#


بیوگرافی بهاره افشاری

28 فوریه 2019 بدون نظر 2931 بازدید

بیوگرافی بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری در تاریخ4 تیر سالل1363 در شاهرود متولد شده و تحصیلات خود را مقطع لیسانس رشته نقاشی ادامه داده است. این هنرمند جوان کشورمان دیپلم بازیگری داشته و سابقه کار مونتاژ و عکاسی را نیز در کارنامه خود دارد. بهاره افشاری پیش از بازیگری به عنوان طراح لباس فعالیت داشته و هم اکنون کارگردانی را نیز انجام می دهد.

کار در تولیدی لباس پدر

بهاره افشاری پیش از اینکه وارد عرصه بازیگری شود مدتی را در کارگاه تولیدی لباس پدرش گذراند. از دوران کودکی نسبت به ترکیب رنگ ها و مدل های مختلف لباس بسیار علاقه داشت ولی مدرک دیپلم خود را در رشته تئاتر مدرسه سوره دریافت نمود. پس از اینکه مدرک دیپلم خود را دریافت کرد به کمک معلم خصوصی به سراغ صنعت مد و لباس رفته و طراحی لباس را خواند. پس از مدتی نیز موفق به افتتاح مزون لباس شده و به این ترتیب فعالیت خود را به صورت رسمی در عرصه طراحی لباس آغاز کرد. در سال83 مجله چلچراغ نام بهاره افشاری را به عنوان جوان ترین طراح لباس در ایران معرفی کرد.

بهاره افشاری

ورود به عرصه بازیگری

حضور چهره های هنری موجب شد تا بهاره رهنما نیز با این عرصه آشنا شده و قدم در عرصه هنر بگذارد. بررای نخستین بار در سال81 با بازی در یک نقش کوتاه جلوی دوربین رفت اما از آنجایی که این تجربه کوتاه بسیار بد برایش تمام شده بود هیچ علاقه ای ندارد که نام این مجموعه تلویزیونی به عنوان بخشی از سابقه کاری و هنری او مطرح شود. در سال83 با بازی در سریال روزگار غریب توانست توانایی های خود را نشان دهد. بازی در نقش شیطان سریال او یک فرشته بود در سال84 موجب شد بهاره افشاری به شهرت بسیاری دست پیدا کند. از دیگر کارهایی که توانست بهاره افشاری را به شهرت برساند بازی در سریال فاصله ها در سال89 بود.

طراحی با برادر

بهاره افشاری در حال حاضر با برادر خود به صورت مشترک شرکتی را افتتاح کرده اند که در این شرکت تمام کارهای طراحی لباس و طراحی معماری و همچنین طراحی صنعتی انجام می شود. صبا سهیلی نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در این شرکت فعالیت داشته و در امور طراحی به بهاره افشاری کمک می کند. این هنرمند جوان نسبت به رفقایی که دارد بسیار وفادار بوده و در هرحالی سعی می کند رفاقت خود را با آن ها حفظ کند. الناز حبیبی و نرگس محمدی جزو صمیم ترین رفقای بهاره افشاری معرفی می شوند که اغلب ساعات بیکاری و تفریح خود را با آن ها می گذراند.

مدیریت بخش طراحی لباس در این شرکت برعهده بهاره افشاری بوده اما از آنجایی که طی سال های اخیر در عرصه بازیگری بسیار پرکار بوده نتوانسته در زمینه طراحی لباس خوب بدرخشد.

دلیل ممنوع التصویری بهاره افشاری

مهم ترین دلیل ممنوع التصویر شدن بهاره افشاری بازی کردن در یک فیلم سیاسی در سال89 بود. او ابتدا هیچ تمایلی به بازی در این فیلم نداشت و تصمیم گرفت از آن کناره گیری کند اما تهیه کننده فیلم او را ملزم به پرداخت خسارت80 میلیون تومانی کرد. این کار بهاره افشاری را برآن داشت تا به کار خود ادامه داده و در فیلم بازی کند اما پس از اتمام روح الله شمقدری و برادرش جواد شمقدری این بازیگر جوان را به مدت سه سال از بازی در سینما ممنوع الکار کردند.

هزینه ای که برای ساخت این فیلم سیاسی پرداخت شده بود 4 میلیارد تومن بود اما تنها توانست به مبلغ 276 میلیون تومان فروخته شود. بهاره افشاری دلیل عدم تمایل به بازی در این فیلم را اینچنین عنوان کرده است: هیچ تمایلی نداشتم با اینن فیلم در مقابل مردم باشم.

شایعه ازدواج بهاره افشاری

در دنیای هنر و بازیگری شایعات بسیار زیادی درخصوص بازیگران مطرح می شود که این شایعات دامن بهاره افشاری را نیز گرفت. مدتی این شایعه برسر زبان ها افتاده بود که بهاره افشاری قرار است با بنیامین بهادری ازدواج کند اما پس از مدتی بنیامین بهادری با شایلی محمودی ازدواج کرد که این خبر موجب شد شایعه ازدواج او با بهاره افشاری به خودی خود تکذیب شود. در حال حاضر بهاره افشاری مجرد بوده و تمرکز خود را به طراحی و بازیگری اختصاص داده است.

خصوصیات اخلاقی بهاره افشاری

بهاره افشاری علاقه بسیار زیادی به رنگ های شاد داشته و همیشه سعی کرده در استایل ظاهری و زندگی خود آن ها را جایگزین رنگ های تیره کند. سبز و سفید و زرد و قرمز از جمله رنگ هایی هستند که بهاره افشاری بسیار به آن ها علاقه دارد. رک گویی از دیگر خصوصیات اخلاقی بهاره افشاری بوده و سعی می کند مشکل هر شخصی را با خود او درمیان بگذارد و هیچ صحبتی را تاکنون پشت سر کسی انجام نداده اشت. از دروغگویی بیزار بوده و تا جایی که امکان دارد دروغ نگفته و به عنوان فردی خوش اخلاق شناخته می شود. البته این اخلاق خوب با مردم بوده و در خانه همه او را به عنوان فردی بد اخلاق می شناسند. به همن دلیل همیشه مادرش می گوید اگر کسی حاضر به ازدواج با او شود چک سفید امضا خواهد داد.

رابطه بهاره افشاری و سردار آزمون

سردار آزمون فوتبالیست موفق کشورمان در صفحه اینستاگرامی خود پستی را منتشر کرد که جنجال ها و شایعات بسیار زیادی را به دنبال داشت. در این عکس بهاره افشاری کنار سردار آزمون ایستاده و سردار آزمون خطاب به او نوشته: داداشیت فدات بشه! این خبر موجب شد تا دعوایی بین ملی پوشان لژیونر ایجاد شود. انتشار این پست از سوی سردار آزمون موجب شده تا بازیکنان فوتبال وارد حاشیه شوند که این مساله می تواند برای فوتبال ایران یک فاجعه بزرگ محسوب می شود.

فیلم های سینمایی که بهاره افشاری در آن ایفای نقش کرده است

* معراجی‌ها «۱۳۹۲»

* سه درجه تب «۱۳۸۹»

* دردسر بزرگ «۱۳۸۹»

* پایان‌نامه «فیلم» «۱۳۸۹»

* ازدواج در وقت اضافه «۱۳۸۸»

* خیابان بیست و چهارم «۱۳۸۷»

* زندگی شیرین «۱۳۸۷»

* کلبه «فیلم» «۱۳۸۷»

* تسویه حساب «۱۳۸۶»

* صد سال به این سالها «۱۳۸۶»

* ناف «فیلم» «۱۳۸۱»

مجموعه های تلویزیونی که بهاره افشاری در آن بازی کرده است

* نیاز «۱۳۹۴»

* آخرین بازی «۱۳۹۳»

* معراجی‌ها «۱۳۹۳»

* دست بالای دست «۱۳۹۰»

* مرد نقره‌اي «۱۳۹۰»

* فاصله‌ها «۱۳۸۹»

* روزگار قریب «۱۳۸۶»

* او یک فرشته بود «۱۳۸۴»

شبکه نمایش خانگی

سریال ممنوعه

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *