...

#


فصل هشت گیم آف ترونز و جدایی جیمی از سرسی …

فصل هشت گیم آف ترونز
6 سپتامبر 2017 بدون نظر 6439 بازدید

فصل هشت گیم آف ترونز و جدایی جیمی از سرسی …

نیکولای کاستر والدو ، بازیگر نقش جیمی لنیستر ، از جدایی نهایی جیمی و سرسی در فصل هشت گیم آف ترونز صحبت می کند …

رابطه این دو لنیستر در فصل هشت گیم آف ترونز چگونه خواهد بود ؟ جیمی در ابتدای سریال ، با پرت کردن برن از بالای برج و شمشیر کشیدن روی ند استارک ، رابطه با خواهر خود و … از دید خیلی از بینندگان شخصیتی منفور بود . اما پس از قطع شدن دستش ، همگی شاهد تغییری محسوس در روحیات او و به گونه ای مثبت تر شدن او بودیم …

این تغییرات در فصل هفتم به اوج خود رسید ؛ یک مرگ راحت برای لیدی اولنا ، ترک نکردن نبرد هنگام حمله دنریس ، حرکت شجاعانه او و حمله به دنریس ( برای پایان دادن به جنگ ) ، و در نهایت کنار گذاشتن خواهرش و ماندن پای قولی که داده بود ؛ حالا جیمی را به یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال تبدیل کرده است .

نیکولای در مورد بارداری سرسی و اینکه سرسی به او گفت به همه اعلام می کند که پدر بچه جیمی است ، می گوید :

” مسئله‌ای نیست ، این چیزی بود که جیمی تمام عمرش می خواست ، درسته که روابط خواهر ، برادری آن ها شایسته نیست ، اما واقعیت دارد ؛ او عاشق سرسی است و این عشق اشتباه ، مخفیانه و خطر ناک بوده است . پس فکر این که بتواند علنا شوهر او باشد و برای فرزندش بجای دایی ، یک پدر واقعی باشد ، از نظر جیمی بسیار شگفت انگیز است . ”

جیمی نیاز به یک شوک داشت …

او توضیح داد که جیمی در روند بی میلی اش به سرسی احتیاج به یک شوک داشت ، و این شوک را وقتی دریافت کرد که سرسی برای یک لحظه می خواست او را بدلیل نا فرمانی اعدام کند و به سر گرگور اشاره کرد ، این جا بود که فهمید تمام عشق و علاقه او به سرسی کاملا یک طرفه بوده است …

نیکولای در رابطه با احساسش هنگام بازی در آن سکانس اظهار می کند :

” من مدت زیادی منتظر این صحنه بودم ، به این فکر بودم که جیمی قبلا کار های بسیار احمقانه ای از سرسی دیده است ، اما این که به همه و به جیمی دروغ بگوید غیر قابل تحمل بود . یعنی چقدر باید این زن رو تحمل کرد ، تا قبل از این که خیلی دیر بشه … به نظر من سکانس خیلی با شکوهی بود . ”

در نهایت شما را به دیدن ویدئویی بسیار زیبا و با شکوه از ، سکانس های زیبای بازی نیکولای کاستر والدو ، در نقش جیمی لینستر ، دعوت می کنیم . با ما همراه باشید .

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *