#


تغییر رویکرد تلویزیون در قبال جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر
1 فوریه 2019 بدون نظر 2403 بازدید

تغییر رویکرد تلویزیون در قبال جشنواره فیلم فجر

تغییر رویکرد تلویزیون در قبال جشنواره فیلم فجر

 امسال با تغییر رویکرد تلویزیون در قبال جشنواره فیلم فجر این ویژه برنامه ها محدود به دو برنامه شدند.

 امسال سایر شبکه های تلویزیونی در رابطه با جشنواره فیلم فجر برنامه ای را روی آنتن نمی فرستند و فقط  به دو برنامه (نقد سینما با بهروز افخمی )و (هفت با محمد حسین لطیفی) محدود می شود.

 در سالهای گذشته چندین برنامه سینمایی از جمله (میزان سن) مهدی سجاده چی ، (شبهای هنر) شبکه ۴ ،(سینما ۲ )با اجرای حامد عنقا ، (سینما گران) به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی در تلویزیون تولید و پخش شده است ،با این حال برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تنها شبکه ۳ و ۵ مجوز تولید و پخش ویژه برنامه این جشنواره را دریافت کرده اند.

 (نقد سینما) که از ۱۰ بهمن ماه هر شب به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود با اجرای بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی خواهد بود. در این برنامه امید روحانی و دخانچی به عنوان منتقد به نقد و بررسی آثار جشنواره خواهند پرداخت .برنامه (نقد سینما) با مشارکت حوزه هنری قرار است که به روی آنتن شبکه پنج سیما برود.

 همچنین برنامه (هفت )از شبکه سیما به بررسی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می پردازد. این برنامه که با اجرای محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی مجتبی امینی است از 9 بهمن ماه هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ از پردیس سینمای ملت به حواشی اتفاقات و اخبار این جشنواره خواهد پرداخت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *