#


اختتامیه جشنواره فیلم فجر چه برنامه هایی دارد؟

اختتامیه جشنواره فیلم فجر
11 فوریه 2019 بدون نظر 1491 بازدید

اختتامیه جشنواره فیلم فجر چه برنامه هایی دارد؟

کارگردان مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: از ۲۳ آزاده سرافراز دفاع مقدس که فیلم ۲۳ نفر روایتی از دوران اسارت آنها است به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مراسم از آنان تجلیل خواهد شد.

کارگردان مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر احمد صادقی با تاکید بر اینکه معمولا مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر به دلیل معرفی بهترین های سینما از جذابیت خاصی برخوردار است تاکید نمود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این مراسم در شأن این رویداد و به شکل بسیار آبرومند برگزار گردد.

 

همزمانی اختتامیه جشنواره فیلم فجر با چهل سالگی انقلاب

احمد صادقی با اشاره به همزمانی این جشنواره با چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود :در طول ۴۰ سال گذشته سینمای نجیب ایران را در این مراسم مرور خواهیم کرد. علاوه بر این از ۲۳ نفر آزاده دفاع مقدس که فیلم سینمایی ۲۳ نفر بر اساس داستان اسارت و زندگی آنها ساخته شده است تقدیر خواهیم کرد تا از سوی جامعه سینماگران به همه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس از خود گذشتگی کردن ادای دینی کرده باشیم.

احمد صادقی گفت :محمدرضا شهیدی فر  مجری اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود  برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساعت شش و نیم بعد از ظهر در ۲۲ بهمن ماه در برج میلاد اختتامیه جشنواره فیلم فجر آغاز می‌شود و سعی مان را  می کنیم تا مراسم در ۱۲۰ دقیقه طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی به پایان برسد.

صادقی اضافه کرد :بر اساس هماهنگی‌های انجام شده این مراسم به صورت زنده از شبکه نمایش پخش خواهد شد و جذابیت این مراسم به حدی است که نیازی به برگزاری هیچگونه موسیقی زنده در مابین برنامه نداشته باشیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *