#


تاثیر افزایش سایز آلت مرد بر کیفیت رابطه جنسی/ آگاهی از عوارض جراحی های افزایش سایز آلت تناسلی

11 نوامبر 2017 بدون نظر 2529 بازدید

تاثیر افزایش سایز آلت مرد بر کیفیت رابطه جنسی/ آگاهی از عوارض جراحی های افزایش سایز آلت تناسلی

تاثیر افزایش سایز آلت مرد بر کیفیت رابطه جنسی/ آگاهی از عوارض جراحی های افزایش سایز آلت تناسلی

آیا استفاده از قرص ، اسپری ، یا برخی از داروها که برای افزایش سایز آلت مردان تبلیغ می شوند واقعا موثر هستند؟

شاید به طور قطع بتوان گفت که تمامی این راه ها تاثیر چندانی در افزایش سایز آلت مرد ندارد. این نوع راه های غیر جراحی که برای افزایش سایز آلت مرد توصیه می شوند تنها جنبه تبلیغی داشته و برای اثبات این راهکارها هیچ گونه مدرک علمی وجود نداشته و از لحاظ پزشکی فاقد اعتبار می باشند.

سایز آلت مرد

سایز آلت مرد

برای افزایش قطر آلت مرد روش جراحی وجود دارد که در آن از قسمت های دیگر بدن چربی گرفته و به آلت تزریق می کنند. ولی طبق بررسی هایی که در این مردان انجام گرفته به این نتیجه رسیدند که چربی های تزریق شده بعد از مدتی جذب شده و به سایز قبل خود برمی گردد و همچنین در این روش چون فرد زیر تیغ جراحی می رود ممکن است به عوارضی از قبیل زخم ، عفونت و حتی بد شکلی ناحیه تناسلی شود.

روش دیگری برای بزرگ کردن طول آلت تناسلی وجود دارد که در آن با قطع لیگامانی که توسط ان آلت به قسمت استخوانی شرمگاه متصل می شود می توانند برای افزایش طول آلت از پیوند پوستی استفاده کنند. این روش نیز مشکلاتی به همراه دارد از جمله اینکه طول آلت را در زمان رابطه جنسی افزایش نمی دهد و حتی ممکن است موجب سختی هایی به هنگام رابطه جنسی شود.

سایز آلت مرد

سایز آلت مرد

آیا سایز آلت تناسلی مردان برای زنان اهمیت زیادی دارد؟

طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته به این نتیجه رسیده اند که سایز و اندازه آلت تناسلی مردان برای زنان اهمیت زیادی نداشته یا اگر هم دارد بسیار کم می باشد. پس می  فهمیم که اندازه و سایز آلت مردانه تاثیر چندانی بر لذت بردن زنان از رابطه جنسی ندارد و لذت بردن زن از سکس به مسائل دیگری فراتر از سایز آلت بر میگردد.

یکی از متخصصین سلامت جنسی دانشگاه شفیلد پروفسور کوان وایلی در این زمینه می گوید: برای برخی از مردان بسار عجیب می باشد که اندازه و سایز آلت تناسلی برای زنان اهمیت چندانی ندارد و در مورد این موضوع تحقیقات زیادی انجام داده است.

سایز آلت مرد

سایز آلت مرد

طبق گفته پروفسور وایلی چیزهایی که باعث می شود یک رابطه جنسی برای زن لذت بخش باشد مواردی از جمله: رمانتیک بودن ، رفتار ملایم داشتن ، توجه بیشتر به نیاز های زن و … می باشند. همینطور نتایج تحقیق دیگری که توسط خود پروفسور وایلی انجام گرفته بود این را نشان می دهد که بیش از 85 درصد زنان از سایز آلت شریک جنسی خود راضی هستند.

سایز آلت مرد

سایز آلت مرد

آیا داشتن میل جنسی زیاد در زنان بالای 41 سال امری طبیعی می باشد؟

داشتن میل جنسی در زنان در زمان قبل و بعد از دوره یائسگی شان طبیعی می باشد. با اینکه طبق گفته متخصصان میزان میل جنسی با ، بالا رفتن سن نیز کاهش می یابد ولی این را درباره تمام افراد نمی توان درست دانست.

آیا عمل خود ارضایی برای افرادی که به این کار عادت کرده اند ضرر دارد؟

از لحاظ پزشکی این عمل (خود ارضایی ) هیچ گونه زیانی برای فرد ندارد حتی زمانی که با این کار فرد می تواند فشار جنسی خود را کم کند برای فرد مفید هم می باشد. نتایج تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته این را نشان می دهد که خود ارضایی به خصوص در زنان می تواند باعث شود که شناخت بیشتری نسبت به جسم و خصوصیات شان و نیز تمایلات جنسی خود پیدا کنند و این موجب می شود که تاثیر بسزایی بر کیفیت رابطه جنسی فرد داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.