#


تقدیر جشنواره فیلم رم از بازیگر باسابقه سینمای فرانسه

23 جولای 2018 بدون نظر 1081 بازدید

تقدیر جشنواره فیلم رم از بازیگر باسابقه سینمای فرانسه

تقدیر از ایزابل هوپر توسط جشنواره فیلم رم

بازیگر باسابقه سینمای فرانسه، ایزابل هوپر، از سوی برگزارکنندگان جشنواره فیلم رم دومین جایزه افتخاری این دوره از جشنواره فیلم رم را دریافت کرد. قبل از این اعلام شده بود جایزه دستاورد حرفه ای این رویداد سینمایی به فیلمساز معروف آمریکایی، مارتین اسکورسیزی اهدا و از وی تقدیر خواهد شد.

بازیگر قدیمی ایتالیایی به نام تونی سرویلو که در فیلم برنده اسکار پائولو سورنتینو «زیبایی بزرگ» نقش اول را برعهده داشته است در طی مراسمی ویژه در رم جایزه ایزابل هوپر را اهدا می کند.

ایزابل هوپر با 65سال سن به خاطر بازی در فیلم «او» توانست جایزه گلدن گلوب و جایزه مستقل اسپریت را دریافت کرد  و در طی چندین سال فعالیت حرفه ای خود در سینما با فیلمسازان اروپایی و آمریکایی بسیاری همکاری به عمل آورده است، نظیر ژان لوک گدار، برادران تاویانی، مایکل چیمینو، راسل، مارکو فوری، میشاییل هانکه و دیوید او.

علاوه بر این، ایزابل هوپر قرار است در یکی از مجموعه نشست های «برخورد نزدیک» این دوره از جشنواره فیلم رم حضور خواهد داشت. وی در خصوص تجربه های حرفه ای مورد علاقه خود در این چند سال اخیر با مخاطبانش به طور رو در رو حرف خواهد زد.

در خبر دیگری که از این رویداد سینمایی منتشر شده است، جدیدترین اثر ادواردو دی آنجلیس تحت عنوان «گناه امید» در بخش مسابقه به نمایش در خواهد آمد.

این دوره از جشنواره فیلم رم از 18 تا 28 اکتبر برگزار خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *