#


ناتوانی جنسی؛ رازهای موفقیت

7 نوامبر 2017 بدون نظر 1925 بازدید

ناتوانی جنسی؛ رازهای موفقیت

ناتوانی جنسی؛ رازهای موفقیت

مطمئناً امشب، شبی است که به یادتان خواهد ماند. به خاطر آن همه دلایل غلط : هفته پرجنب و جوشی داشتهاید و مجبور بودید از سر کار دیر به خانه باید و قبلاً هرگز قبل از نیمه شب به خانه نمی آمدید اما امشب می خواهید جبران کنید.

همه چیز آماده است به جز یک بخش از بدن تان، یک بخش بسیار حساس و اپن شما را به تعجب وامی دارد. چه اتفاقی افتاده ؟ آیا بار دیگر هم پیش میآید؟ چه کاری می توانم انجام دهم ؟

اولا بدانید که شما تنها مردی در دنیا نیستید که دچار این حالت می شوید، نیل بام « متخصص کلیه و مجاری ادرار و نازایی مردان در دانشگاه تولان » میگوید: اگر مردها صادق باشند، هر کدام از آنها به شما می گویند که زمانی در طول زندگیشان دچسار دوره های ناتوانی جنسی شدهاند. ناتوانی جنسی می تواند واقعاً مخرب باشد و در این حال مرد بودن مردان می تواند کاملاً از بین برود.

ناتوانی جنسی

متخصصان تخمین زده اند که ده میلیون نفر از ناتوانی جنسی رنج میبرند؛ این اصطلاح وقتی به کار میرود که مرد نتواند دخول را تا وقتی که انزال به وی دست دهد، نگه دارد.

از اوایل دهه هفتاد میلادی ، متخصصان بر این باورند که اکثر اختلالات نعوظی به علت مشکلات زمینه ای روانی میباشد. امروزه جامعه پزشکی متوجه شده که تقریباً نیمی از این افراد دارای مشکلات ساختاری یا فیزیکی میباشند که حداقل تا حدی مسبب این ناتوانی اند.

چه کاری میتوانید انجام دهید تا مشکلات نعوظی را متوقف کنید ؟ این است توصیه پزشکان ما:

به خودتان فرصت دهید.

دکتر بام میگوید: هنگامی که یک مرد پیرتر می شود، زمان تحریک اندام تناسلی وی تا نعوظ طولانی تر می شود، برای مردان هجده تا بیست ساله، نعوظ ممکن است ظرف چند ثانیه رخ دهد در دههٔ سی و چهل زندگی ، ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد. اما در ۱۰ سالگی عدم نعوظ بعد از یک دقیقه ، علامت ناتوانی جنسی نیست بلکه زمان طولانی تری لازم است. با افزایش سن، زمان بین انزال و نعوظ بعدی طولانی تر می شود. در بعضی از مردان ۱۰ تا ۷۰ ساله یک روز کامل یا بیشتر طول میکشد تا نعوظ دوباره برگردد. این از پیامدهای طبیعی پیری است .

با داروهای مصرفی الوجه کلید .

داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است می تواند ریشه مشکلات باشد. ممکن است اشکال از داروهای آنتیهیستامین ، مدرها (ادرارآورها) و یا آرام بخشهایی باشد که شما مصرف می کنید، البته بدانید که شاید چیزی که روی همسایه تان اثر می گذارد، روی شما تأثیر نداشته باشد. بیش از دویست دارو به عنوان عامل مشکلزا شناخته شده است ؛ ناتوانی جنسی حاصل از داروها، شایع ترین علت در مردان بالای پنجاه سال است. در مطالعه ای که در مجله پزشکی آمریکا روی ۱۸۸ مرد صورت گرفت، در ۲۵٪، داروها موارد علت مشکل بودند. اگر به داروهای مصرفی خود شک دارید با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید، شاید وی قادر باشد که میزان دارو را تغییر دهد و یا داروی دیگر را جایگزین کند؛ در هر حال بدون اجازه پزشک در نوع و مقدار داروهای خود تغییری ایجاد نکنید.

ناتوانی جنسی

مراقب داروهای مخدر باشید.

ریچارد برگر ، متخصص کلیه و مجاری ادرار از مرکز پزشکی هاربورویو در کتابش ، کوکائین ، ماری جوانا، داروهای حاوی تریاک، هروئین ، مورفین، آمفی تامین و بار بیتورات ها را از جمله عوامل مشکل زا میداند.

الکل نخورید.

شکسپیر میگوید که الکل میل جنسی را زیاد ولی قدرت آن را کم می کند؛ این گفته . درست است چرا که الکل سرکوب کننده سیستم عصبی است. رفلکس های عصبی را محدود می کند و جلوی نعوظ را میگیرد. در طولانی مدت الکل باعث عدم توازن هورمونی می شود و مصرف مزمن الکل باعث آسیب به کبد و اعصاب می شود و هنگامی که به کبد آسیب وارد شود و میزان هورمون جنسی زنانه افزایش می پابد و برای انجام درست هر کاری به نسبت صحیحی از تستوسترون نیاز دارید.

بدانید که هرچه برای رگ های خونی خوب است برای آلت تناسلی نیز مفید می باشد.

اروین گولدستیل «مشاور مدیر مرکز تولد مثل در ماساچوست » میگوید: در ۵ سال اخیر ثابت شده که آلت تناسلی مردان، ساختار رگی دارد. همان عواملی که شریانهای شما را میبندد. کلسترول نفوذ به ای و چربی اشباع شده می تواند در جریان خون آلت تناسلی تان نیز اثر بگذارد.

همهٔ مردان بالای ۳۸ سال دچار نازک شدن شریان های آلت تناسلی می شوند، پس مراقب آنچه که میخورید باشید. کلسترول بالا شاید یکی از اصلی ترین علت های ناتوانی جنسی در ایالات متحده باشد و به نظر میرسد که روی بافت نعونلی اثر می گذارد.

سیگار نكشید.

دکتر بام می گوید : تحقیقات نشان داده که نیکوتین میتواند عامل تنگ کنندهٔ رگهای خونی باشد. مطالعه ای که روی سگ های بالغ دورگه در دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانتیکی انجام گرفت نشان داد که فقط تنفس دود دو سیگار کافی است تا در پنج سگ نعوظ کامل صورت نگیرد و در ششمین سگ نعوظ اصلاً انجام نشود. محققان معتقدند که تنفس دود سیگار با جلوگیری از شل شدن عضلات صاف شریان، جلوی نعوظ را میگیرد.

آنچه را که احساس می کلید برای بدن تان خوب است، انجام دهید.

دربارهٔ کم کردن وزن فکر کرده اید ؟ یا به شروع برنامهٔ تنظیم وزن ؟ هر چقدر فرد در مورد بدنش احساس بهتری داشته باشد، میتواند تماس جنسی داشته باشد .

در ورزش کردن افراط کنید.

اگر به شدت ورزش کنید، مواد آرام بخش طبیعی بدن تان، اندورفین ها را تحریک خواهید کرد.

منتظر بمانید تا درد از بین برود.

بدن در هنگام درد، خودش مواد آرام بخش تولید می کند. این مواد می توانند تحریک جنسی را کاهش دهند و شما کار زیادی نمی توانید انجام دهید، جز اینکه منتظر زمان بهتری باشید.

ناتوانی جنسی

آرام باشید.

آرام بودن چارچوب فکر، بسیار حیاتی است. زیرا سیستم عصبی شما به دو روش عمل می کند. هنگامی که اعصاب سمپاتیک فعالند، بدن تان به طور طبیعی در حالت هوشیاری و آماده باش است. هورمونهای غدهٔ فوق کلیوی شما را آماده جنگ می کند و تحریکات عصبی خون را از سیستم گوارش و آلت تناسلی دور می کند و به عضلات می رساند.

با مضطرب شدن ، سیستم عصبی سمپاتیک خود را فعال می کنید. برای بعضی از مردان ترس از نقص موجود آنچنان زیاد است که باعث فعالیت نوراپینفرین می شود؛ این درست برعکس چیزی است که شما برای نعوظ نیاز دارید.

کلید این معما این است که آرام باشید و بگذارید سیستم پاراسمپاتیک بر شما غالب باشد. پیام هایی که از طریق این شبکه به سینوس ها و سرخرگهای آلت تناسلی ارسال می شود. باعث اتساع و افزایش جریان خون آلت می شود.

از محرکهای کل بدن اجتناب کنید.

این محرکها شامل کافئین و بعضی از مواد خاص مشکلز است. دکتر گلدبرگ می گوید: مهم ترین عامل در هنگام تماس جنسی، حفظ آرامش است. محرکها تمایل دارند که روی تمام بدن اثر بگذارند. آنها، عضلات صاف را که بایستی در طول نعوظ منبسط شوند، منقبض می کنند.

برای دسترسی به تمرکز بیشتر تلاش کنید.

یک راه آرام شدن، تمرکز بیشتر روی جنبههای حسی نزدیکی است . با هم بازی کنید و از هم لذت ببرید بدون اینکه نگران نعوظ باشید. بزرگترین اندام جنسی در بدن پوست است نه آلت تناسلی .

راه های جایگزینی شما چیست ؟ اگر روی نعوظ تمرکز نکنید، راحت تر ایجاد می شود.

با همسر خود صحبت کنید.

با عبوس و ساکت بودن در اتاق خواب، تنش را در خود افزایش می دهید. با هم دیگر می توانید دنبال علت بگردید و ببینید که چه اتفاقی افتاده است ؟ فشار کاری است ؟ مریضی بچه است ؟ مشکل حادی است که شما هنوز حلش نکرده اید ؟ اگر بعضی از علت های ناتوانی جنسی را بشناسید می توانید بدون نسبت دادن آن به عواملی که وجود ندارد، راهی برای توجه آن بیاید. شما می توانید در مورد راه های دیگر فکر کنید؟ یا میتوانید به رابطه جنسی خود به طریقی دیگر ادامه دهید ؟ اجازه ندهید که این ناتوانی در صمیمت شما اختلال ایجاد کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.