#


اعلام سه اتهام آزار جنسی جدید بر علیه هاروی واینستین

5 ژوئن 2018 بدون نظر 1245 بازدید

اعلام سه اتهام آزار جنسی جدید بر علیه هاروی واینستین

هاروی واینستین به سه شکایت آزار جنسی جدید اتهام شد

در پی شکایت همزمان سه زن، اتهامات جدیدی در خصوص حمله و آزار جنسی بر علیه هاروی واینستین در دادگاه نیویورک اعلام شد. در این دادخواهی سنخی که چند روز گذشته بر علیه واینستین تسلیم دادگاه شده، یک زن به نام ملیسا تامپسن، چهره بانفوذ رسانه‌ های امریکا را به آزار جنسی در هنگام فعالیت کاری و پس از آن تجاوز در اتاق یک هتل در نیویورک متهم کرده است.

هاروی واینستین هفته قبل پس از چندین ماه انکار آزار جنسی و اتهاماتی که بیش از هشتاد زن بر علیه او گزارش داده بودند، سرانجام خودش را تسلیم کرد و دستبند زده به واسطه پلیس نیویورک به مقامات قضایی تحویل داده شد.

براساس نوشته گاردین کیتلین دولانی (بازیگر زن)، در شکایت بعدی اعلام کرده است که واینستین در زمان برگزاری جشنواره کن 1996 او را مورد تجاوز و آزار جنسی قرار داده است و در شکایت سوم بازیگری به نام لاریسا گومز گفته که واینستین در سال 2000در هتلی در تورنتو به وی حمله کرده است.

واینستین علاوه بر این در یک شکایتی که به طور همزمان از سوی شش زن در کالیفرنیا تسلیم دادگاه شده، به عنوان متهم محسوب می ‌شود. در شکایت‌ نامه ای که اخیراً برعلیه واینستین صادر شده است، او را متهم کرده که از دفاتر مدیریتی خود در دو کمپانی فیلمسازی میراماکس و واینستین کمپانی و همینطور هتل ‌ها جهت سوء استفاده و آزار جنسی از زنان اطارف خود استفاده کرده است.

در قسمتی از شکایت اخیر گفته شده است که صدها زن خودشان را به همراه واینستین در اینگونه مکان ‌ها یافته ‌اند، مکان هایی ‌که وی به دام انداخته و به حالت های گوناگون سعی کرده رابطه جنسی ناخواسته با آن ها برقرار کند.

در این دادخواهی آمده است قربانیان وی به همواره خطر «تهدید و ورود به لیست سیاه» از طرف واینستین و کمپانی‌های او مواجه بوده ‌اند، به خصوص در صورتی که از رابطه جنسی ناخواسته دوری می ‌کردند یا نسبت به رفتار او شاکی می ‌شدند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *