#


اعلام اسامی نامزدهای جشنواره فیلم کوتاه سایه

جشنواره فیلم کوتاه سایه
16 می 2017 بدون نظر 1677 بازدید

اعلام اسامی نامزدهای جشنواره فیلم کوتاه سایه

اعلام اسامی نامزدهای جشنواره فیلم کوتاه سایه

به گزارش از من بپرس، جشنواره فیلم کوتاه سایه اسامی نامزدهای دریافت جایزه در بخش های مختلف این جشنواره را اعلام کرد.

در بخش بهترین کارگردانی فیلم داستانی / فارغ‌ التحصیلان؛

عادل تبریزی برای کارگردانی فیلم اول پاییز،  محسن بانصیری برای کارگردانی فیلم بیماری، علی خوشدونی فراهانی برای کارگردانی فیلم تناوب و نهال دشتی برای کارگردانی فیلم حواس نامزد دریافت جایزه شده اند.

در بخش نامزدهای بهترین فیلم داستانی / فارغ التحصیلان؛

اندی وارهول به تهیه کنندگی سینا سلیمانی، اول پاییز به تهیه کنندگی عادل تبریزی و تناوب به تهیه کنندگی علی خوشدونی فراهانی نامزدان این بخش هستند.

در بخش بهترین فیلم انیمیشن؛

فیلم های ایکی به تهیه کنندگی پرستو کاردگر، بازی تمام شد به تهیه کنندگی رسول داوری، در تیررس به تهیه کنندگی مرضیه خیرخواه و لحظات کاغذی به تهیه کنندگی سحر طرزی شایسته رقابت برای دریافت جایزه در این بخش معرفی شده اند.

در بخش بهترین فیلم مستند؛

فیلم های پدر، مادر، علی، رضا و من، به تهیه کنندگی هانیه یوسفیان، تست دوربین به تهیه کنندگی صحرا اسداللهی و فیلم مستند چراغی که روشن شد به تهیه کنندگی بابک بهداد نامزد هستند.

در بخش بهترین صدای فیلم؛

رضا عاطفی، نوذر جهان پناه و مهرشاد ملکوتی برای فیلم سهم من از زیبایی، مسیح حدپور سراج  و آرش قاسمی برای فیلم کورسو، رشید دانشمند و زهره علی اکبری برای فیلم نسبت خونی و همچنین مهرشاد ملکوتی برای فیلم نمایشگاه مجهول و داستان ما به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شده اند.

در بخش بهترین تدوین فیلم؛

بهمن کیارستمی برای فیلم پدر، مادر، علی، رضا و من، آبتین شُمیلی برای فیلم دریچه، روح الله انصاری برای فیلم روی بام، شیرین برق نورد و نیما عباس پور برای فیلم سهم من از زیبایی و بهرام عِمرانی برای فیلم نسبت خونی به عنوان نامزدهای دریافت جایزه اعلام شده اند.

در بخش بهترین فیلمبردای؛

محمدرضا جهان پناه برای فیلم سهم من از زیبایی، بابک ابرغانی اقدم برای فیلم کورسو، امیر موسوی برای فیلم نسبت خونی، آیین ایرانی برای فیلم سینما، نمایشگاه مجهول و داستان ما و حامد حسینی سنگری برای فیلم وال ها برای دریافت جوایز به رقابت می پردازند.

در بخش بهترین بازیگر زن؛

فریبا خادمی برای فیلم امشب، هستی فرهی برای فیلم روی بام و ماریه تهرانچی برای فیلم نسبت خونی به عنوان نامزد معرفی شده اند.

در بخش بهترین بازیگر مرد؛

سید عباس حسینی برای فیلم پیژامه راه راه پدر را باد برد، فرید سجادی حسینی و محمد کارت هر دو برای فیلم نسبت خونی و همچنین مجید نوروزی برای فیلم وال ها به عنوان نامزدهای دریافت جایزه اعلام شده اند.

در بخش بهترین فیلمنامه؛

امیرحسین کتب زاده برای فیلم روی بام، حسین امیری دوماری، محمد داودی و پدرام پورامیری برای فیلم نسبت خونی و آرین وزیر دفتری و شادی کرم رودی برای فیلم هنوز نه نامزد دریافت جایزه شده اند.

در بخش بهترین کارگردانی فیلم داستانی / دانشجویان؛

امیرحسین کتب زاده برای کارگردانی فیلم روی بام، حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری برای کارگردانی فیلم نسبت خونی و بهنام عابدی برای کارگردانی فیلم وال ها نامزدهای دریافت جایزه شده اند.

در بخش بهترین فیلم داستانی / دانشجویان؛

فیلم های روی بام به تهیه کنندگی امیرحسین کتب زاده، نسبت خونی به تهیه کنندگی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و سینما، نمایشگاه مجهول و داستان ما به تهیه کنندگی حمید یوسفی از سوی هیئت داوران به عنوان نامزدهای این بخش از جشنواره برگزیده شده اند.

گفتنی است که در این دوره از جشنواره، در بخش تحقیق و پژوهش هیچ نامزدی معرفی نشده است.

هیئت داوران یازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه سایه عبارتند ازهایده صفی یاری، طناز طباطبایی، هومن بهمنش، کامبوزیا پرتوی و  محمد آفریده.

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم سایه در دوره یازدهم ساعت 17 روز چهارشنبه همین هفته  ۲۷ اردیبهشت در محل تالار همایش های دانشگاه سوره تهران برگزار می شود.

 

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *