#


درباره اولین نزدیکی و پاره شدن پرده بکارت بیشتر بدانیم

4 اکتبر 2017 بدون نظر 3827 بازدید

درباره اولین نزدیکی و پاره شدن پرده بکارت بیشتر بدانیم

درباره اولین نزدیکی و پاره شدن پرده بکارت بیشتر بدانیم

آیا اولین مقاربت برای زن دردناک است؟

خیر، ارتباط جنسی اولیه فقط از این لحاظ با ارتباطات بعدی فرق دارد که در این موقع بکارت باید پاره شود. هر درد و ناراحتی که در این موقع احساس می شود مربوط به گسترش یا پاره شدن بکارت بوده و درجه ناراحتی بستگی به جنس و ساختمان این پرده دارد.

چنانچه پرده بکارت نازک و قابل کشش باشد موقع دخول اتساع حاصل کرده و تولید ناراحتی نخواهد کرد ولی اگر سخت و محکم باشد درمقابل پاره شدن مقاومت کرده و دخول آلت تولید درد و ناراحتی خواهد نمود.

در اینجا می توان درد و ناراحتی را تا اندازه ای تخفیف داد. برای انجام چنین عملی شوهر باید به موضوع کاملا وارد بوده و صبر و شکیبائی داشته باشد. زن هم باید همکاری نموده و دستگاه تناسلی خود را جمع و منقبض نکند.

 آیا پرده بکارت همیشه با اولین نزدیکی پاره می شود؟

چنانچه پرده بکارت قبلا با وسائل دیگر متسع نشده باشد به محض دخول آلت پاره می شود اما به شرط اینکه دخول کاملا انجام گیرد. پرده بکارت مدخل مهبل را احاطه نموده و برای اینکه آلت بتواند وارد مهبل بشود لازم است که این مانع برطرف شود.

قطر آلت در حالت نعوظ یک اینچ و نیم است در حالیکه مدخل یعنی سوراخ وسط پرده بکارت در حدود یک اینچ میباشد بنابراین فشار آلت ابتدا سبب گسترش واتساع سوراخ شده و اگر برای دخول کافی نباشد فشار آلت سبب پارگی در یک یا چند نقطه پرده خواهد شد.

 این عمل بنام ازاله بکارت (Defloration) نامیده می شود.

پاره شدن پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت

 در موقع پاره شدن بکارت چقدر خون می آید؟ آیا درمانی احتیاج دارد؟

بطور کلی خونریزی خیلی کم است و به ندرت احتیاج به درمان مخصوصی دارد. گرچه پس از مدتی خونریزی بند می آید معهذا ممکن است در چند دفعه هم کمی خونریزی بکند.

اگر اولین مقاربت ناراحت کننده باشد آیا صلاح است که اعمال جنسی را مدتی به تعویق انداخت ؟

 vatsyayuna در Kama Sutra به شوهران نصیحت می کند که قبل از انجام عمل جنسی برای جلب اعتماد خانم هایشان لااقل ۱۰ روز صرف وقت نمایند این عقیده برای افراد امروزی که مدتی را بعنوان دوران نامزدی و معاشقه با هم گذرانیده اند لازم و یا نیازی نیست.

بهتر است در صورت امکان بلافاصله پس از ازدواج عمل جنسی صورت گیرد. چنانچه کوشش برای دخول آلت تولید درد شدید کرده و یا از طرف زن ترس و وحشتی موجود باشد احتیاجی نیست که در اولین مقاربت دخول کامل انجام گیرد. اتساع ملایم و تدریجی که در اثر ارتباطات متوالی بوجود می آید ناراحتی را برطرف نموده و از ترس و اضطراب زن می کاهد.

 بطور کلی حتی اگر اولین نزدیکی تولید ناراحتی می کند بهیچوجه صلاح نیست که عمل جنسی به تعویق افتد زیرا چه این مدت تعویق بیشتر باشد اضطراب زن و سردی مرد بیشتر خواهد شد. هنگامیکه انجام عمل جنسی به بهانه ای روز به روز به تعویق می افتد اشکال روحی و یا فیزیولوژیکی در کار بوده و برای رفع آن باید هرچه زودتر به پزشک مراجعه نمود.

پاره شدن پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت

 آیا صحیح است که اولین نزدیکی در هماهنگی زناشوئی نقش مهمی را بازی میکند؟ آیا ناراحتیهای جنسی در مراحل اولیه اثرات پایداری در ارتباطات جنسی طرفین خواهد داشت؟

می توان گفت در اهمیت اولین نزدیکی یعنی شب زفاف در آنجائیکه مربوط به سعادت زناشوئی است اغراق شده است. بدون شک ناشیگری و عدم مهارت و بالاخره ناراحتی زیاد در اوایل کار ممکن است هم آهنگی آینده را صلب الحصول نماید به خصوص زن که از چنین عملیٰ مشوش و دلسرد شده و ممکن است برای مدتی از نزدیکی بیزار باشد.

چنین وضعیتی فقط مربوط به ارتباطات اولیه نبوده، بلکه وضعیت و چگونگی روابط جنسی در ماهها و سالهای بعدی هم دخالت خواهد داشت. باید بخاطر داشت که اشکالات و حتی ناراحتیهای زیادی ممکن است در اوائل کارموجود باشد و اولین نزدیکی هم لذت بخش نباشد. در چنین مواردی نباید ناامید شد بلکه باید دانست که تدریجا در اثر فهم مطلب و تجربه زیاد، صبر و شکیبائی و توجه و دقت می توان زندگی جنسی را طوری برقرار نمود که برای طرفین لذت بخش باشد.

 در اوائل ازدواج عمل مقاربت برای خیلی از خانمها مشکل است که شاید به علت شرم و حیا و یا به علت تربیت و سطح فکر اولیه آنها و بالاخره به علت ترس از ناراحتی های اجتماعی است که آنها را وادار میکند تا در مقابل عمل جنسی مقاومت ورزند.

معمولا صمیمیت و الفت دوران نامزدی سبب می شود که اعتماد زن بیشتر شده و مقاومت او در مقابل عمل جنسی کاسته گردد. گاهی اوقات بدون در نظر گرفتن علاقه و محبت زن  نسبت به شوهر و بدون در نظر گرفتن میل او برای نزدیکی ممکن است این عمل مدتها پس از ازدواج به تاخیر افتد و زن از خود مقاومت نشان دهد.

در حقیقت ممکن است فوق العاده به شوهر خود علاقه داشته و میل جنسی او هم زیاد باشد ولی نتواند آن عقب نشینی جنسی را که از شعور عارض او شده برطرف سازد. این عمل ممکن است سبب شود که ارتباط جنسی در مراحل اولیه به سختی صورت گیرد و در چند هفته اول ازدواج اضطراب و تشویش زیادی ایجاد نماید.

در صورت وجود چنین وضعیتی بر زن و مرد لازم است که با فهم موضوع و صبر و شکیبائی آن را درمان کنند. زن باید بداند که برای انجام عمل جنسی همکاری او نهایت لزوم را دارد.

پاره شدن پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت

پارگی پرده بکارت به طور طبیعی

 آیا درست است که در بعضی از قبائل قبل از ازدواج پرده بکارت را پاره می کنند؟

در بعضی از نقاط دنیا بین قبایل بدوی چنین عملی مرسوم می باشد و درکتب مختلف مردم شناسی نکاتی چند در این باره نوشته شده است. در بین عده ای بعنوان مراسم قبیله ای قبل از ازدواج و یا در موقع بلوغ سوراخ بکارت را متسع می کنند.

Bortels  و  Dloss درکتب کلاسیک خود به نام «زن» مینویسند که در بعضی از نقاط دنیا در دوران طفولیت بکارت را برمی دارند. این عمل در چین و ژاپن انجام میگیرد مخصوصا در اثر نظافت های پیاپی و شدید بچه ها که توسط مادران و پرستاران انجام میگیرد این پرده از بین رفته و حتی می گویند عده ای از اطبای این نقاط از وجود چنین پرده ای بی اطلاعند. اهمیت اجتماعی، روحی و اخلاقی که برای بکارت قائل شده اند می توان گفت که یکی از مسائل مربوط به تمدن جدید باشد.

آیا صلاح است که قبل از ازدواج پرده بکارت توسط طبیب متسع شود؟

عده ای این کار را کرده اند این بستگی به نظریه طرفی و وضعیت پرده بکارت دارد. گاهی اوقات برای ایجاد هماهنگی در ازدواج لازم است چنین عملی انجام گیرد. این عمل هنگامی شایسته است که پرده سخت و مقاوم بوده و از طریق طبیعی پاره نشود. این عمل را می توان به آسانی با بی حسی موضعی انجام داد، بهیچوجه تولید خونریزی نکرده و برای زن هم اثرات سوئی نخواهد داشت.

شکی نیست که این عمل باید با موافقت نامزد انجام گیرد زیرا هنوز عده ای در مقابل چنین عملی عقاید و افکار مخصوصی دارند. چنانچه طرفین کاملا به جریان پی برده و به امور جنسی وارد باشند به هیچ وجه اولین تماس مستلزم ناراحتی جسمی و روحی نخواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.