...

#


حرف های جالب کریستوفر هایویو ، تورموند افسانه ای ، و انگيزه او براي جنگ با واكر ها …

کریستوفر هایویو
22 آگوست 2017 بدون نظر 2579 بازدید

حرف های جالب کریستوفر هایویو ، تورموند افسانه ای ، و انگيزه او براي جنگ با واكر ها …

حرف هاي جديد كريستوفر هايويو ، بازیگر نقش تورموند ، درباره قسمت ششم و انگيزه او براي جنگ با واكر ها …

تورمند ابتدا برای جناح مخالف جان اسنو می جنگید ، ولی در آخر به یکی از متحدین مهم جان اسنو تبدیل شد و حتی با او به شمال دیوار رفت ، تا یک وایت را گیر بیاورند و به وستروس ببرند . حال او صحبت کوتاهی درباره انگیزه تورمند کرده است:

💠 وی گفت :

” وایت واکر ها بزرگ ترین کابوس مردم آزاد از وقتی که یادشان می آید ، بوده اند و برای همین این چیز عمیقی در تورمند است . ارتش مردگان همیشه بزرگ ترین ترس تورمند بوده ، حتی بیشتر از نگهبانان شب . خودتان وایت ها را دیدید و منظورم را می فهمید . تورمند دید که بسیاری از مردمانش در هاردهوم مردند و به وایت تبدیل شدند و این تجربه وحشت ناکی بود . به همین خاطر او با جنگ برای جان هم برای مردمش می جنگد و هم در درجه ی بزرگ تر برای نسل انسان . ”

💠 او درباره جان نیز این چنین گفت :

” این دوستی از اول شروع شد . وی جان و ایگریت را با هم دید و تورمند این داستان های عشقی را دوست دارد . او درباره ایگریت به جان نکته های جالبی گفت و این براش جذاب بود که آن 2 را کنار هم ببیند . ولی جایی که تورمند واقعا شروع به اعتماد و احترام به جان کرد ، قبل از هاردهوم بود ، وقتی جان تیری به منس ریدر زد و او را از سوختن در آتش رها کرد . این صحنه مهمی بود که جان زنجیر تورمند را باز کرد و به او نشان داد که به وی اعتماد دارد و یک هدف را دنبال می کنند . ”

💠 وجه اشتراک او با هاند …

از وقتی که سفر به آن سوی دیوار شروع شد ، تورمند نظرش به هاند ( سندور کلگين ) جلب شد . تورمند آدمی است که باید حرف بزند و وقتی این فرد خشک و بی احساس را دید ، باید یک مقدار توازن به وجود می آورد و در آخر هم فهمیدند که هر دو یک دوست مشترک دارند : ” برین از تارث ”

💠 برین عشق غیر منتظره …

وی در ادامه گفت : ” دیدن برین برای تورمند غیر منتظره بود و وقتی برین به کستل بلک اومد ، قلب تورمند به لرزه درآمد و عاشق شد . به نظر من خیلی خنده دار است و مثل یه نور توی این جهان تاریک هست . دیدن عاشق شدن یک نفر همیشه جالب بوده است ؛ خصوصا وقتی برین از این کار لذت نمی برد . با این حال فکر می کنم برین کمی خوشش آمده است و تورمند هم نقشه ای خواهد داشت . ”

💠 ماجرای خرس قطبی مرده …

ولی برای بازگشت به برین ابتدا باید از ماموریت شمال دیوار زنده خارج شود و آماده حمله چیز های عجیب غریب باشند ، مثل خرس قطبی مرده . وی درباره خرس گفت ، که او را یاد عشق گم شده قدیمیش یعنی شیلا می اندازد . همان خرسی که تورمند در داستان تعریف می کرد که با او رابطه دارد 🙂 .

💠 سختی های نبرد با وایت واکر ها …

او درباره سکانس قسمت 6 و جنگ با واکر ها گفت : ” این فیلم برداری حداقل یک ماه طول کشید و خیلی کشتن و جنگ داشت . ما توانایی و زمان کافی را نداشتیم ، که هر حرکتی را ثبت کنیم . ” او جنگ را با نبرد و کشتار هاردهوم مقایسه کرد و گفت که نبردی بسیار سخت بود و باید زندگی شان را به خطر می انداختند .

💠 شخصیت های اصلی ، همه و همه در یک جعبه …

نکته منحصر به فرد این جنگ ، تعداد بازیگران اصلی این قسمت بود و کریستوفر (تورمند) اشاره می کند که به آن ها بسیار خوش گذشته است : ” من عاشق آن ها هستم و روز های خوبی داشتیم . وقتی هفت تا خروس را در یک جعبه کوچک جمع کنید ، خیلی راحت همه چیز اشتباه پیش میره ، ولی این رفقا پر از محبت و گرمی بودند و بسیار احساس امنیت می کردند . آن ها بسیار رقابتی بودند و خیلی سخت می شد ما رو از بازی کردن منع کنند . باید ما رو با شلیک تهدید می کردند . ”

💠 نقش  تورموند و چگونگی دست یافتن به آن …

او چیز های دیگری هم راجع به گرفتن این نقش و چگونگي خو گرفتن به آن گفت : ” من فكر مي كنم ، راكي الگوم بود . وقتي مي خواست با دولف لاندگرن رو به رو بشه ، دولف در يك مركز بدنسازي كار كرد ولي راكي به جنگل رفت و درخت كند و درختان را حمل كرد . پس اينطوري بود كه حس وحشي گري گرفتم . “

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *