#


آیا ازدواج شما بدون رابطه جنسی است؟

20 دسامبر 2018 بدون نظر 2572 بازدید

آیا ازدواج شما بدون رابطه جنسی است؟

آیا ازدواج شما بدون رابطه جنسی است؟

 اگر پاسخ به این سوال بله است باید به دنبال کمک باشید. نبود رابطه جنسی که مدتی کوتاه  پیش می‌آید مشکلی نیست ،اما اگر به صورت مداوم باشد ایجاد نگرانی می‌کند. پاسخ به سوال بالا اگر بله باشد و یا این که نتوانید آخرین بار را به یاد بیاورید یعنی شما در زندگی زناشویی تان دچار مشکل شده اید. مطالعات نشان دادند که زوجین با لمس کردن ،محبت بیشتری را درک می‌کنند و رابطه بهتری را تجربه می کنند در نهایت باعث رضایتمندی جنسی بیشتر در آنان می شود.

اگر تجربه رابطه جنسی بسیار صمیمانه ای دارید این بسیار خوب است ،اما اگر فکر می کنید که همسرتان فقط به دلیل ارضای نیازهای جنسی خود کنار شما است و یا اعتماد به نفس تان در طول زمان از بین رفته ، یقین داشته باشید دارای یک مشکل در این زمینه هستید.

طبق تحقیقاتی که انجام گرفته زنان ای شادتر و دارای احساس رضایتمندی بیشتری هستند که احساس کنند که شوهرشان به لذت بردن آنها در رابطه جنسی اهمیت بالایی می دهد. پس بدانید عدم تمایل به رابطه جنسی می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات سلامت یا مشکلات صمیمیت باشد.

 چگونه میتوانیم رابطه جنسی اولیه را به ازدواج را برگردانیم؟

مکالمه در مورد این مورد با همسرتان ساده نیست ولی نباید تحمل این مشکل را شما به تنهایی به دوش بکشید. شما باید با همسرتان در مورد احتمال شروع اختلال میل جنسی حرف بزنید و مهم این باشد که بدون سرزنش یکدیگر، به دنبال حل و علل مشکل خود باشید و در صورت نیاز به پزشک یا مشاور مراجعه نمایید.

 دیدگاه خود را تغییر دهید

با تغییر در دیدگاه های خود می توانید تغییر بسیار خوبی را در رابطه جنسی تان ایجاد کنید .مثلا اگر زمانی که شوهرتان از شما تقاضای رابطه جنسی را دارد هرگز فکر نکنید که تنها می خواهد خودش را ارضا کند. با تغییر فکر تان می توانید به خودتان بگویید وجود من برایش تحریک کننده است و او واقعا دوستم دارد.

 حداقل هفته‌ای یکبار برای رابطه جنسی تان زمان بگذارید.

یک  زوج برای رابطه جنسی برنامه ریزی می کنند و آماده می شوند. این شاید به نظر غیر رمانتیک باشد اما چون آنان می‌دانند که قرار است اتفاق بسیار خوبی بیفتد کارشان را کنار گذاشته و استرس‌های را که دارد تا شب رها می کند و هنگام شب آرام و آماده در کنار هم برای داشتن یک رابطه سالم آماده می شوند.

 کاری که دوست دارید را انجام دهید

زنان زمانی که حتی میلی برای رابطه نداشته باشند اگر بخواهند می توانند به انتخاب خودشان وارد این رابطه بشوند و این یکی از مزیت های زنان نسبت به مردان می باشد که باعث افزایش میل جنسی شان می شود.  اگر یک زن با خود فکر کند که با پیش قدم شدن برای رابطه ا،رتباطش با شوهرش خوب و صمیمی تر خواهد شد مسلما  تردید نخواهد کرد. افزایش تماس جسمی می تواند باعث افزایش میل جنسی میشود.

 فانتزی های خود را به اشتراک بگذارید

 شما می توانید  با تغییرات بسیار کوچکی گرما را به رابطه جنسیتان برگردانید. چیز های خیلی کوچک می تواند جرقه ای را برای رابطه جنسی تان ایجاد کند. مثلاً دیدن یک رابطه عاشقانه در یک فیلم می تواند جرقه ای برای داشتن عشق بازی شما در کنار شوهر تان باشد. از هر چیزی می توانید به عنوان انگیزه ای برای رابطه جنسی استفاده کنید.

 تغییر در رابطه جنسی

شما همسران باید بدانید که رابطه جنسی دلیلی ندارد که حتما منجر به ارگاسم  و یا دخول بشود زیرا انتظار رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی فشار زیادی را به شما وارد می کند. شما می توانید با رفتار های صمیمانه مثل شام دو نفره زیر نور شمع، یا لمس کردن همدیگر و یا کتاب خواندن با صدای بلند شعله‌های میل جنسی شریک تان را روشن کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.