#


مجری اسکار به دلیل اعتراض به همجنسگرایی از اجرای این مراسم برکنار شد

8 دسامبر 2018 بدون نظر 2511 بازدید

مجری اسکار به دلیل اعتراض به همجنسگرایی از اجرای این مراسم برکنار شد

مجری اسکار به دلیل اعتراض به همجنسگرایی از اجرای این مراسم برکنار شد

کوین هارت به عنوان مجری نود و یکمین دوره از مراسم اسکار انتخاب شده بود که به علت عدم پذیرش اولتیماتومی که آکادمی اسکار برای معذرت خواهی رسمی از همجنسگرایان تعیین کرده بود از اجرای این مراسم کنار گذاشته شد. طی روزهای اخیر اخباری شنیده می شد مبنی براین که کوین هارت اجرای نود و یکمین دوره از مراسم اسکار را برعهده دارد و این کمدین نیز در پستی که در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود اجرای این برنامه را تائید نموده و عنوان کرد: این اطمینان را دارم که امسال مراسم اسکار را به یک اسکار ویژه تبدیل خواهم کرد. حال زمان این است که به این موقعیت دست پیدا کنیم.

تمام این صحبت ها درحالی است که امروز اخباری انتشار یافت که برکناری کوین هارت را از اجرای مراسم اسکار نشان می داد. در اخباری که منتشر شده کوین هارت به عنوان یکی از برترین کمدین ها و بازیگران آمریکایی اجرای نود و یکمین دوره از مراسم اسکار را واگذار کرده است. یکی از مهم ترین دلایلی که برای این برکنار عنوان شده توئیت های جنجالی است که برعلیه همجنسگرایان منتشر نموده است. ویدئویی از سوی کوین هارت منتشر شده که خبر کناره گیری خود را تائید کرده است. او ضمن تائید این خبر اعلام کرده آکادمی اسکار از او درخواست کرده به دلیل انتشار توئیت هایی برعلیه همجنسگرایان به صورت رسمی از آنان معذرت خواهی کند.

او عنوان کرده آکادمی اسکار به او اولتیماتوم داده که در این مدت یا باید عذرخواهی رسمی انجام دهد و یا اجرای مراسم اسکار را کنار بگذارد. او نیز در پاسخ عنوان کرده: من ترجیح میدهم اجرای مراسم اسکار2019 را کنار بگذارم، چرا که این شب برای بسیاری از هنرمندان شبی به یاد ماندنی و خارق العاده است و نمی خواهم با حضور خود موجب حواس پرتی آن ها شوم. من با هدف نزدیکی افراد به یکدیگر فعالیت می کنم و قصدم جدا کردن آن ها از یکدیگر نیست. از آکادمی اسکار نهایت تشکر و قدردانی را دارم و امیدوار هستم روزی مجددا با آن ها ملاقاتی داشته باشم و از فرصتی که در اختیار من گذاشتند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

مراسم جوایز اسکار در تاریخ24 فوریه2019 در سالن دالبی تئاتر هالیوود برگزار خواهد شد و حدود215 کشور و منطقه این مراسم را به صورت زنده پخش خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که مسئولان آکادمی اسکار در روزهای آتی مجری جدیدی را برای اجرای مراسم اسکار معرفی نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *