#


اکران فیلم سینمایی لابیرنت

23 آوریل 2019 بدون نظر 2141 بازدید

اکران فیلم سینمایی لابیرنت

فیلم سینمایی لابیرنت برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ارائه شده بوده است اما متاسفانه به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرده است.امیرحسین ترابی کارگردان فیلم لابیرنت بیان کرده است که در طول جشنواره فیلم فجر تمامی فیلم های برگزیده را تماشا کرده است و متوجه شده است که حتی فیلم هایی در این جشنواره هستند که کیفیت آن ها نسبت به فیلم او کم تر نیز بوده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از :ساره بیات ، شهاب حسینی ،غزاله نظر ، مریم معصومی ،علیرضا ثانی فر ،شیرین یزدان بخش ، مهسا باقری و پژمان جمشیدی .

فیلم سینمایی لابیرنت

خلاصه داستان فیلم سینمایی لابیرنت

گم شدن کودکان موضوعی است که در سال های اخیر بسیار اتفاق افتاده است . کارگردان این فیلم نیز براساس کودکانی مثل بنتیا که گم شده اند این فیلم را ساخته است.این موضوع از جمله موضوعات دردناک و خطرناکی است که در جامعه وجود دارد .

در این فیلم مسئله دزدیده شدن کودکان در یک بستر خانواده و اجتماع بیان شده است تا بتواند تاثیرگذاری بیش تری داشته باشد.این فیلم به بزرگ تر ها این هشدار را می دهد که تنها یک غفلت آن ها می تواند اثر زیادی روی اینده یک کودک داشته باشد.

امیرحسین ترابی بیان کرده است که در مورد این موضوع تحقیقات زیادی کرده است و درابتدا در فضای مجازی با آن برخورد کرده و بعد با چهار تن از خانواده های قربانیان نیز صحبت کرده است و از حال و هوای آن ها روز حادثه اطلاع پیدا کرده است.وی بیان کرده است لابیرنت از جمله فیلم هایی است که در لحظه به لحظه آن اتفاقات زیادی افتاده است.

در این فیلم نیروی انتظامی با عوامل همکاری داشته است .حتی آن ها برای پایان داستان نیز ان ها پیشنهاد هایی را ارائه دادند که پیشنهاد آن باعث می شده تا اصل داستان از بین برود به همین خاطر به دلیل های محکم پیشنهادهای آن ها را رد کردند.

اولین بازیگری که برای این فیلم انتخاب شده بوده است شهاب حسینی بوده است . البته شهاب حسینی ابتدا این نقش را قبول نکرده است زیرا در یک کار سینمایی دیگر ایفای نقش کرده است اما بعد از خواندن فیلم نامه نظر او تغییر کرده است و نقش امیرعلی را در این فیلم برعهده گرفته است.

برای نقش نگار هم ساره بیات درنظرگرفته شده بوده است اما برای نقش بیتا آقای ترابی به دنبال چهره ای جدید بوده است و نهایتا نیز غزال نظر را انتخاب کرده است.

فیلم سینمایی لابیرنت برای عید فطر ویا اکران دوم عید فطر روی پرده سینما خواهد بود .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *