#


ارگاسم در زنان/ چگونگی به ارگاسم رسیدن زنان

2 دسامبر 2017 بدون نظر 2097 بازدید

ارگاسم در زنان/ چگونگی به ارگاسم رسیدن زنان

ارگاسم در زنان/ چگونگی به ارگاسم رسیدن زنان

آیا زنانی که در طول زندگی مشترک خود هیچ ارگاسمی را در رابطه جنسی شان تجربه نکرده اند باید در این مورد با همسرشان صحبت کنند؟

چگونگی به ارگاسم رسیدن در زنان

یک زن به چه طریقی می تواند در مورد به ارگاسم رسیدنش با همسرش صحبت کند؟

همان طور که می دانیم رسیدن به مرحله ارگاسم در زنان کار مشکلی است، و باید در رابطه جنسی هر دو شریک جنسی تلاش خود را در این زمینه بکنند. باید به این عقیده برسیم که به ارگاسم رسیدن زنان به عنوان یکی از حقوق اولیه شان در نظر گرفته شود. برای یک مرد چه چیزی می تواند بهتر از دیدن لبخند بر لبان همسرش بعد از به ارگاسم رسیدن و لذت بردن از رابطه جنسی باشد؟

طبق تحقیقاتی که اخیرا در این زمینه انجام گرفته به این نتیجه رسیده اند که فقط 65 درصد از زنان می توانند در رابطه جنسی شان به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسند. و نیز ناراحت کننده تر از آن این است که برخی از زنان حتی یک مرتبه هم ارگاسم را تتجربه نکرده اند.

ارگاسم در زنان

بر اساس تحقیقاتی که الیزابت لویید استاد زیست شناسی و محقق موسسه کینزی، در این زمینه انجام داده است به این نتیجه رسیده که 11درصد از زنان به هیچ وجه به ارگاسم نمی رسند.

ارگاسم و لذتی که زنان از آن می برند

برای خیلی از زنان اینکه بخواهند در زمینه رسیدن به ارگاسم و اوج لذت در رابطه جنسی شان تلاش داشته باشند احساس خجالت و شرمندگی پیدا می کنند. چنانچه زنی چنین احساسی داشته باشد حتما در ذهن خود درگیر این مسئله است که آیا آن را با همسر و یا شریک جنسی خود در میان بگذارد یا نه.

یک سکس تراپیست به نام ونسا مارین می گوید وقت آن رسیده که در این مورد حرف تان را بزنید.

سعی کنید در اولین رابطه جنسی که دارید همه چیز را بیان کنید. شما باید برای اینکه به حق خود برسید تلاش کنید و شجاعت داشته باشید که در این مورد با همسرتان حرف بزنید، همچنین صحبت کردن در این مورد به هر دوی شما کمک می کند که از داشتن رابطه جنسی لذت برده و احساس خوبی داشته باشید.

چنانچه یک رابطه جدید را شروع کرده اید بهتر است از همان ابتدا به شریکتان بگویید که تا این زمان هیچ ارگاسمی را تجربه نکرده اید، تا طرف تان بداند که از همان ابتدا از شما چنین انتظاری را نداشته باشد و شما نیز بدانید که او با این مسئله مشکلی نداشته باشد.

زیرا اگر شریکتان تنها روی این تمرکز کند که برای رسیدن به ارگاسم شما تلاش کند شاید وضعیت بدتر شده و این باعث می شود که بدن و ذهن شما دچار تنش شده و حتی ممکن است موجب قفل شدن شما از نظر ذهنی شود.

وقتی شما مشکلات و مسائل جنسی خود را با شریکتان در میان میگذارید در واقع می توانید بدون هیچ فشار ذهنی رابطه جنسی تان را شروع کرده و ذهن شما نیزاجازه پیدا می کند که به آرامی تمام احساسات لذت بخشی که حین رابطه جنسی ایجاد می شود را به خوبی جذب کند. همچنین وقتی شما احساس آرامش و راحتی داشته باشید این سبب می شود که این آرامش به اندام جنسی شما منتقل شود.

مسئله ارگاسم در زنان و رسیدن به اوج لذت جنسی

چنانچه زمان طولانی از رابطه تان می گذرد و تا کنون هیچ ارگامی را تجربه نکرده اید و حتی بعضی مواقع تظاهر کرده اید کهبه ارگاسم رسیده اید وقت آن رسیده که دیگر به شریک جنسی تان این اجازه را بدهید که بداند شما در رابطه به اوج لذت جنسی و ارگاسم نمی رسید شاید دانستن این مسئله در ابتدا برایش کمی ناراحت کننده باشد اما شما می توانید با توضیح دادن در این مورد به او این اطمینان را بدهید که هرگز قصد شما آسیب زدن به احساسات او نبوده است. همچنین به او توضیح دهید که به چه دلیل تظاهر به ارگاسم می کردید.

ارگاسم در زنان

این را بدانید که برای رسیدن به اوج لذت جنسی و تجربه ارگاسم اولین قدم همین صحبت کردن با شریک تان است.

شما قبل از هر کاری باید بدن خود را شناخته و نقاط حساس و تحریک پذیر بدنتان را بشناسید تا بتوانید نحوه تحریک شدن این نقاط را نیز بیاموزید.

زمانی که توانستید این نقاط را در بدن خود شناسایی کرده و نحوه تحریک کردن آن ها را نیز یاد گرفتید می توانید به راحتی آن را با شریک خود در میان گذاشته تا او هم بداند که برای به ارگاسم رساندن شما چه کار هایی را باید انجام دهد تا شما هم به اوج لذت جنسی رسیده و از رابطه ای که دارید لذت ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.