#


جنیفر لوپز به چه دلیل بهترین مادر هالیوود انتخاب شد؟

2 اکتبر 2018 بدون نظر 5551 بازدید

جنیفر لوپز به چه دلیل بهترین مادر هالیوود انتخاب شد؟

No votes yet.
Please wait...

دلیل انتخاب جنیفر لوپز به عنوان بهترین مادر هالیوود

اگر به سرگذشت هنری و زندگی جنیفر لوپز نگاهی بیندازید حتماً متوجه خواهید شد از هر کدام از انگشتان این هنرمند ‌معروف طلا می ‌بارد و علاوه بر خوانندگی و بازیگری، جنیفر لوپز دوست ‌داشتنی در صنعت پوشاک، کارآفرینی و کارهای بشر دوستانه، ستاره خیلی فعالی است.

به چه دلیل است که جنیفر لوپز در بین هنرمندان معروف هالیوودی به عنوان بهترین مادر شناخته می‌ شود؟

نکته جالب اینجاست که مشغله فکری جنیفر لوپز موجب نشده تا فرزندانش را به فراموشی بسپارد و مادر واقعاً خوب و نمونه ‌ای برای فرزندانش هم هست. جنیفر حساسیت بالایی برای تربیت و بزرگ کردن فرزندان خود به خرج می‌ دهد، این در حالی است که بیشتر کارهای بچه ‌ها را می ‌تواند به پرستار کودک واگذار نماید، اما ترجیح می ‌دهد که رسیدگی به امور فرزندانش را شخصاً انجام دهد. این مسائل موجب شده تا علت های بسیاری وجود داشته باشد که او به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین مادرها در میان تمامی هنرمندان هالیوود شناخته شود.

 به همین علت در ادامه به بخش هایی از شیوه زندگی جنیفر لوپز اشاره خواهیم نمود که او را به بهترین مادر در بین هنرمندان هالیوودی تبدیل کرده است.

خانواده برای جنیفر لوپز بر همه چیز اولویت دارد

هنگامی که نگاهی به شیوه زندگی جنیفر لوپز بیندازید متوجه خواهید شد برای وی خانواده بر همه چیز اولویت دارد و حتی حاضر است هر کاری را که لازم باشد انجام دهد تا در کنار بچه هایش باشد. وقتی که جنیفر لوپز و مارک آنتونی از یکدیگر جدا شدند، جنیفر با مشکلات روحی زیادی بعد از جدایی مواجه شد ولی در مقابل این مشکلات و سختی ها ایستاد و در کنار فرزندانش ماند تا آن ها احساس تنهایی نکنند.

جنیفر لوپز در مراحل دیگر زندگی هم تا به امروز همیشه در کنار بچه هایش بوده است تا مشکلات و سختی ‌ها را با یکدیگر پشت‌ سر بگذارند.

جنیفر لوپز احساسات لطیفی نسبت به فرزندانش دارد

همان طور که می ‌دانید جنیفر دارای دو فرزند دوقلو است و در صحبت هایش با مصاحبه کنندگان هر مرتبه که صحبت از دوقولوهایش به میان می آید حالت روحی جنیفر تغییر پیدا می کند و با عشق و علاقه ‌ای وصف ناپذیر از این بچه ‌ها یاد می ‌کند.

به دفعات شده است که جنیفر لوپز در هنگام صحبت در مورد فرزندانش اشک در چشمانش جمع شده است و ادعا می کند بچه ‌ها مسیر نگاه او به زندگی را عوض کرده اند. وی مدعی است بازی و ارتباط با فرزندان مهم ‌ترین کار در لیست کارهای روزانه او است.

جنیفر در سفرهای کاری هم بچه ‌ها را همراه خودش می‌ برد

در این تردیدی نیست که جنیفر لوپز به اندازه ای پول دارد که کمبودی را از این لحاظ احساس نمی کند ولی این دارایی ‌ها راحت به دست نیامده و با یکی از پرکار‌ترین هنرمندان هالیوود سروکار داریم.

بر همین اساس واقعاً باید بگوییم که رسیدگی به فرزندان و انجام کارهای هنری و تجاری برای جنیفر خیلی سخت است ولی در همه ی مسافرت های کاری و تفریحی همیشه دوقلوهای جنیفر لوپز در کنار او حاضر هستند. این اتفاق از عشق و محبت مادرانه جنیفر به فرزندانش حکایت دارد.

لوپز توجه خاصی به شادی و خوشی بچه‌ هایش دارد

اگر مطالبی که در مورد جنیفر است را بخوانید متوجه خواهید شد این هنرمند زیبارو از هر چیزی استفاده می ‌کند تا به فرزندانش خوش بگذرد. جنیفر لوپز هر وقتی که متوجه می ‌شود حوصله بچه ‌ها سر رفته است و خسته شده اند آن ‌ها را با خود به بیرون از خانه می ‌برد و با خرید و تفریح سر آن‌ ها را گرم می ‌کند. جنیفر لوپز همه تلاش خود را می کند تا به فرزندانش در زندگی بد نگذرد و همیشه شاد و سرحال باشند.

حواس جنیفر به روحیه بچه هایش است

در بین برنامه ‌های شلوغ روزمره جنیفر لوپز همیشه یک بخش به بچه ‌‌ها اختصاص داده شده است تا به بهانه ‌های گوناگون با برگزار کردن جشن ‌‌تولد، مهمانی ‌های کودکانه و بازی کردن با بچه‌ ها در پارک روحیه فرزندانش همیشه سرحال و شاداب باشد.

جنیفر فرزندانش را تشویق می ‌کند تا زمان بیشتری را برای خانواده در نظر بگیرند

بی تردید بهترین پرستاران دنیا در خدمت فرزندان جنیفر لوپز می باشند ولی شما بهتر از ما می‌ دانید هیچ چیزی جای مهر و محبت یک مادر را نمی گیرد. بر همین اساس جنیفر لوپز تا اندازه ای که توانسته در کنار فرزندانش بوده است.

زمانی هم که دغدغه های کاری فرصتی برای حضور در کنار بچه هایش به او  نمی‌ دهد، بچه‌ها را نزد مادربزرگ شان می سپارد تا احساس تنهایی به آن ها دست ندهد و از این طریق همیشه در بین جمع گرم خانواده باشند.

جنیفر تحت هر شرایطی فرزندان را کنار خودش نگه می ‌دارد

تعداد دفعاتی که جنیفر لوپز ازدواج کرده است سه بار بوده است که با کمال تأسف این ازدواج ‌ها زیاد دوام نداشته است و با جدایی رو به رو شده ‌اند. در این میان جنیفر در همه ی این ازدواج‌ ها فرزندانش را در کنار خود نگاه داشته است و حفظ کانون گرم خانواده برای او در همه ی این موارد مهم بوده است.

این طور که جنیفر لوپز گفته است مردی که قرار است با او زندگی کند می بایست جنیفر لوپز را به همراه دو فرزند دوقلویش قبول کند و نادیده گرفتن بچه ‌ها برای لوپز کاملاً غیر منطقی است.

No votes yet.
Please wait...
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *