#


آیا شما با فرد درستی ازدواج کرده اید؟

4 سپتامبر 2017 بدون نظر 1243 بازدید

آیا شما با فرد درستی ازدواج کرده اید؟

این یک سوال معمولی است که میتوانید از خودتان بپرسید: “چگونه می توانم بدانم که با فرد مناسبی ازدواج کرده ام؟”

چطور می توان با فرد مناسب ازدواج کرد؟

پیدا کردن خانم یا آقای مورد نظر خود همیشه چیزی ساده برای انجام دادن نیست. هنگامی که شما فکر می کنید شخصی را پیدا کرده اید، ممکن است شک داشته باشید. شک در مورد اینکه  شما با چه کسی ازدواج می کنید نه تنها طبیعی، بلکه سالم است.

خوشبختانه شما قبلا می دانید که نباید با کسی که بیش از حد الکل می نوشد، بیش از حد وقت می گذارد، بیش از حد کار کند، بیش از حد شگفت زده می شود، از مواد مخدر یا رفتارهای غیر قانونی استفاده می کند، بی وفاست، بی رحم،دروغگو و سوء استفاده کننده است،ازدواج کنید.

اگر همسر آینده شما از این رفتارهای مخرب آزاد است و هنوز هم در مورد ازدواج شک دارید، این اظهارات را بخوانید. شما خواهید دید که آیا شک و تردید شما معقول و ارزشمند است یا اینکه در مورد ازدواج بدون هیچ دلیلی عقلانی شک دارید؟

شادی و حمایت احساسی

اگر چه انتظار می رود یک همسر برای ایجاد احساس خوشبختی در همه زمان ها غیر منطقی باشد،با فرد مناسبی بودن می تواند خوشبختی و احساس قدرت شخصی برای زندگی شما به ارمغان بیاورد.

شما می دانید که با شخص درستی ازدواج می کنید، زمانی که شما احساس حمایت و دلگرمی درباره ی رشد خود از لحاظ احساسی و فکری می کنید. فرد مناسب و درست می خواهد که شما به لحاظ عاطفی سالم باشید و قادر به ایستادن بر روی دو پای خود باشید. هنگامی که شما با فرد مناسب و درستی هستید، احساس خوبی در مورد خودتان خواهید داشت،احساس بی خطر و به موفقیت رسیده.

شخص درست منفي، خودخواه،سست،ساکت، شرم آور، انتقادي يا ژولیده نخواهد بود. چرا زندگی خود را با یک فرد نادان سپری کنید؟

محبت،عشق و رابطه جنسی

مهم است فردی که شما با آن ازدواج کرده اید، کسی است که هنگامی که وقت  نیاز ها و خواسته های شما می رسد در مورد رابطه ی جنسی و محبت،آنها را درک و پذیرفته باشد.

شما می دانید که با فر درستی ازدواج کرده اید اگر همسر آینده شما بگوید “من عاشقت هستم” نه تنها با کلمات واضح، بلکه با اقدامات دوست داشتنی. ما فعالیت های دوست داشتنی را به عنوان انجام دادن کارهایی مانند توجه کردن به هنگام خستگی، یادآوری روز تولد، تمایل به گذراندن وقت با شما، گوش دادن به شما، نشان دادن احترام به شما، شما را بیدار کند اگر دیرتان شده، نشان دادن محبت، با شما صبور باشد اگر شما چیزی را درک نمی کنید،در هنگام سلام و خداحافظی شما را ببوسد، و شما رابدون هیچ دلیل خاصی در آغوش بگیرد.

شما می دانید که اگر از لحاظ جنسی با یکدیگر سازگار هستید، با فرد مناسب ازدواج کرده اید. اگر دو نفر شما روابط متقابل جنسی را متفاوت ببینند و یا دارای شهوت جنسی بسیار متفاوت باشید، رابطه زناشویی شما رنج خواهد برد.

شخص درست فردی است که شما او را دوست دارید و او دوست شما است. فرد مناسب با گذشت زمان از شما لذت خواهد برد. عشق شما و ازدواج شما به آرامی از بین می رود اگر دو نفر شما با یکدیگر دوست نباشید.مقاله

فرد مناسب مهربان، مؤدب و بافکر است. چیزهای کوچکی در زندگی مانند گفتن کلمه «متشکرم» و باز نگه داشتن درب ممکن است قدیمی به نظر برسند، اما آنها منعکس کننده میزان اهمیت و مهربانی در یک فرد هستند.

 

ارتباطات، اهداف و ارزشها

شما و شخص درست ،اهداف و مقاصد مشابهی در زندگی خواهید داشت.داشتن نظرات و موارد دوست داشتنی متفاوت، تا زمانی که دو نفر از شما موافق باشید،خوب است. اگرچه ممکن است همیشه با یکدیگر همخوانی نداشته باشید،گفت و گو با شخص درست جالب خواهد بود و خسته کننده نخواهد بود. شخص مناسب با شما در مورد افکار و احساسات ارتباط برقرار خواهد کرد و باعث درد و رنج شما نخواهد شد.

درک اینکه تنها چیز ثابت در زندگی تغییر است، فرد مناسب مایل به بحث در مورد مسائل مربوط به ازدواج، سوالات و موضوعات با شماست، هم قبل و هم بعد از ازدواج.

فرد مناسب شما را تشویق می کند که با خوردن غذاهای سالم و ورزش، تمرین کنید، تصمیم بگیرید که زندگی سالم داشته باشید. فرد مناسب می خواهد با شما کار کند تا کار و زندگی شخصی شما را متعادل سازد.

احساس می کنید که اگر تنها کسی هستید که در اطراف خانه چیزهایی را انتخاب می کنید یا مراقبت از بچه ها می تواند قدیمی باشد. فرد مناسب مایل است در مسئولیت های خانه و فرزندان آینده شما سهیم باشد.

پیدا کردن فرد مناسب به این معنی نیست که دو نفر از شما با مشکلات یا اختلافات روبرو نخواهید شد. با این وجود، با شخص درست شما می دانید که دو نفر شما قادر خواهید بود از طریق کار بر روی مسائل مربوط،از آسیب رسیدن به روابط خود،جلوگیری کنید.شما همچنین باید به این باور برسید که شریک زندگی شما به دنبال کمک حرفه ای خواهد بود اگر شما هر دو قادر به رسیدگی به مشکلات خود نباشید.

 

اعتماد و صداقت

شخص درست و مناسب با شما صادق است.

فرد مناسب به شما اعتماد خواهد کرد و تماس های تلفنی و یا استفاده از رایانه شما را نظارت نخواهد کرد و یا میزان زمان صرف شده با دیگران را که مورد توجه شماست محدود نمی کند. شما می دانید که با فرد مناسبی اززدواج کرده اید اگر همسر آینده شما سعی نکند که شما را از خانواده و دوستان شما جدا کند. شما نه تنها باید متعلق به خانواده، دوستان، گروه ها و غیره باشید،بلکه شما حق دارید این کارها را انجام دهید. شخص مناسب در زندگی شما سعی نخواهد کرد زندگی شما را کنترل کند، اما می خواهد زندگیش را با شما شریک کند. شخص نادرست باعث می شود شما احساس کنید که شما باید روی پوسته تخم مرغ راه بروید تا اینکه صلح را در خانه تان حفظ کنید.

شما نباید از حق حریم خصوصی یا زمان تنهایی خود دفاع کنید. شما می دانید که با فرد مناسبی ازدواج کرده اید،زمانی که شما در مورد نیاز شما به زمان تنهایی یا فضای شخصی مورد سوال قرار نمی گیرید.شخص درست به شما اعتماد خواهد کرد و جاسوسی شما را نخواهد کرد. احساس کنید که شما  باید هر کاری را که انجام می دهید توجیه کنید،این کار بار سنگینی خواهد شد.

 

پرچم های قرمز در رابطه شما

اگر متوجه شوید که پرچم های قرمز یا مسائل مشکل ساز در رابطه شما وجود دارند، آنها را نادیده نگیرید یا خودتان را فریب ندهید که فکر کنید پرچم های قرمز مهم نیستند یا اینکه کسی که دوستش دارید تغییر می کند.داشتن یک ازدواج موفق، بیش از داشتن عشق است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.