#


نکاتی درباره کاهش میل جنسی و انزال زودرس که هر زن و مردی باید بداند

4 نوامبر 2017 بدون نظر 1705 بازدید

نکاتی درباره کاهش میل جنسی و انزال زودرس که هر زن و مردی باید بداند

نکاتی درباره کاهش میل جنسی و انزال زودرس که هر زن و مردی باید بداند

تحقیقات انجام شده در زمینه رفتار و میل جنسی در میان مردم بریتانیا این را نشان می دهد که علاقه زنان به سکس در شرایطی که در کنار همسر و یا حتی دوست خود زندگی می کنند در حال عادی دو برابر مرد ها می باشد.

طبق نتایجی که از این تحقیق به دست آمده به این نتیجه می رسیم که با افزایش سن و همینطور گذر زمان کاهش میل جنسی هم در زنان و هم در مردان اتفاق می افتد ، ولی زمانی که یک رابطه طولانی می شود در اکثر مواقع بی علاقگی زن بیشتر از مرد می باشد.

علل کاهش میل جنسی در زنان و مردان چیست؟

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام گرفته است ولی این سوال وسیع و کلی می باشد و در این مطلب سعی می کنیم درباره علل کاهش میل جنسی به طور مختصر توضیحاتی داده شود.

از جمله مهم ترین عللی که سبب کاهش میل جنسی در زنان و مردان می شود می توان به برخی بیماریهای جسمی ، بیماری قند ، بیماری قلبی ، اختلالات هورمونی و حتی جراحی های بزرگی که فرد انجام داده اشاره کرد. دلایل دیگری که موجب کاهش میل جنسی فرد می شود استرس ، افسردگی ، خستگی ، اشکال در روابط با شریک جنسی ، بالا رفتن سن ، بارداری و شیر دادن نوزاد با سینه مادر ، اعتیاد به الکل و مواد مخدر ، زود انزالی و سردمزاجی افراد و مصرف برخی از دارو ها می باشند.

پیشنهادی که به مردان می شود این است که حداقل دو یا سه بار در هفته  باشند.

انزال زودرس

انزال زودرس

آیا روابط جنسی کم می تواند باعث بزرگ شدن خوش خیم پروستات در مردان شود؟

در سالهای قبل گفته می شد که داشتن روابط جنسی موجب بروز چنین مشکلی شود. اما تحقیقاتی که به تازگی انجام گرفته این را نشان می دهد که احتمالا عکس آن درست است و اینکه روابط جنسی مداوم سبب کم شدن این مشکل در مردان می شود. ولی اینکه رابطه جنسی سبب درمان پروستات خوش خیم باشد اساس پزشکی ندارد. پس به این نتیجه می رسیم که برقراری تعادل در هر موضوعی مهم ترین اصل به حساب می آید ، و نه باید به طور کامل پرهیز کرد و نه اینکه زیاده روی کرد.

برای درمان زودانزالی در مردان چه راهکارهایی وجود دارد؟ آیا مصرف قرص های تاخیری موجب کاهش میل جنسی در مردان می شود؟

در ابتدا باید بدانیم که منظور از انزال زودرس چیست ، چه وقت گفته می شود که یک انزال زودرس است ، یا اینکه آیا در صورتی که مدت انجام سکس کوتاه باشد انزال زودرس اتفاق افتاده.

نتایج تحقیقی که در پنج کشور دنیا بر روی پانصد زن و شوهر انجام گرفته این را نشان می دهد که زمان متوسط انزال برای مردان در زمان سکس تقریبا پنج دقیقه و نیم بوده است.

برای گفتن زمان انزال در مردان عدد دقیقی را نمی توان در نظر گرفت ولی در کل می توان گفت که اگر در زمان داشتن رابطه جنسی انزال در مرد زودتر از دو دقیقه باشد آن را انزال زودرس می گویند. اگر دلیل انزال های زودس در مردان ابتلا بودن به یک بیماری زمینه ای نباشد ، متخصصین روش هایی را برای تاخیر در رسیدن به انزال در مرد توصیه می کنند:

سعی کنید یک ساعت قبل از انجام رابطه جنسی خودارضایی کنید.

استفاده از کاندوک کلفت تر در هنگاه سکس

زمانی که احساس میکنید نزدیک به انزال هستید نفس عمیق بکشید.

انجام سکس منقطع یکی از روش هاست و زمانی که رابطه را قطع می کنید سعی کنید حواستان را به موضوعی پرت کنید.

از پوزیشنی استفاده کنید که کمترین تحریک ر ان صورت می گیرد.

انزال زودرس

انزال زودرس

استفاده از روش زوج درمانی : این به این معنی است که در زمان انجام سکس می بایستی از تکنیک قطع و وصل استفاده کرده و همچنین  در باید به محض اینکه مرد احساس کرد نزدیک به انزال است باید سر آلت خود را بیرون کشیده و کمی فشار دهد.

روش دارو درمانی : برخی از دارو ها مانند داروهایی که برای درمان افسرگی مصرف می شوند به تاخیر در زمان انزال می انجامد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که زمان متوسط برای تحریک شدن زنان تقریبا بین سیزده دقیقه تا بیست دقیقه و برای مردان حدودا پنج دقیقه تا ده دقیقه می باشد.

این را بدانید که در کشورهایی که زنان از آموزش های جنسی محروم هستند و نیز به نیازهای جنسی زنان توجهی نمی شود زمان به ارگاسم رسیدن  زن را نیز طولانی تر می کند.

پس باید قبل از اینکه سکس فقط جنبه دخول داشته باشد مرد باید به ناز و نوازش کردن زن پرداخته و او را تحریک کند تا زن بتواند به اندازه ای تحریک شده باشد که در زمان انزال مرد او هم به ارگاسم برسد.

یکی از نکات دیگری که باید بدانید این است که نیازی نیست که حتما زن و مرد هم زمان با هم به ارگاسم برسند ، توصیه می شود که گاهی اوقات حتی انزال را هر دفعه برای یکی در نظر بگیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.