت روز اخیر نیز 216میلیون تومان فروش داشته است.

لونه زنبور

این فیلم که توسط برزو نیک نژاد ساخته شده است و بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی ور، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و فرید سجادی حسینی در آن ایفای نقش کرده اند بعد از هشت هفته اکران 8میلیارد و 699میلیون تومان در آمده کسب کرده است. این فیلم در هفت روز اخیر 209میلیون تومان فروش داشته است.

جشن دلتنگی

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» که کاری از پوریا آذربایجانی است و محسن کيايي، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهي‌ها، بابک حميديان، مينا ساداتي، ساغر قناعت و… در این فیلم ایفای نقش می کنند بعد از گذشت دو هفته اکران 113میلیون تومان در آمد داشته است و در هفته گذشته نیز 37میلیون تومان فروش داشته است.

آن سوی ابرها

آخرین فیلم سینمایی ساخته شده توسط مجید مجیدی که در کشور هند مقابل دوربین رفته است، بعد از گذشت دو هفته نمایش، فقط116 میلیون تومان در آمد داشته است و در هفته گذشته نیز 34میلیون تومان فروش داشت و در انتهای جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *