#


محمدرضا شریفی نیا در مورد شایعه ازدواجش با بازیگر زن جوان در برنامه «دورهمی» چه پاسخی داد

محمدرضا شریفی نیا
15 دسامبر 2017 2 نظر 2253 بازدید

محمدرضا شریفی نیا در مورد شایعه ازدواجش با بازیگر زن جوان در برنامه «دورهمی» چه پاسخی داد

محمدرضا شریفی نیا در مورد شایعه ازدواجش با بازیگر زن جوان در برنامه «دورهمی» چه پاسخی داد

به گزارش ازمن بپرس، سری جدید برنامه “دورهمی” شب گذشته مورخ 22آذر بر روی آنتن شبکه نسیم رفت و کارگردانی و اجرای آن برعهده مهران مدیری بود.

سری سوم این برنامه با تغییرات اساسی که در دکور داشته است و همچنین بازیگران جدیدی که در این فصل حضور دارند این بار تهیه کنندگی این برنامه بر عهده ی سید مصطفی احمدی می باشد که برای نمایش در فصل پاییز و زمستان آماده شده است.

از جمله بازیگرانی که در این فصل در کنار مهران مدیری حضور دارند سروش جمشیدی و سحر ولدبیگی می باشند و سیامک انصاری مثل دفعات قبل در این سری از برنامه “دورهمی” حضور ندارد.

مهران مدیری در ابتدا گفت که امیدوار است سری جدید برنامه “دورهمی” جذاب تر از همیشه باشد و همچنین گفته است که تمام چیزهایی که در صحنه این برنامه می بینید از دکور گرفته تا نوع لباس من کپی می باشد. تمام این صحبت ها را در ابتدا می گویم تا همه را راحت کنم.

وی در ابتدای این برنامه اشاراتی را به شایعاتی که در مورد نبود این برنامه تلویزیونی ساخته شد کرد و از بین تماشاگران از یک آقا و خانمی درخواست کرد که بر روی صحنه جدید برنامه “دورهمی” بیایند و از آن ها در مورد شایعه ای که ساخته شد سوالاتی پرسید.

مدیری درمورد زلزله های اخیری که در استان کرمانشاه و سایر شهرهای دیگر ایران رخ داد بیان کرد: اتفاق ناگواری اخیرا در کشورمان رخ داده است که در طی چند روز هنرمندان و مسئولان به مناطق زلزله زده سر زدند و در حال حاضر تمام شده است، ولی همچنان مشکلات آن ها پا بر جا است و هم اکنون نه هنرمندی حضور دارد و نه مسئولی. به مرور زمان زلزله زدگان از یاد رفتند. امشب در این برنامه می خواهم که در همه برنامه ها بگویم و آن را پیگیری کنم.

محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا

مدیری در نخستین قسمت این برنامه به گفت و گو با محمدرضا شریفی نیا پرداخت

مدیری با اشاره به این که گفت و گو با محمدرضا شریفی نیا از جمله گفت و گوهایی است که بسیار مهم و دشوار می باشد گفت: صحبت با محمدرضا شریفی نیا به زمان بیشتری نیاز دارد چون گفت و گو با وی کار بسیار سختی است.

شریفی نیا در مورد آغاز فعالیت هایش در تئاتر و سینمای گفت: از زمان تحصیل و کلاس های فوق برنامه ای که در مدرسه ها برپا می شد، کارهای فرهنگی هنری و مناسبت ها را انجام می دادیم و به مرور زمان به کتاب خوانی علاقه پیدا کردم و در خانه ی خود کتاب خانه ای را درست کردم. پس از آن مدتی به تئاتر رفتم و بعد از جریان انقلاب اسلامی کارگردانی را آغاز کردم و سپس بعد از اینکه دیپلمم را گرفتم فوراً معلم شدم.

این بازیگر محبوب کشور بیان کرد: بعد از مدتی که از حضورم در تئاتر و معلمی گذشت، جُنگی را برای نوجوانان در تلویزیون به نمایش گذاشتم که سپس بعد از آن به گروه “روز واقعه” ملحق شدم. ولی این گروه بعد از مدتی به خاطر برخی دلایل نامعلوم متوقف شد و تمام گروه روز واقعه به فیلم سینمایی “اوینار” پیوستیم و در آن فیلم ملیکا در نقش “اوینار” بود.

شریفی نیا در ادامه با بیان اینکه در انتخاب بازیگران هیچ موقع گزینشی رفتار نکرده ام بیان کرد: من فعالیتم را در این حرفه و سینما با دستیاری کارگردان، مشاور کارگردان، انتخاب بازیگر و با کارگردان های معروف و حرفه ای مانند داریوش مهرجویی آغاز کردم و سپس به سوی همکاری با کارگردان اولی ها رفتم و تلاشم را کردم تا بهترین ها را انتخاب کنم. من اگر برای فیلم ها هزار نفر را برای ایفای نقش در آن ها انتخاب کرده ام حدود 900نفر از آن ها جایزه دریافت کردند و ستاره سینما می باشند. ما اگر سراغ برخی از دوستان نمی رفتیم دچار ایجاد خصومت می شد.

این بازیگر با  اشاره به بسیاری از فعالیت هایش که در کارنامه ی حرفه ای خود ثبت کرده است تاکید کرد: من یک معلم می باشم؛ شما اگر بخواهید که به شاگردان تان درسی را بیاموزید، سن، اقتضای زمان و آن درس را مورد توجه قرار می دهید. مردم ما هم به همین صورت می باشند و باید سلیقه ی مخاطبان را هم مورد توجه قرار دهیم. هیچ یک از فیلم های ما بد نیست چون مهری که به عنوان تایید پروانه ساخت و یا اکران می خورد به این معناست که این کار قابل دفاع می باشد و زمانی که در گیشه به فروش می رسد یعنی مردم هم آن را دوست دارند و مخاطبش را پیدا کرده است.

شریفی نیا با اشاره به اینکه نقش مرد دو زنه را به تعداد دفعات زیادی بازی کرده است و باز هم قصد بازی این نقش را دارد گفته است: من با خود قرار گذاشته ام تا هنگامی که این هشدار در بین خانواده ها طبیعی شود نقش مرد دو زنه را بازی خواهم کرد. چون من اعتقاد دارم که از نظر روانشناسی خانواده ها و روانشناسی زن این نوع فیلم ها یک هشدار به حساب می آید.

وی با لبخند گفت: آقای مدیری امشب مرا دستگیر کرد، من به اینجا آمدم تا دوستانم را ببینم و متوجه شدم که مدیری کت و شلوار پوشیده است و آماده ی شروع برنامه می باشد.

شریفی نیا همچنین با اشاره به این که بدون دلبستگی عاشقی به وجود نمی آید به یکی از شایعاتی که در حاشیه ی زندگی اش وجود دارد اشاره کرد و گفت: در مرحله ای از زمان تصمیم گرفتند که به هنرمندان سهمیه سفر به مکه بدهند و آن ها را به مکه ببرند. در این سفر هر خانمی که زیر چهل سال سن داشت طبق قوانین باید با یک مرد محرم به این سفر می رفت، به خاطر همین مسئله بین یک خانم و اقا صیغه کوتاه مدتی را خواندند و من چون ملیکا دخترم همراهم بود رز رضوی دوست ملیکا همراه ما آمد. این یک امری طبیعی محسوب می شود ولی برای مان عواقبی را به همراه داشت و در ایران در یک روزنامه این کار را ازدواج تلقی کرد.

این بازیگر با بیان اینکه نمی خواهم در مورد مسائل سیاسی بحثی کنم، افزود: اگر بخواهیم در مورد مسائل سیاسی گفت و گو کنیم باید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهیم.

شریفی نیا در ادامه گفت: بازی در نقش ولید در سریال امام علی (ع) که همراه با خوردن مشروب بود برایم بسیار دشوار بود و این را در مصاحبه ای بیان کردم. بعد از آن همه جا پر شد که من مشروب می خورم، ولی باید این را بگویم که من تا به این زمان در زندگی ام نه سیگار کشیده ام و نه اینکه مشروب خورده ام و اهل هیچ دود و دمی نیستم. تلاشم را کرده ام تا در زمینه سینما سالم باشم. تمامی رشته ها و صنوف دارای خوبی ها و بدی هایی هستند و این به خود شخص بستگی دارد که چطور رفتار کند و با پشتوانه فرهنگی وارد حرفه ای مانند بازیگری شود.

در پایان شریفی نیا خودنویسی را که از شهید بهشتی به یادگار گرفته بود را طبق رسم همیشگی به موزه دورهمی هدیه داد.

مهران مدیری در پایان برنامه از یکی دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون به نام ویشکا آسایش دعوت کرد و اشاره ای به یکی دیگر از قسمت های این برنامه و معرفی مشاغل کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *