#


ترفندهایی برای اینکه بتوانید به زن مورد علاقه تان نزدیک شوید

27 اکتبر 2018 بدون نظر 1467 بازدید

ترفندهایی برای اینکه بتوانید به زن مورد علاقه تان نزدیک شوید

راه هایی برای نزدیک شدن به زن مورد علاقه تان

اگر فردی باعث شده است تا نظر شما به او جلب شده است، ولی بلد نیستید که به چه صورت سر صحبت را با او باز نمایید و به او نزدیک شوید با ما همراه شوید تا در ادامه مطلب مواردی را به شما بگوییم که برای رسیدن به هدف مورد نظر خیلی به شما کمک خواهد کرد.

ممکن است با خود فکر کنید که گام اول برای نزدیک شدن به یک خانوم خیلی دشوار و پیچیده است ولی واقعیت چیز دیگری می باشد. این کار به اندازه ای که شما فکرش را می کنید سخت نیست، بلکه دقیقاً برعکس خیلی هم راحت است.

ممکن است پیش از هر کاری با خودتان بگویید که آیا در واقع نزدیک شدن به کسی که ذهن شما را به خود مشغول کرده کار درستی است یا خیر، پاسخ شما «بله» است. چرا که نه؟! چنانچه از شنیدن جواب خیر از او خیخلی ترس دارید، ما روش هایی را برای شما عنوان می کنیم که می توانید آسان تر این کار را انجام دهید.

به علامت ها دقت کنید

اگر خانومی که قصد دارید به او نزدیک شوید خیلی سعی می کند که با شما رو به رو نشود و از تماس چشمی با شما خودداری می کند، دقت داشته باشید که وی هیچ تمایلی به برقراری ارتباط با شما را ندارد. ولی چنانچه به صحبت های شما واکنش نشان می دهد و به لطیفه های تان می خندد و از تماس چشمی با شما هم فرار نمی کند، مطمئن باشید که این فرد هم به طرف شما جلب شده است.

از بیش از اندازه فکر کردن، دست بردارید

درست است که شما می بایست با برنامه درست پیش بروید ولی تجزیه و تحلیل بیش از اندازه هم گاهی اوقات به ضررتان تمام خواهد شد. به طور مثال لازم نیست که برای همه حرف هایی که قصد دارید بین خودتان و او رد و بدل کنید برنامه ریزی شده باشد، شما باید خودتان را آزاد بگذارید و با موضوعاتی که در لحظه پیش می آید هم مسیر باشید.

عجله نکنید

شما باید گام های نخست برقراری رابطه خود را با احتیاط بردارید. هر چند خانم ها از مردهای جسور و غیر قابل پیش بینی بیشتر خوششان می آید ولی این به آن معنی نیست که در این کار زیاده روی کنید. به این ترتیب گام های نخست را آرام بردارید. با عجله رفتار کردن می تواند به ضررتان تمام شود.

به اشتباهات تان بخندید

از جایی که در نخستین برخورد با طرف مقابل تان امکان دارد مقداری دست پاچه شوید و اشتباهی از شما سر بزند، به جای پوشاندن اشتباه تان، بهتر است که آن را بپذیرید و به آن بخندید. به طور مثال چنانچه موقع برداشتن کیف تان، هول شدید و کیف دوباره به پایین افتاد، بخندید و به او واقعیت را بگویید: «من مقداری هول شده ام» همین کار می تواند صمیمیت زیادی بین شما برقرار کند.

شماره تلفن خود را به او بدهید

تعدادی از آقایان از خانم ها تقاضا می کنند که شماره خود را بدهند، در حالی که این شما هستید که باید شماره تان را به آن ها بدهید. خانم ها برای این که به باین نتیجه برسند که به این رابطه تمایلی دارند یا خیر، به مقداری زمان احتیاج دارند، به همین ترتیب بهتر است که این زمان را به او بدهید تا کمی فکر کند و در صورت داشتن علاقه خودش با شما حتما تماس خواهد گرفت. اگر این گونه نباشد مطمعناً در برابر شما گارد خواهد گرفت.

توقع تان را پایین بیاورید

خیلی از آقایان توقع دارند که خانم ها در همان برخورد اول واکنشی مثبت از خود بروز دهند، در حالی که این توقع کاملاً اشتباه است. امکان دارد فردی که شما برای نخستین بار به او نزدیک شده اید در وضعیت روحی مناسبی نباشد یا حتی قادر نباشد خیلی سریع رفتار شما را درک کند یا هزار و یک علت دیگر… به این ترتیب توقع خود را کم کنید و اگر برخوردی که بر وفق مرادتان نبود را از او مشاهده کردید، سریع ناامید نشوید.

شوخ طبع باشید

اصولاً ما با کسانی که طبع لطیفه گویی دارند، ارتباط مناسب تری برقرار می کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم شوخ طبع باشید، نه تنها احساس راحتی و صمیمیت بالاتری را به طرف مقابل انتقال می دهید بلکه مسیر را برای مکالمه ای موثرتر هم باز خواهید گذاشت.

به اصل مطلب بروید

اگر قادر نیستید موقعیتی را پیدا کنید که با طرف مقابل تان سر صحبت را باز کنید، بهتر است که جلو بروید و خیلی راحت حرف تان را بزنید. به او بگویید که به برقراری ارتباط با او علاقه دارید و قصد دارید نظر او را هم بدانید. احترام گذاشتن و داشتن ظرفیت بالا نسبت به حرف های طرف مقابل، می تواند اثر خوبی در جوابی که می شنوید داشته باشد.

او را با دختران دیگر مقایسه نکنید

ممکن است با خود فکر کنید که گفتن «تو شبیه دختران دیگر نیستی» یا «من از دخترها خوشم نمی آید ولی تو با تمام آن ها تفاوت داری» برای شما جذاب و تاثیرگذار باشد ولی برای دختران به این صورت نیست. در اصل آن ها علاقه ندارند که شما آن ها را با سایر دختران مقایسه نمایید، حتی اگر حرف خوبی های آن ها باشد. در عوض آن بهتر است که از او به صورت خاص تعریف کنید.

از او بخواهید به شما چیزی آموزش دهد

یکی از روش هایی که به کمک آن می توانید شخص مقابل تان را تحت تاثیر قرار دهید، این می باشد که از او درخواست کنید چیزی به شما یاد بدهد. به طور مثال اگر او در زبان انگلیسی یا حتی کامپیوتر توانایی خوبی دارد، از او بخواهید به شما در یادگیری آن کمک کند. اگر جواب او مثبت بود، شما زمینه خوبی را برای به وجود آوردن صمیمیت بیشتر چیده اید.

به او تکست دهید

اگر این توانایی را ندارید که رو در رو با او صحبت کنید، از تکست یا پیام کمک بگیرید. در پیام های تان به او نشان دهید که به برقرار کردن رابطه با او تمایل زیادی دارید. ممکن است او هم با این روش احساس راحتی بیشتری کند.

جواب «نه» را قبول کنید

یکی از مواردی که باید پیش از نزدیک شدن به فرد مورد علاقه تان در نظر داشته باشید این است که واقع گرا باشید یعنی امکان دارد از او جواب «نه» بشنوید. این به این معنی نیست که از همان ابتدا نگرشی منفی و ناامیدانه داشته باشید ولی باید انتظار شنیدن هر جوابی را داشته باشید. ولی حتی در این مواقع هم خونسردی و اعتماد به نفس خودتان را حفظ نمایید و با کمال احترام از او جدا شوید. هر چند شما به هر علتی پاسخ رد شنیده اید ولی دست کم می توانید خوشحال باشید که تمام تلاش خود را به کار گرفته اید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.