#


انیمیشن چشم انداز خالی آماده نمایش شد

چشم انداز خالی
29 ژوئن 2017 بدون نظر 1815 بازدید

انیمیشن چشم انداز خالی آماده نمایش شد

انیمیشن چشم انداز خالی آماده نمایش شد

به گزارش از من بپرس، انیمیشن چشم انداز خالی، ساخته علی زارع قنات نوی که کمپانی سونی پیکچرز را به عنوان پخش کننده دارد، آماده نمایش شد.

چشم انداز خالی انیمیشی 18 دقیقه ای و محصول مدرسه کارگاهی سینما در شیراز و شرکت گلبرگ فیلم و درباره مادری است که چشم انتظار بازگشت فرزند شهیدش از جبهه است.

بنا به گفته زارع قنات نوی، کارگردان این انیمیشن، چشم انداز خالی به سبک انیمیشن فیلم، روتوسکوپی و تلفیقی از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی است که در مدت 2 سال طراحی و ساخته شده است.

این کارگردان جوان انیمیشن و مدرس مدرسه کارگاهی سینما که سابقه ترجمه فیلم نامه های خوشه های خشم، ساخته جان فورد و 21 گرم، ساخته آلخاندرو گونزالس ایناریتو را نیز در کارنامه خود دارد، تا کنون در جشنواره های مختلف 142 بار نامزد دریافت جایزه بوده و موفق شده جوایز بسیاری را نیز از این جشنواره ها دریافت کند.

جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره وترانس استرالیا، جایزه بهترین انیمیشن جشنواره کودکان اسپاینا و جایزه بهترین انیمیشن جشنواره بلاروس بخشی از افتخارات این کارگردان جوان است.

انیمیشن عروسک چینی بابا که بر اساس داستانی از هوشنگ گلشیری ساخته شده، از معروف ترین کارهای زارع قنات نوی است که با کسب جوایز متعدد جهانی نام او را بر سر زبان انداخت.

گفتنی است که سونی پیکچرز از بزرگ ترین کمپانی های تولید و پخش آثار سینمایی در جهان محسوب می شود. این کمپانی وابسته به شرکت سونی ژاپن و دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا واقع شده است. پخش جهانی فیلم های جدایی نادر از سیمین و فروشنده از ساخته های اصغر فرهادی نیز بر عهده این کمپانی بوده است.

سونی پیکچرز انیمیشن از زیر مجموعه های این کمپانی عظیم است که تا کنون انیمیشن های معروفی چون فصل شکار (2006) و هتل ترانسیلوانیا (2012)، دزدان دریایی، دسته ای از ناجورها (2012) و… را تولید و عرضه کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *