#


موثرترین عوامل تحریک کننده ی زنان را بشناسیم

12 دسامبر 2018 بدون نظر 3550 بازدید

موثرترین عوامل تحریک کننده ی زنان را بشناسیم

موثرترین عوامل تحریک کننده ی زنان را بشناسیم

مردان در رابطه ی جنسی بیشتر از ارضای خود به دنبال راهی برای ارضا و لذت بیشتر همسرشان هستند. البته باید این را نیز بدانید آقایان در روابطشان با جنس مخالف بیشتر به دنبال ارضاء حس برتری و قدرت جویی خودشان هستند و به لحاظ ساختار فیزیو لوژیکی شان موجوداتی خشن شناخته می شوند، اما در این میان بانوان کاملا برعکس مردان موجوداتی هستند که نیاز به احساس آرامش و امنیت دارند.

برای همین است که تحریک کننده ی جنسی زیر  موجب می شوند تا زن احساس امنیت داشته و از حالت تدافعی در سکس خارج شده و به نقطه یی برسد که برای مردان مطلوب تلقی می شود و این دقیقا جایی است که مرد با فرمانروایی سکسی و زن با احساس امنیت در سکس به اوج نقطه ی لذت جنسی می رسند. برای رسیدن به درکی متقابل از نیازهای جنسی، همسرتان ادامه ی مطلب را مطالعه فرمایید.

تحریک کننده های جنسی بانوان:

اگر می خواهید جزو مردانی باشید که هیچ زنی قدرت کناره گیری و پس زدن جنسی شما را نداشته باشد به این 14 مورد عمل کنید

1-مردانی که با ملایمت عشق ورزی می کنند( اقایان باید دقت کنند هر چقدر شعله های جنسی همسرشان به آرامی روشن کنند این حس تا مدت زمان زیادی پایدار می ماند.پس نباید به سرعت به سراغ شورت همسرشان و عمل دخول بروند و با عجله کار را تمام نکنند)

2-در بستر با همسرتان سخن بگویید( به ابن نکته دقت داشته باشید که برای دادن حس امنیت و ایجاد محبوبیت به بانو یتان، بیان کردن احساسات عاشقانه قبل از سکس معجزه می کند . احساسی به او میدهد که او را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل می کند)

3- به آرامی لباس همسرتان را در بیاورید( از آنجا که زنان در طول مدت رابطه ی جنسی شان نیازمند آمادگی هستند و این کار می تواند یکی از راههای ایجاد این آمادگی باشد هرگز فوری و با عجله شروع به کندن لباس های همسرتان نباشید و یا انتطار نداشته باشید که معشوقه تون لخت کرده و روی تخت منتظرتان باشد).

4- با نگاه و چشمان خود به همسرتان نشان بدهید که عاشقش هستید و دوستش دارید(ارتباط چشمی بین معشوقه ها نیرومندترین و موثرترین راه ارتباط است که باعث می شود چرخه هی دیگر بدن نیز غعال گردند پس با نگاه های لبریز از عشق به همسرتان حس محبوبیت بدهید و از مزایای آن استفاده کنید و لذت ببرید).

5- مهرت لمس تحریک همسرتان را با لمس کردن را خوب فرا بگیرید و بکار ببرید(این نکته را به داشته هایتان اضافه کنید که زنها در پروسه ی آمادگی برای یک سکس عاشقانه، نیاز دارند تا ابتدا نوازس و لمس شوند واماده ی دخول گردند) .

6- همیشه بخاطر داشته باشید که عشق خود را در خارج از اتاق خواب نیز به معشوقه تان نشان دهید تا محبت شما را باور کند(یک شاخه گل،یک دوستت دارم و یا اس ام اس عاشقانه می تواند در شب هنگام به طوفان عشقی تبدیل شود….از همین امروز میتوانید شروع کنید)

7- با موهای همسرتان بازی کنید هیچ زنی را نمی توان یافت که از چنگ زدن موهایش به وسیله همسرش در زمان عشق بازی لذت نبرده باشد.

8-همیشه به همسرتان احساس زیبا بودن بدهید اگر می خواهید همسرتان مثل توپ بترکد این راز را به یاد داشته باشید که یک زن اگر احساس بکند برای شما زیبا است اوج می گیرد.

9- پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده کنید ( کارهایی مانند دوش گرفتن، عطر زدن، خوش بو کردن دهان و … می توانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.)

10- ماساژ دادن همسر خود را فراموش نکنید و از آن لذت ببرید (دستان شما تنها یک جسم نبوده بلکه به عنوان فرستنده های قوی شناخته می شوند که قابلیت انتقال نیروی جنسی شما را دارند. به یاد داشته باشید زبان عشق لمس کردن است با نوازشی عاشقانه معنای این جمله را درک کنید)

11- عاشق در آغوش کشیدن همسرتان باشید و معجزه این کار را ببینید .

12- دست های همسر خود را در دست بگیرید و دانه به دانه انگشتانش رافشار داده و نوازش کنید پس از گذشت سالیان زیاد همچنان مانند روزهای اول ازدواجتان با همسرتان رفتار کنید (هرگز اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و همیشه نگاهتان همان نگاه اول باشد اینکار باعث می شود طوفان عشقی تبدیل به امواج پایدار شود و ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی مشترکتان باشد )

13- به همسرتان نشان بدهید که او تنها زن زندگی تان است این کار به او احساس و باور خاص بودن می دهد.

14- باور داشته باشید عشق به همسرتان تحمل تمامی سختی های زندگی را برایتان سهل و آسان می کند و از میان برمی دارد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.