#


اکران فیلم دینامیت در نوروز ۹۸

فیلم سینمایی دینامیت
1 مارس 2019 بدون نظر 2251 بازدید

اکران فیلم دینامیت در نوروز ۹۸

فیلم سینمایی دینامیت یکی از گزینه های اصلی برای اکران در نوروز 98 شناخته می شود که کارگردانی آن برعهده مسعود اطیابی است.  در این مطلب داستان بازیگران و تصاویر آن را مشاهده می کنید.

مسعود اطیابی امسال با فیلم (دینامیت) به سینماها می‌آید .او ساخت فیلم تگزاس را در کارنامه هنری اش دارد. مسعود اطیابی که تجربه همکاری با سید ابراهیم عامریان را در ساخت فیلم تگزاس دارد این دفعه هم در فیلم خود (دینامیت )تهیه‌کنندگی را به ابراهیم عامریان سپرد و با این همکاری مشترک به سینماها می‌آید.

یکی از گزینه‌های اصلی اکران در ایام نوروز ۹۸ فیلم سینمایی دینامیت است که در این مطلب داستان بازیگران و تصاویر آن را مشاهده می کنید.

فیلم سینمایی دینامیت

 داستان و بازیگران فیلم سینمایی دینامیت

در ژانر کمدی نوروز امسال در سینماهای کشور( دینامیت) تجربه دیگر مسعود اطیابی با سید ابراهیم عامریان اکران می شود.

بازیگران فیلم دینامیت عبارتند از:

نادر سلیمانی/ محسن کیایی/ نازنین بیاتی/ پژمان جمشیدی / احمد مهرانفر/ زیبا کرمعلی/ مجید شهریاری و امید روحانی در این فیلم سینمایی جزوه بازیگران هستند.

عوامل ساخت فیلم سینمایی دینامیت عبارتند از:

کارگردان :سید مسعود اطیابی/ تهیه کننده :سید ابراهیم عامریان/ نویسندگان: حمزه صالحی ،شیما محمد بیگی/ مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علی یازی/ مجری طرح: مریم رحمتی/ مدیرتولید :حمیدرضا اطیابی/ طراح لباس: افسانه صمدزاده/ مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری/ مدیر صدابرداری عباس رستگارپور/ طراح صحنه :حجت اشتری/ مدیر تدارکات: یوسف آقایی/ عکس: حسام الدین اطیابی/ طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج/ جانشین تولید: حمید رضا اسماعیلی

یکی از گزینه‌های جدی اکران در نوروز ۹۸ (دینامیک) است که به رقابت با چند فیلم سینمایی دیگر که متقاضی اکران در نوروز هستند می پردازد.

قبل از این کارگردان فیلم سینمایی دینامیک درکارنامه هنری خود فیلم سینمایی تگزاس را دارد و تگزاس دو را هم با حضور بازیگران فصل قبل این فیلم سینمایی می‌سازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *