...

#


شایعه در ارتباط با لو رفتن فیلم نامه فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

23 آگوست 2017 يك نظر 2531 بازدید

شایعه در ارتباط با لو رفتن فیلم نامه فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

در ادامه شایعه ی لو رفتن فیلم نامه فصل هشتم سریال گیم آف ترونز را بخوانید

همان طور که می دانید این سریال یکی از موفق ترین سریال های تاریخ سینما بوده است. همین هفته ی پیش بود که به اشتباه قسمت ششم از فصل هفت توس شبکه ی اچ بی او اسپانیا پخش شد . اما اخیرا خبر این پیچیده شده است که نشتی دیگری در اتفاق افتاده است و فیلمنامه ی فصل هشتم لو رفته است.

هرگونه فیلمنامه‌ی لو رفته از فصل هشتم تقلبی ست !

چندی پیش در سایت ها و کانال های تلگرامی خبر دروغین لو رفتن فیلم نامه ی فصل هشتم در حال چرخیدن بود. ما به شما توصیه می کنیم که اصلن سمت این موضوع نرید و چیزی از این متن های منتشر شده نخوانید و فکرتان را مشغول آن نکنید.
به شما اطمینان می دهیم که هیچ چیز از فصل هشتم لو نرفته زیرا که هنوز حتی باز بینی فیلم نامه هم تمام نشده است و حتی به دست بازیگران هم تحویل داده نشده است.

شایعات در مورد این اتفاق ها زیاد شده است اما خود اچ بی او هم چیزی نگفته است. چندی پیش توییتر شبکه ی اچ بی او هک شد و تمام رسانه ها آن را پوشش دادند. این موضوع به مراتب کم اهمیت تر از لو رفتن فیلم نامه می باشد.

اما اگر هم اندکی از آن را خوانده اید با کمی تامل متوجه می شوید که این فیلم نامه کار یک سری آدم تازه کار است . همچنین اگر لو رفتن فیلم نامه واقعی و جدی بود تمام سایت های بزرگ آن را در صدر خبر های خود قرار می دادند. پس نگران نباشید و به شایات گوش ندهید.

در ضمن یک خبر هم منتظر شده بود که قسمت آخر فصل هفتم یعنی قسمت هفتم هم لو رفته که این خبر کاملا اشتباه بوده است و قسمت هفتم سریال طبق برنامه ششم شهریور پخش خواهد شد.

هشتم سریال گیم آف ترونز

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *