#


راهکار هایی بسیار ساده برای ایجاد هیجان در رابطه ی زناشویی

8 ژانویه 2018 بدون نظر 1369 بازدید

راهکار هایی بسیار ساده برای ایجاد هیجان در رابطه ی زناشویی

راهکار هایی بسیار ساده برای ایجاد هیجان در رابطه ی زناشویی

چگونه می توان هیجان را در یک رابطه ی زناشویی افزایش داد؟

برای اینکه بتوانید ارتباط بین خودتان و همسرتان را تقویت کرده و یا هیجان رابطه تان را بیشتر کنید می توانید از هر روشی حتی اگر بسیار ساده باشد بهره ببرید، تمامی راهکار هایی که زن و شوهر ها برای ایجاد رابطه با همسر خود از آن ها استفاده می کنند گامی است برای استحکام زندگی مشترک.

شما می توانید با به وجود آوردن مکانی مناسب همسرتان را برای داشتن رابطه ی جنسی پر از هیجان دعوت کنید، و این را بدانید که با بودن یک محیط آرام و مناسب می توانید رابطه ی جنسی خوب و پر از هیجانی با هم داشته باشید. از جمله راه هایی که می توانید این فضا را برای خود و همسرتان ایجاد کنید این است که خانه ی شما همیشه تمیز و مرتب باشد و کاملا جذاب به نظر بیاید.

هیجان در رابطه ی زناشویی

در اینجا ما به شما روش هایی را توصیه می کنیم که می توانید با استفاده از آن ها در رابطه تان هیجان ایجاد کنید. برای این منظور به شما پیشنهاد می شود که:

سعی کنید بر روی تخت و یا مبل تان بالشی بسیار نرم و حتی الامکان مخملی بگذارید و یا اینکه یک پتوی زیبا بیندازید. این کار به شما کمک خواهد کرد زمانی که در کنار همسر خود نشسته و یا دراز کشیده اید راحت بوده و کاملا گرم باشید.

با خریدن گل های تازه و زیبا می توانید دکوری زیبا و جذاب در قسمت سالن نشیمن و یا اتاق خواب خود ایجاد کنید. با قرار دادن گل های تازه در محیط خانه به رمانتیک شدن فضا کمک خواهید کرد و نیز عطر دلنشین گل ها در محیط خانه پراکنده می شود.

می توانید با گذاشتن شمع و یا استفاده از نور های هالوژن رنگی بر سر میز غذا و یا اتاق خواب خود استفاده کنید. همه چیز با وجود این نور ها خیلی زیبا تر از قبل به نظر خواهد رسید.

سعی کنید از خود و همسرتان عکس های دو نفره ی زیبا بگیرید و آن ها در اتاق خواب خود بگذارید و هر از چند گاه به آن ها نگاه کنید. با نگاه کردن به این عکس ها می توانید خطرات شیزین روز های گذشته را مجددا یادآوری کنید.

بهتر است از عطری که مورد علاقه ی هر دو نفر می باشد برای معطر کردن و خوشبو کردن اتاق استفاده کنید. استشمام بوی خوش در فضا می تواند موجب زنده شدن احساس جنسی در شما شده و نیز محیط را جذاب تر خواهد کرد.

هر از چند گاهی می توانید موسیقی ملایمی در اتاق خواب تان روشن کنید. البته بهتر است که از آهنگ هایی استفاده کنید که مورد علاقه ی هر دو طرف باشد. همچنین می توانید بعضی اوقات آهنگ هایی را گوش دهید که خاطرات شیرین روز های گذشته را برای شما یادآوری کند.

چنانچه استفاده از این راهکار ها بسیار ساده به نظر می آید ولی می توان با استفاده از آن ها خانه ای زیبا، دلنشین و مناسب برای ایجاد رابطه ی جنسی برای شما و همسرتان آماده کند. اکثر زن و شوهر ها داشتن رابطه ی زناشویی در چنین محیطی را می پسندند، بنابراین سعی کنید این فضا را برای خود و همسرتان به وجود بیاورید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.